Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Analiza logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany... jak narazie dzisiaj zrobiłem tylko statyczne i dynamiczny 011.

BASIC SETTINGS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31902.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31903.html

Sztanga grupa 011:

STATYCZNE :

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31904.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31905.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31906.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31907.html

Grupy: 005,005 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31908.html

Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31909.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31910.html

Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31912.html

DYNAMICZNE:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_31911.html

Grupy: 010,008,009 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_32050.html

Grupy: 004,001 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_32895.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_32896.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_32897.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_32898.html

Sorki że nie ma kompletu logów ale kobita mi się nad głowa wściekała więc jutro postaram się uzupełnić. Da się coś z tego wywróżyć ?

Jak widać przejście z 2000 do 3000obr na 3cim biegu zajmuje około 2.5sek i to w 3 osoby. Czy może to zwiastować przyrost mocy od ostatniego hamowania ?

wydzielilem z tamtego tematu bo bałagan sie robil/Przemo[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 21:23_________________________________________________Chyba kąt wtrysku się sypnął... :rolleyes:

Opublikowano

Auto jest po programie. Zrob porzadny komplet logów z podzialem na statyczne, statyczne BS i dynamiczne.

Opublikowano

No więc dołożyłem jeszcze dynamiczne. Sorki że 3 gr jednocześnie ale i tak nie ma to większego znaczenia bo turbo szybko przeładowuje psując logi. Straszny ruch był na drodze i tak musiłem przyhamować by się rozpędzić. Po przeładowaniu troche to miejsca zajmuje... :/ BS 003 nie wrzucałem bo EGR działa sprawnie. Na zime go odetkałem.

Opublikowano

auto przed programem jedzilo dobrze ?

Opublikowano

Było tak :

Był program i jeździło ok ale turbina z AFN zaczela sie wysrywać wirnik juz nie ten i zaczeło śfistać chociaż ciśnienie nie było dowalone. Auto zaczeło poddymiać. Zdecydowałem się dać w rozliczenie moje turbo i za 900 zł wziąć regenerowane AWX z gwarancją jednego roku bez limitu kilometrów. Wszystko ok auto odzyskało moc podjechałem na korekte by zniwelować całkowicie poddymianie i zniwelować lag by mi z dołu nie kopcił zanim sie turbina nie rozpędzi. Ok poszła korekta auto jeździło tak jak trzeba. Na 5 biegu do 4300obr dochodziło w dobrym tempie. Audi 140KM przemika dostawało w dupke. Pojeździłem nie wiem z 3000 kilometrów i nagle silnik zaczął brac olej. Mechanicy odkryli ze auto bylo kiedys przegrzane ale ogólnie w dobrej kondycji silnik, głowica szczelna wszystko elegancko. Wymienione uszczelniacze zaworowe i pierścienie W tym samym czasie zaczelo mi turbo przeładowywać. Ok zrobili remont a auto nadal kopciło ale juz nie brało oleju. Przeczyscilem układ Diesel Spulung'iem i troche mniej zaczął kopcić. Ostatnio mi zgasł i nie chciał odpalić jakby się coś zatkało - opisywałem to w innym wątku. Co ciekawe po tej zadyszce auto przestało mi prawie dymić.

Kondycja na teraz:

silnik : na zimnym poklepie mi 10 sek i silnik chodzi pięknie, jak go się porówna z afn przemika to jak niebo a ziemia. bardzo ładnie pracuje.

troszke się przydusza jak odpalam na rozgrzanym chociaż nie zawsze poprostu raz przekręci i za drugim obrotem odpala.

auto po tej zadyszce odzyskało jakby moc, więc teraz nie narzekam. oleju nie ubywa.

turbo : nie ma luzów na wirniku. przeładowywuje. geometria chodzi ładnie, załączyłem też filmik. N75 podmieniany z N18, węzyki dobre nawet mam większej średnicy a przy króćcach solidnie przymocowane by nie było nieszczelności. katalizator wypchany.

Opublikowano

Ile fura ma realnego przelotu ?

Jesli nie zrobisz porzadnie logów - wywale ten wątek do kosza :)

Opublikowano

Sprawdzone w ASO oryginalnie 224 tys. ponad 10tys na programie. Części zawieszenia jeszcze z 1997 roku.

Logi statyczne wszystkie dobrze zrobione.

Z dynamicznych brakuje tylko 5tki i jedynki. Przepływka dobrze mierzy a EGR jest ok. Chyba można wywnioskować coś z tego ? :wink4: 001,003,004 jutro dołoże, masz rację.

Dodając jeszcze : pompa vacum raczej dobra, sprawdzana wcześnie vacumetrem. jak widać na filmiku wciaga sztange w okolicach sekundy czyli w normie. Jeszcze mam pomysł by zamocować telefon pod maską i zobaczyć jak reaguje sztanga podczas próby drogowej. Przecież nawet jakby nie domykała grucha to by troche zbijało. Na wykresie patrzyłem że ciśnienie wali w góre jak rakieta pionowego startu i po zadanym ciśnieniu nawet nie zmienia swojego kierunku o 1 stopień. Zakres ruchu sztangi jest chyba dobry ? Pozatym jakby sztanga była źle ustawiona to by wczesniej przeładowywał.

Opublikowano

dziada i baby w tych logach jeszcze brakuje, odkręć gruszkę od wspornika i poruszaj gruszką ze sztangą czy chodzi bez oporów, jak będzie trzeć turbo zwalaj do czyszczenia, spróbuj ręką wciągnąć sztangę w gruchę, sprężyna gruchy powinna nie dać ci wcisnąć do końca sztangi, no chyba że masz dużo siły :)

Opublikowano

Zamiesc porzadnie wykonane logi dynamiczne... kazda grupe osobno.... :)

Opublikowano

dziada i baby w tych logach jeszcze brakuje, odkręć gruszkę od wspornika i poruszaj gruszką ze sztangą czy chodzi bez oporów, jak będzie trzeć turbo zwalaj do czyszczenia, spróbuj ręką wciągnąć sztangę w gruchę, sprężyna gruchy powinna nie dać ci wcisnąć do końca sztangi, no chyba że masz dużo siły :)

Cos chyba zle piszesz,ja reka bez problemu wciagam sztange do gory

Opublikowano

u mnie wciągnięcie sztangi jest nie realne, przynajmniej dla mnie, jak chcesz mam na sprzedasz moja starą gruszkę w której wciśnięcie sztangi nie jest wielkim wyczynem, mi ona nie jest potrzebna bo na niej ciśnienie mi skakało bardzo, nawet do 2550mbar, na nowej 2080mbar max :)

Opublikowano

u mnie wciągnięcie sztangi jest nie realne, przynajmniej dla mnie, jak chcesz mam na sprzedasz moja starą gruszkę w której wciśnięcie sztangi nie jest wielkim wyczynem, mi ona nie jest potrzebna bo na niej ciśnienie mi skakało bardzo, nawet do 2550mbar, na nowej 2080mbar max :)

jeszcze nie zawirusowałeś ?

ja niestety złapałem wirusa i leże od dwóch dni z gorączką. Zaraził mnie na zajęciach jakiś Kazach który dychał i dychał. Eh.. Dlatego logów kompletnych jeszcze nie ma. Gruszkę mam nową i nie da się jej łatwo w górę ruszyć :no: łatwo, bo jak się zaprę i wyłączę postrzeganie bólu w palcach to trochę ją do góry pocisnę..

Opublikowano

ja się boje wirusa, już tyle osób jadąc ze mną mi mówiło że nie chce tak młodo umierać wiec się domyśl co by było z wirusem, odfrunął bym..

Opublikowano

jak widzę rejestracje WPY..... to uważam podwójnie, serio :-)

Przemo bądź wyrozumiały. Jak wyzdrowieje to wrzucę do kompletu.[br]Dopisany: 16 Styczeń 2011, 21:56_________________________________________________No więc dołożyłem porcję logów. Gówno z nich widać przez te przeładowanie.

Opublikowano

seria w 1 osobę ma 3,25s od 2000 do 3000, zdrowa seria :) których ja na tym forum naliczyłem przez rok dwie :>

ja bym wyczyścił turbo bo ewidentnie się przycina, może to być jeszcze sprawka N75, pokaz loga basic setting 011

Opublikowano

nie ma co pokazywać... N75 sprawny 0/99.6% a gruche widac na filmiku. przeładowywał nawet z luźną geometrią. ale ok znów wyjmę zdzirę kwiatuszka:thumbdown:

Opublikowano

Przez wzglad na czytajacych prosze o nie przesadzanie ze slownictwem.

Dziekuje za uwage.

Opublikowano

Tak potrafi zadymić przy ruszaniu. Oleju nie bierze.

dym.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...