Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Podczas jazy-zapaliły sie kontrolki,wskazówki spadły do zera na ok.1sek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Czy spotkał sie ktoś kiedykolwiek z takim przypadkiem że podczas jazdy na ok.1 sek moze 1.5 sek zapaliły sie na desce rozdzielczej wszystkie kontrolki i wskazówki spadły do zera (obrotomierz i prędkościomierz) po czym za chwilę wszystko wróciło do normy. Poza tym nie było innego problemu, silnik normalnie ciągnął.

Opublikowano

Podłącz VAGa.

Opublikowano

cieżka sprawa ... zrób test zegarów ...

Opublikowano

hej

podepne sie do tematu

wczoraj tez mnie to spotkalo-na ulamek sekundy obrotomierz opadl do zera i zaswiecily sie kontrolki (bez sygnalu dzwiekowego) i wszystko wrocilo do normy :mysli: wczesniej tylko podskakiwala wskazowka obrotomierza podczas jazdy-czasem czesciej czasem rzadziej

pomoze tylko podlaczenie pod komputer?

Opublikowano

albo po prosty poruszajcie wtyczkami o zegarów. Może ze starości któryś pin nie styka. :mysli:

Opublikowano

i dzisiaj zglupialem... :blink:

obrotomierz calkiem zwariowal-praktycznie caly czas podskakuje raz nawet opadl calkiem zapalily sie wszystkie kontrolki i po ok 10 sek. pojawil sie sygnal dzwiekowy odrazu sie zatrzymalem i zgasilem silnik po chwili go zapalilem i bylo ok-ale caly czas wskazowka podskakuje :wallbash:

podpialem pod komputer i lipa bo nie ma zadnych bledow-zaczyna mnie to draznic i coraz bardziej sie martwie zeby cos nie pierdutlo ;(

pomozecie?

Opublikowano

dziwna sprawa :mysli:

ten procesor to eprom :gwizdanie:

ja wymieniłbym w nim wsad na jakis pewny

Opublikowano

tam jest procesor chyba motoroli i to on pada zresztą dokładnie nie pamiętam. A pamięć jest oddzielna. Jak padł tylko wsad to idzie go podmienić. Ale jak drga obrotomierz to 99% procek.

Opublikowano

W tym liczniku nie ma padającej motoroli.

One były około roku 2000.

Zasilania, masy, wtyczki do sprawdzenia.

Opublikowano

no i d... blada :rant:

wyciagnalem licznik zapsikalem magicznym psik psikiem (takim czyszczacym styki elektryczne) kostki, poruszalem, kilka razy wkladalem i wyciagalem wtyczki ale niestety nic nie pomoglo-obrotomierz dalej skacze i zapalaja sie kontrolki :wallbash:

powie mi ktos czy jakis magik-elektryk rozwiaze ten problem czy trzeba wymieniac caly licznik i czy poki co moge z tym jezdzic?

a tak wogole to dlaczego po opadnieciu obrotomierza zapalaja sie kontrolki i uruchamia sie sygnal dziwkowy?czyzby z niego komputer czytal czy jest cisnienie oleju itp.?bo w takiej sytuacji komp. zachowuje sie jakby nie bylo cisnienia, brak plynu chlodzacego czy plynu hamulcowego

wiem ze troche zagmatfalem ale nie potrafie inaczej tego wyjasnic[br]Dopisany: 17 Marzec 2008, 12:30 _________________________________________________cześć wszystkim

pociągnę dalej temat obrotomierza...

przez długi czas miałem spokój z tym zjawiskiem ale powróciło do mnie... ;(

myślałem że ot tak sobie wszystko wróciło do normy-ale samo to chyba nic się nie robi :gwizdanie:

czy z takim zachowaniem obrotomierza może mieć coś wspólnego któryś z przekaźników (jeśli tak to który)?coś mi się zdaje ze któryś pyka jak obrotomierz opada... miałem je już po kolei wypinać przy uruchomionym silniku ale wole zapytać czy tak można :mysli:

i jeszcze jedno pytanie -dlaczego klima sie wyłącza jak zeświruje obrotomierz? :shocked:

mam nadzieje ze ktoś mi coś poradzi bo trace cierpliwośc na koncepcje elektryków/elektroników w mojej okolicy-"może to, a może tamto..."

dodam jeszcze ze błędów na vag-u brak a wszystkie luty w liczniku poprawione

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...