Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Pompowtryskiwacz.. * Electrical Malfunction


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Dzis moja niunka zaczela wariowac :disgust: od jakiegos czasu na nie rozgrzanym silniku troszke przerywala ale po osiagnieciu temeratury problem mijal. Dzis zaczelo sie gorzej...

przerywana praca silnika tak jakby nie podawal paliwa przez ulamek sekundy... za chwile wpada w tryb awaryjny. po ponownym zapaleniu sytuacja sie powtarza.

Jest to auto na pompowtryskach a paliwo leje zazwyczaj na markowych stacjach ( ostatnio Statoil) ..mozliwe ze trafila sie jakas kiepska ropa..

moze mial ktos podobne przezycia ..czy to kwestia wahy? czy wywalil sie jeden wtryskiwacz?

dodam ze filtr paliwa wymieniany jakies 2 tys km temu

Pytanie do forumowiczow z wawy czy ktos z Was bylby wstanie wspomoc diagnostyka VAGa aby namierzyc problem.

W nastepnym tygoidniu jak Rogal znajdzie chwile , udam sie na "leczenie"

Problem w tym ze wczesniej czeka mnie wyjazd 300KM i nie wiem czy powninienem leciec fura..z takimi objawami.

dzieks,

gg: 1037213

Opublikowano

z wawy no to diagnostyka na spocie ale to dopiero we wtorek, zawsze ktos ma vag_a a inaczej to musiałbyś się indywidualnie umówic z którymś z kolegów ;) (napisz w spocie warszawskim)

Opublikowano

Problem w tym ze wczesniej czeka mnie wyjazd 300KM i nie wiem czy powninienem leciec fura..z takimi objawami.

No chyba zartujesz. Ja bym sie zastanawiał, czy z garazu z czymś takim wyjeżdżać.

Stary, flacha w łapę, na kolana :D;) i PW po prośbie do lukaszr, albo SebMis. I módl sie, żeby mieli czas (bo z tym może być różnie) umówić sie z Tobą na 20 minut, zebyś podjechał do nich przynajmniej na szybka diagnozę.

Opublikowano

Zapraszamy na spocik w każdy wtorek Fort Wola (żółty poziom) godz. 19.00.

Na spocie nie ma takiego przypadku, aby nikogo nie było z VAG-iem.

Jak przyjedziesz to koledzy na bank Ci pomogą.

Opublikowano

VAG powiedzial:

#########################################

Control Module Part Number: 038 906 019 AN

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63351

2 Faults Found:

18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

P1666 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

#########################################

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D56

Coding: 04255

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

#########################################

ps. SebMis dzieki za pomoc ;)

Obawiam sie najgorszego, że może to oznaczać "wysraną" pompke ;(

Mial ktos z Was z tym problem?

Opublikowano
Obawiam sie najgorszego, że może to oznaczać "wysraną" pompke

uwierz ze moga byc gorsze rzeczy.

PD do AJM akurat mam na zbyciu natomiast nie widze loga z 013 coby ocenic stan pompowtryskow

Przerywanie o ktorym piszesz moze byc wogole z innej przyczyny, wiec proponuje zaczac od porzadnej diagnozy logow dynamicznych

Opublikowano
uwierz ze moga byc gorsze rzeczy.

zgadzam sie Murzyn, zawsze mozna trafic na gorszy syf :kwasny:

Przerywanie o ktorym piszesz moze byc wogole z innej przyczyny, wiec proponuje zaczac od porzadnej diagnozy logow dynamicznych

Znalazlem na forum mastersa zblizony wątek - http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=4369&highlight=18074+valve+for+pump-jet

bląd "18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent"

sugeruje o bledzie sygnalu ze sterownika do elektorozaworu.

Zabiore sie jutro za spawdzanie połaczączeń,wyczyszczenia wtyczek itd.

Mam pytanko , który cilinder bedzie 1wszym wg Vaga , ten od strony chlodnicy czy podszybia??

Opublikowano
Obawiam sie najgorszego, że może to oznaczać "wysraną" pompke

uwierz ze moga byc gorsze rzeczy.

PD do AJM akurat mam na zbyciu natomiast nie widze loga z 013 coby ocenic stan pompowtryskow

Przerywanie o ktorym piszesz moze byc wogole z innej przyczyny, wiec proponuje zaczac od porzadnej diagnozy logow dynamicznych

logi oczywiście zrobione :)

wszystko OK, przepływka wzorowa turbo pompuje, jedynie co to termostat lekko niedomaga :confused4: kolega miał 82C.

013 wyglądał mniej więcej tak:

-0,15 -0.35 +0,10 +0.35 (nie pamiętam dokładnie)

nie widziałem sensu zamieszczania dobrych logów na forum

Opublikowano

VAG powiedzial:

#########################################

Control Module Part Number: 038 906 019 AN

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63351

2 Faults Found:

18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

P1666 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

#########################################

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D56

Coding: 04255

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

#########################################

ps. SebMis dzieki za pomoc ;)

Obawiam sie najgorszego, że może to oznaczać "wysraną" pompke ;(

Mial ktos z Was z tym problem?

Wymień listwę rlektryczną zasilającą pompwtryskiwacze, bardzo często siadają. Ostatnio wymieniałem taka w AWX w passacie, koszt tej listwy w serwisie poniżej 200zł. Błędy miał identyczne.

Opublikowano

Wymień listwę rlektryczną zasilającą pompwtryskiwacze, bardzo często siadają. Ostatnio wymieniałem taka w AWX w passacie, koszt tej listwy w serwisie poniżej 200zł. Błędy miał identyczne.

Kobra7 - a czy mogłbys cos wiecej napisac o tej listwie, z tego zo widzialem na fotkach do kazdego pompowtrskiwaza podchodzi tylko jedna wtyczka, nie zrócilem uwagi na zadna "listwe"

glowica.jpg

zatkanie%20otwor%f3w.jpg

dokrecanie%20uchwytu.jpg

regulacja%20skoku.jpg

Opublikowano

Listwa to plastikowy element w którym są poprowadzone przewody do pompek, zakończony gniazdem w głowicy. Popatrz jak idą przewody od pompowtrysków, wchodzą właśnie do tej listwy i kończą się tym gniazdem. Możeszs zrobić próbę i zamienić miejscami pmpki i sprawdzić jaki będziesz miał błąd, ale osobiście wymieniłbym tą listwę (trochę ciężko wychodzi), mniej roboty niż zamiana pompek.

Opublikowano

Umawiam auto na wizyte w warsztacie, sam z kluczami co posiadam nie dalem rady odkrecic wszystkich srub od pokrywy walka, tych ktore zaslania kolektor.

Kobra7 - dzieki za odp, sprawdze w warsztacie te listwe .

masz racje ,opcja z podmiana pompek + VAG wykaze czy siada pompka czy jednak przewody,

Dam znac po werdykcie.

Opublikowano

tak jak pisze kobra7 - mialem ten sam problem w ATD

Opublikowano

Autko juz po naprawie, jednak padla pompka. Oddali mi stara.

Czy znacie ( w sensie Polecacie) jakies miejsca gdzie regenerują pompowtryskiwacze?

Ile to moze kosztowac? Zostal mi jeden uszkodzony popmpowtrysk.

Opublikowano

Część elektryczną w pompce, tą cewkę też regeneruje?

Bo końcówki nowe w Boschu to jakieś 300 zł sztuka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...