jnx Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Pany... jak narazie dzisiaj zrobiłem tylko statyczne i dynamiczny 011. BASIC SETTINGS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31902.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31903.html Sztanga grupa 011: STATYCZNE : Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31904.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31905.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31906.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31907.html Grupy: 005,005 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31908.html Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31909.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31910.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31912.html DYNAMICZNE: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31911.html Grupy: 010,008,009 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_32050.html Grupy: 004,001 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_32895.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_32896.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_32897.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_32898.html Sorki że nie ma kompletu logów ale kobita mi się nad głowa wściekała więc jutro postaram się uzupełnić. Da się coś z tego wywróżyć ? Jak widać przejście z 2000 do 3000obr na 3cim biegu zajmuje około 2.5sek i to w 3 osoby. Czy może to zwiastować przyrost mocy od ostatniego hamowania ? wydzielilem z tamtego tematu bo bałagan sie robil/Przemo[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 21:23_________________________________________________Chyba kąt wtrysku się sypnął...
przemik Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Auto jest po programie. Zrob porzadny komplet logów z podzialem na statyczne, statyczne BS i dynamiczne.
jnx Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2011 No więc dołożyłem jeszcze dynamiczne. Sorki że 3 gr jednocześnie ale i tak nie ma to większego znaczenia bo turbo szybko przeładowuje psując logi. Straszny ruch był na drodze i tak musiłem przyhamować by się rozpędzić. Po przeładowaniu troche to miejsca zajmuje... :/ BS 003 nie wrzucałem bo EGR działa sprawnie. Na zime go odetkałem.
spanky Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 auto przed programem jedzilo dobrze ?
jnx Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2011 Było tak : Był program i jeździło ok ale turbina z AFN zaczela sie wysrywać wirnik juz nie ten i zaczeło śfistać chociaż ciśnienie nie było dowalone. Auto zaczeło poddymiać. Zdecydowałem się dać w rozliczenie moje turbo i za 900 zł wziąć regenerowane AWX z gwarancją jednego roku bez limitu kilometrów. Wszystko ok auto odzyskało moc podjechałem na korekte by zniwelować całkowicie poddymianie i zniwelować lag by mi z dołu nie kopcił zanim sie turbina nie rozpędzi. Ok poszła korekta auto jeździło tak jak trzeba. Na 5 biegu do 4300obr dochodziło w dobrym tempie. Audi 140KM przemika dostawało w dupke. Pojeździłem nie wiem z 3000 kilometrów i nagle silnik zaczął brac olej. Mechanicy odkryli ze auto bylo kiedys przegrzane ale ogólnie w dobrej kondycji silnik, głowica szczelna wszystko elegancko. Wymienione uszczelniacze zaworowe i pierścienie W tym samym czasie zaczelo mi turbo przeładowywać. Ok zrobili remont a auto nadal kopciło ale juz nie brało oleju. Przeczyscilem układ Diesel Spulung'iem i troche mniej zaczął kopcić. Ostatnio mi zgasł i nie chciał odpalić jakby się coś zatkało - opisywałem to w innym wątku. Co ciekawe po tej zadyszce auto przestało mi prawie dymić. Kondycja na teraz: silnik : na zimnym poklepie mi 10 sek i silnik chodzi pięknie, jak go się porówna z afn przemika to jak niebo a ziemia. bardzo ładnie pracuje. troszke się przydusza jak odpalam na rozgrzanym chociaż nie zawsze poprostu raz przekręci i za drugim obrotem odpala. auto po tej zadyszce odzyskało jakby moc, więc teraz nie narzekam. oleju nie ubywa. turbo : nie ma luzów na wirniku. przeładowywuje. geometria chodzi ładnie, załączyłem też filmik. N75 podmieniany z N18, węzyki dobre nawet mam większej średnicy a przy króćcach solidnie przymocowane by nie było nieszczelności. katalizator wypchany.
przemik Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Ile fura ma realnego przelotu ? Jesli nie zrobisz porzadnie logów - wywale ten wątek do kosza
jnx Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2011 Sprawdzone w ASO oryginalnie 224 tys. ponad 10tys na programie. Części zawieszenia jeszcze z 1997 roku. Logi statyczne wszystkie dobrze zrobione. Z dynamicznych brakuje tylko 5tki i jedynki. Przepływka dobrze mierzy a EGR jest ok. Chyba można wywnioskować coś z tego ? 001,003,004 jutro dołoże, masz rację. Dodając jeszcze : pompa vacum raczej dobra, sprawdzana wcześnie vacumetrem. jak widać na filmiku wciaga sztange w okolicach sekundy czyli w normie. Jeszcze mam pomysł by zamocować telefon pod maską i zobaczyć jak reaguje sztanga podczas próby drogowej. Przecież nawet jakby nie domykała grucha to by troche zbijało. Na wykresie patrzyłem że ciśnienie wali w góre jak rakieta pionowego startu i po zadanym ciśnieniu nawet nie zmienia swojego kierunku o 1 stopień. Zakres ruchu sztangi jest chyba dobry ? Pozatym jakby sztanga była źle ustawiona to by wczesniej przeładowywał.
ciahciah Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 dziada i baby w tych logach jeszcze brakuje, odkręć gruszkę od wspornika i poruszaj gruszką ze sztangą czy chodzi bez oporów, jak będzie trzeć turbo zwalaj do czyszczenia, spróbuj ręką wciągnąć sztangę w gruchę, sprężyna gruchy powinna nie dać ci wcisnąć do końca sztangi, no chyba że masz dużo siły
przemik Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zamiesc porzadnie wykonane logi dynamiczne... kazda grupe osobno....
vauxhall95 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 dziada i baby w tych logach jeszcze brakuje, odkręć gruszkę od wspornika i poruszaj gruszką ze sztangą czy chodzi bez oporów, jak będzie trzeć turbo zwalaj do czyszczenia, spróbuj ręką wciągnąć sztangę w gruchę, sprężyna gruchy powinna nie dać ci wcisnąć do końca sztangi, no chyba że masz dużo siły Cos chyba zle piszesz,ja reka bez problemu wciagam sztange do gory
ciahciah Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 u mnie wciągnięcie sztangi jest nie realne, przynajmniej dla mnie, jak chcesz mam na sprzedasz moja starą gruszkę w której wciśnięcie sztangi nie jest wielkim wyczynem, mi ona nie jest potrzebna bo na niej ciśnienie mi skakało bardzo, nawet do 2550mbar, na nowej 2080mbar max
jnx Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2011 u mnie wciągnięcie sztangi jest nie realne, przynajmniej dla mnie, jak chcesz mam na sprzedasz moja starą gruszkę w której wciśnięcie sztangi nie jest wielkim wyczynem, mi ona nie jest potrzebna bo na niej ciśnienie mi skakało bardzo, nawet do 2550mbar, na nowej 2080mbar max jeszcze nie zawirusowałeś ? ja niestety złapałem wirusa i leże od dwóch dni z gorączką. Zaraził mnie na zajęciach jakiś Kazach który dychał i dychał. Eh.. Dlatego logów kompletnych jeszcze nie ma. Gruszkę mam nową i nie da się jej łatwo w górę ruszyć łatwo, bo jak się zaprę i wyłączę postrzeganie bólu w palcach to trochę ją do góry pocisnę..
ciahciah Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 ja się boje wirusa, już tyle osób jadąc ze mną mi mówiło że nie chce tak młodo umierać wiec się domyśl co by było z wirusem, odfrunął bym..
jnx Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 jak widzę rejestracje WPY..... to uważam podwójnie, serio :-) Przemo bądź wyrozumiały. Jak wyzdrowieje to wrzucę do kompletu.[br]Dopisany: 16 Styczeń 2011, 21:56_________________________________________________No więc dołożyłem porcję logów. Gówno z nich widać przez te przeładowanie.
ciahciah Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 seria w 1 osobę ma 3,25s od 2000 do 3000, zdrowa seria których ja na tym forum naliczyłem przez rok dwie :> ja bym wyczyścił turbo bo ewidentnie się przycina, może to być jeszcze sprawka N75, pokaz loga basic setting 011
jnx Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 nie ma co pokazywać... N75 sprawny 0/99.6% a gruche widac na filmiku. przeładowywał nawet z luźną geometrią. ale ok znów wyjmę zdzirę kwiatuszka:thumbdown:
przemik Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Przez wzglad na czytajacych prosze o nie przesadzanie ze slownictwem. Dziekuje za uwage.
jnx Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2011 Tak potrafi zadymić przy ruszaniu. Oleju nie bierze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się