darulez Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Witam, Dzis moja niunka zaczela wariowac od jakiegos czasu na nie rozgrzanym silniku troszke przerywala ale po osiagnieciu temeratury problem mijal. Dzis zaczelo sie gorzej... przerywana praca silnika tak jakby nie podawal paliwa przez ulamek sekundy... za chwile wpada w tryb awaryjny. po ponownym zapaleniu sytuacja sie powtarza. Jest to auto na pompowtryskach a paliwo leje zazwyczaj na markowych stacjach ( ostatnio Statoil) ..mozliwe ze trafila sie jakas kiepska ropa.. moze mial ktos podobne przezycia ..czy to kwestia wahy? czy wywalil sie jeden wtryskiwacz? dodam ze filtr paliwa wymieniany jakies 2 tys km temu Pytanie do forumowiczow z wawy czy ktos z Was bylby wstanie wspomoc diagnostyka VAGa aby namierzyc problem. W nastepnym tygoidniu jak Rogal znajdzie chwile , udam sie na "leczenie" Problem w tym ze wczesniej czeka mnie wyjazd 300KM i nie wiem czy powninienem leciec fura..z takimi objawami. dzieks, gg: 1037213
krzyniek Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 z wawy no to diagnostyka na spocie ale to dopiero we wtorek, zawsze ktos ma vag_a a inaczej to musiałbyś się indywidualnie umówic z którymś z kolegów (napisz w spocie warszawskim)
wit.s Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Problem w tym ze wczesniej czeka mnie wyjazd 300KM i nie wiem czy powninienem leciec fura..z takimi objawami. No chyba zartujesz. Ja bym sie zastanawiał, czy z garazu z czymś takim wyjeżdżać. Stary, flacha w łapę, na kolana i PW po prośbie do lukaszr, albo SebMis. I módl sie, żeby mieli czas (bo z tym może być różnie) umówić sie z Tobą na 20 minut, zebyś podjechał do nich przynajmniej na szybka diagnozę.
darulez Opublikowano 9 Listopada 2007 Autor Opublikowano 9 Listopada 2007 Vag prawde Ci powie... na dzis umówiłem wizyte furacza z kolegą klubowiczem.. i uslyszymy werdykt. Oby nie pompowtrysk (i)
lexpar Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Zapraszamy na spocik w każdy wtorek Fort Wola (żółty poziom) godz. 19.00. Na spocie nie ma takiego przypadku, aby nikogo nie było z VAG-iem. Jak przyjedziesz to koledzy na bank Ci pomogą.
darulez Opublikowano 9 Listopada 2007 Autor Opublikowano 9 Listopada 2007 VAG powiedzial: ######################################### Control Module Part Number: 038 906 019 AN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 2 Faults Found: 18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction P1666 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - ######################################### Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 389 D Component: ABS/ESP front D56 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent ######################################### ps. SebMis dzieki za pomoc Obawiam sie najgorszego, że może to oznaczać "wysraną" pompke ;( Mial ktos z Was z tym problem?
Gość Murzyn Opublikowano 10 Listopada 2007 Opublikowano 10 Listopada 2007 Obawiam sie najgorszego, że może to oznaczać "wysraną" pompke uwierz ze moga byc gorsze rzeczy. PD do AJM akurat mam na zbyciu natomiast nie widze loga z 013 coby ocenic stan pompowtryskow Przerywanie o ktorym piszesz moze byc wogole z innej przyczyny, wiec proponuje zaczac od porzadnej diagnozy logow dynamicznych
darulez Opublikowano 10 Listopada 2007 Autor Opublikowano 10 Listopada 2007 uwierz ze moga byc gorsze rzeczy. zgadzam sie Murzyn, zawsze mozna trafic na gorszy syf Przerywanie o ktorym piszesz moze byc wogole z innej przyczyny, wiec proponuje zaczac od porzadnej diagnozy logow dynamicznych Znalazlem na forum mastersa zblizony wątek - http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=4369&highlight=18074+valve+for+pump-jet bląd "18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent" sugeruje o bledzie sygnalu ze sterownika do elektorozaworu. Zabiore sie jutro za spawdzanie połaczączeń,wyczyszczenia wtyczek itd. Mam pytanko , który cilinder bedzie 1wszym wg Vaga , ten od strony chlodnicy czy podszybia??
SebMis Opublikowano 10 Listopada 2007 Opublikowano 10 Listopada 2007 Obawiam sie najgorszego, że może to oznaczać "wysraną" pompke uwierz ze moga byc gorsze rzeczy. PD do AJM akurat mam na zbyciu natomiast nie widze loga z 013 coby ocenic stan pompowtryskow Przerywanie o ktorym piszesz moze byc wogole z innej przyczyny, wiec proponuje zaczac od porzadnej diagnozy logow dynamicznych logi oczywiście zrobione wszystko OK, przepływka wzorowa turbo pompuje, jedynie co to termostat lekko niedomaga kolega miał 82C. 013 wyglądał mniej więcej tak: -0,15 -0.35 +0,10 +0.35 (nie pamiętam dokładnie) nie widziałem sensu zamieszczania dobrych logów na forum
kobra7 Opublikowano 10 Listopada 2007 Opublikowano 10 Listopada 2007 VAG powiedzial: ######################################### Control Module Part Number: 038 906 019 AN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 2 Faults Found: 18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction P1666 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - ######################################### Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 389 D Component: ABS/ESP front D56 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent ######################################### ps. SebMis dzieki za pomoc Obawiam sie najgorszego, że może to oznaczać "wysraną" pompke ;( Mial ktos z Was z tym problem? Wymień listwę rlektryczną zasilającą pompwtryskiwacze, bardzo często siadają. Ostatnio wymieniałem taka w AWX w passacie, koszt tej listwy w serwisie poniżej 200zł. Błędy miał identyczne.
darulez Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Opublikowano 11 Listopada 2007 Wymień listwę rlektryczną zasilającą pompwtryskiwacze, bardzo często siadają. Ostatnio wymieniałem taka w AWX w passacie, koszt tej listwy w serwisie poniżej 200zł. Błędy miał identyczne. Kobra7 - a czy mogłbys cos wiecej napisac o tej listwie, z tego zo widzialem na fotkach do kazdego pompowtrskiwaza podchodzi tylko jedna wtyczka, nie zrócilem uwagi na zadna "listwe"
kobra7 Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 Listwa to plastikowy element w którym są poprowadzone przewody do pompek, zakończony gniazdem w głowicy. Popatrz jak idą przewody od pompowtrysków, wchodzą właśnie do tej listwy i kończą się tym gniazdem. Możeszs zrobić próbę i zamienić miejscami pmpki i sprawdzić jaki będziesz miał błąd, ale osobiście wymieniłbym tą listwę (trochę ciężko wychodzi), mniej roboty niż zamiana pompek.
darulez Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Opublikowano 12 Listopada 2007 Umawiam auto na wizyte w warsztacie, sam z kluczami co posiadam nie dalem rady odkrecic wszystkich srub od pokrywy walka, tych ktore zaslania kolektor. Kobra7 - dzieki za odp, sprawdze w warsztacie te listwe . masz racje ,opcja z podmiana pompek + VAG wykaze czy siada pompka czy jednak przewody, Dam znac po werdykcie.
konrad_A4 Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 tak jak pisze kobra7 - mialem ten sam problem w ATD
darulez Opublikowano 14 Listopada 2007 Autor Opublikowano 14 Listopada 2007 Autko juz po naprawie, jednak padla pompka. Oddali mi stara. Czy znacie ( w sensie Polecacie) jakies miejsca gdzie regenerują pompowtryskiwacze? Ile to moze kosztowac? Zostal mi jeden uszkodzony popmpowtrysk.
kobra7 Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 Możesz mi go przysłać, mam mechanika, który regeneruje większość wtrysków CR i pompki.
szogun0 Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 Część elektryczną w pompce, tą cewkę też regeneruje? Bo końcówki nowe w Boschu to jakieś 300 zł sztuka.
kobra7 Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 Tylko mechaniczną część, ale za około 500 600zł można mieć nowe pomki. (nie do każdego silnika)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się