Axoo Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 Miałem ten sam problem. Pomogło ustawienie kąta wtrysku!
woj-o Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 Ja w AHU mam podobnie,ale nie do końca: - zapala po 2-3 obrotach za pierwszym razem (świeczki wymieniane rok temu) - chodzi równo - ale puszcza baka ciemno niebieskiego,do szarego Pytanie czy to wtryski już nie dają jak trzeba, czy może kąt wtrysku ?
mcm Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 ja ustawiłem kąt wtrysku i wymieniłem świeczki teraz pali na dotyk, a dymka już nie widać
woj-o Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 No to wychodzi ze musze się kątowi przyjrzeć. Co prawda miał być po zmianie rozrządu ustawiony, ale.... kto wie jak to zrobili. Patrząc jak wymieniono osłone przegubu (nie ząłożyli opaski tej większej) to i pewnie kąt ustawiony na chybił trafił
lexpar Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Nie mam AJM -a, mam AVB i jest to samo. Rano przy niskich temperaturach zachowuje sie jak 100% klekot Ale po chwili jest wszystko :th:, aż do następnego rannego odpalania. Nie przejmować się tym zjawiskiem. W tych paździochach podobno tak musi być.
Musashi Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 przylacze sie do glosow krytycznych dla takich norm... piszecie np. ze jeszcze rok temu bylo ok. a teraz sobie zatelepie? i to ma byc norma???? jezeli silnik zachowuje sie nienaturalnie i do tego jestescie takiego stanu swiadomi zastanawiacie nad tym to z reguly, pierwszy objaw pozniejszych klopotow. niskie temperatury sa surowym sprawdzianem dla sprawnosci silnika, akumulatora, paliwa, itd. i im nizsze tym trudniej. jezeli cos zaczyna niedomagac na pewno objawi sie wlasnie w takich warunkach. z czasem a wlascwie z dalszym przebiegiem, problem stopniowo zacznie sie dawac we znaki coraz bardziej. skoro pierwsze uruchomienie po nocy daje takie efekty a kolejne uruchomienia sa juz prawidlowe tzn ze silnik nie wystygl zupelnie do temperatury otocznia. silnik w nocy nie spi i poranne problemy nie sa objawem naglego przebudzenia, nieprzytomengo motoru, ktory pozniej w ciagu dnia juz nie spi i czeka na nas gotowy do dalszej jazdy na parkingu przy kawie
Gość bibon Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Posprawdzajcie świece i kąt.Ja wymieniłem wszystkie,bo żadna nie grzała i wszystko jest :th:.Co jakiś czas trzeba sprawdzić niunie(stan oleju,płynów itd.).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się