Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] (1,8 B+G)Grzanie się silnika!Brak juz sił...... prosze o szybka pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam OOOO

Mam problem.

Grzeje mi sie auto tak w trakcie jazdy tak do 95-100(max)

Rok temu zmienialem termostat,ale postawilem teraz auto u mechanika zmienil mi termostat,odpalili silnik i syf z ukladu zapchal z powrotem caly termostat.

Przeciscili mi hektolitrami caly uklad(pod cisnieniem) dali nowy termostat,sprawdzili pompe wody,wszystko teraz czyste wszystko gra.nowy termostat,pompa gra.

Wiec o co kaman?dlaczego dalej grzeje w trakcie jazdy na 95-100)Czy uklad jest zapowietrzony?dostaje lewe powietrze?uszczelka pod Glowica?chlodnica?moze reduktor gazu jest w niewlasciwym miejscu.

Prosze o szybka pomoc.Moze ktos mial taki problem?moze ktos z assistance?

Opublikowano

Rozważałeś opcję, że temp. jest ok tylko wskaźnik przekłamuje? Taka temp. (według instrukcji obsługi) to jeszcze nic strasznego. Może chłodnica jest zakamieniona lub zapchana innym syfem.

Opublikowano

no wlasnie ze kolega ma zaklad i wszystko sprawdzil... wszystko ODSYFIONE,no ale hmm normalne by bylo bo tak tez mi sie dzieje ze pojezdzie jak wylacze silnik a potem przekrece na zaplon to tem rosnie 95-100 jade to cos spadnie do 90-95 pozniej tak jak mu sie umysli trzyma sie 95-100.. jak bardzo szybko jade to wtedy sie robi 90!!

Opublikowano

Temat przerabiany przezemnie do konca nie wyjasniony ale na twoj problem znam odpowiedz - SPRZEGLO WISKOZOWE + ew. czujnik temp.

Opublikowano

kolega ma racje, przedewszytskim monitoring wagiem ! sprzeglo wisco !!!!!!! i orginalny czujnik temp nie za 20 zł !! przerabialem to w audi 80 2.0 i w a4 abc !!!!

Gość krzychuzzz
Opublikowano

tez bym stawiał na wiskoze.

kolega w B6 miał podobny problem.

w czasie jazdy temperatura skakała do maximum jak zwolnił to wracała do normy.

wymieniał termostat i nic. dopiero po wymianie wisko autko zaczeło śmigać jak należy.

Opublikowano

ktoś może powiedzieć mi przy jakiej temperaturze wisko powinno zwiększać swoje obroty?? zastanawiam się nad jego wymianą, ale mechanik powiedział mi, że przy temperaturze do 100 stopni wisko jeszcze nie powinno dmuchać?

Opublikowano

juz niby wszystko wporzadku.... mam nadzieje ze bedzie wporzadku... troche mi zmodyfikowali termostat,i podczas jazdy trzyma 89-90stopni noi lepszy plyn vavoline mi zalali. aha a sprzeglo wiskotyczne i czujnik ok bo sprawdzalismy

Opublikowano

troche mi zmodyfikowali termostat

Czyli mechanik zrobił dziurę? :thumbdown:

Opublikowano

też za bardzo nie wiem jak to można inaczej zrobić :bicz3: szkoda że sie nie zapytaleś co dokładnie zrobili :mysli:

Opublikowano

Temp normalna na klimatroniku podczas jazdy to 95-100,wiec nie bylo czym sie przejmowac.100 stopni to zadne grzanie.Ale co niektórym nie wytłumaczysz.

Opublikowano

Temp normalna na klimatroniku podczas jazdy to 95-100,wiec nie bylo czym sie przejmowac.100 stopni to zadne grzanie.Ale co niektórym nie wytłumaczysz.

Hehe to mi ;)

Ale u mnie 93 st. na zegarze i ciagle z tym walczę :wallbash:

Opublikowano

ja mam praktycznie non stop na klimatroniku 93-95stopni, na zegarze 89 a na VAGu 91-93stopnie więc klimatronik delikatnie przekłamuje :kox:

też nie wiem co jest nadzwyczajnego w 95stopniach :tongue4: ale 100 to już ciutke za dużo

Opublikowano

nie nie zrobili dziurki,poprostu wsadzili termostat do mojego zwyklego 1,8 z 1,8turbo.

Co prawda grzeje sie teraz wolniej nawet do 90stopni,ale dalej cos myka na 95 i tak trrzyma jak np mam odpalone auto na postoju.pozniej ruszam to spada.

podejrzenie glowne to jest uszczelka pod glowica...

Auto ma 127tys przebiegu ale 11lat,mozliwe...

ale w ASO powiedzieli ze to norma wiec chyba dam sobie spokoj......bo bym wymienil pol auta i dalej tak bedzie:D:D

Reszcie radze to samo!CHYBA ZE PZREKROCZY 100stopni wtedy nalezy sie martwic!

Opublikowano

mstan nie bo oni cos z tym termostatem robili dzisiaj bede to zapytam.co dokladnie naczym polegala modyfikacja,albo po co pytac jak g... to dalo;/

pozdro

Opublikowano

panowie to już było, jeśli wskaźnik pokazuje równo 90 a klimatronik około 100 a Vag 92-93 stopnie to jest wszystko OK

Ja tak miałem : wisko nowe, termostat nowy, czujnik nowy i to wszystko z ASO oryginalne

jeśli płyn sie nie gotuje, nie ma w nim oleju to dać sobie z tym spokój ;)

Opublikowano

a jesli bylby olej w plynie chlodniczym,albo bylo by ze zbiorniczka wyrownawczego czuc spaliny? to znaszczy,ze glowica lub uszczelka pod nia?

Opublikowano

a jesli bylby olej w plynie chlodniczym,albo bylo by ze zbiorniczka wyrownawczego czuc spaliny? to znaszczy,ze glowica lub uszczelka pod nia?

Tak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...