maniekxx Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 witam problem polega na tym, że wszystko działa dobrze do około 100 km/h po przekroczeniu tej prędkości pedał robi sie twardy (nie zawsze) i trzeba większej siły żeby zaczął hamować. Sprawdziłem wszystkie przewody wymieniłem pompę vacuum, płyn hamulcowy (nie pomogło). Czy powodem może być woda w serwie? Dodam jeszcze, że to wszystko zaczęło sie dziać po wymianie klocków z tyłu czy takie zachowanie może być spowodowane zła wymianą klocków tzn ,że niejestem pewien że ten kto je wymieniał wiedział o tym ze tłoczki sie wkręca?
arczi900819 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 a Vag nic nie mówi na ten temat? (a i błąd ort w tytule jest tak nawiasem)
jihad Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 (a i błąd ort w tytule jest tak nawiasem) Nawet dwa.
maniekxx Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 (a i błąd ort w tytule jest tak nawiasem) Nawet dwa. szkoda ze tylko tyle masz do powiedzenia Byłem u mechanika Vag nic nie mówi na ten temat. Mechanik twierdzi że sie serwo kończy
arczi900819 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 hmmm... dziwne trochę A nie jest to zależne też od obrotów? czy tylko od prędkości ? Np 80 na trójce, albo 50 na dwójce? Bo fakt faktem serwo może być, jak dla mnie bardzo prawdopodobne
ArthurA4 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Myślę że warto szukać tu przyczyny w serwie..
maniekxx Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 Wydaje mi się że w serwie jest jakaś mała dziurka jak hamuje z 60 km/h nie potrzebuje dużej siły żeby sie zatrzymać a jak z ponad 100 trzeba trochę depnąć. Dziś jadąc 60 km/h nacisnąłem pedał ile sił (awaryjne hamowanie) nie zawsze ale tez sie robi twardy i później jest ok abs i stoimy. Tak jakby na początku hamowania brakowało mu podciśnienia
maniekxx Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 Pompę wymieniłem na używaną myślicie że była by trafiona?? w poprzednim aucie podobno działała. Będąc u mechanika mówiłem mu że pompa jest wymieniona on stwierdził że "jak by pompa była do d*p.. to by moc tracił". [br]Dopisany: 18 Styczeń 2011, 17:54_________________________________________________Czy to możliwe że podciśnienia starcza na "silnik" a na hamulce już nie podobny temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=179295.0 Postaram sie to sprawdzić
Dev Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Pompę wymieniłem na używaną myślicie że była by trafiona?? w poprzednim aucie podobno działała. Będąc u mechanika mówiłem mu że pompa jest wymieniona on stwierdził że "jak by pompa była do d*p.. to by moc tracił". a co vacum ma do mocy hm ?????
maniekxx Opublikowano 28 Października 2011 Autor Opublikowano 28 Października 2011 Pompę wymieniłem na używaną myślicie że była by trafiona?? w poprzednim aucie podobno działała. Będąc u mechanika mówiłem mu że pompa jest wymieniona on stwierdził że "jak by pompa była do d*p.. to by moc tracił". a co vacum ma do mocy hm ????? ja sie nie znam i może jestem w błędzie a czy ten zawór przy ścianie grodziowej od niego idzie przewód do serwa i jeszcze jakiś mały przewodzik[br]Dopisany: 19 Styczeń 2011, 18:29_________________________________________________przyszło lato poblem znikł (nawet zapomniałem że o tym pisałem ) zobaczymy co będzie tej zimy??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się