kaczmar13 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Witam wszystkich. Może będziecie w stanie podpowiedzieć co może być przyczyną niedomagania mojego autka. Pacjent to B5 96r 1.8T motorek AEB plus.... program z doładowaniem na poziomie 0.9-1 bar, do tego DP 2,5" zamiast katalizatora, tip z kwasu + pipercross. Autko jeździło bardzo miło aż do pewnego czasu kiedy zaczęły pojawiać się dwa problemy. Teraz raz działa jak należy a raz nie.... - pierwszy problem....spadek doładowania, osiąga max ~0.7 bara a do tego mam wrażenie że nie ma siły, jakby ciągnęła przyczepę.... podejrzewałem WG bo klapka strasznie hałasowała, w związku z tym zdemontowałem turbo i okazało się że przy zamkniętym WG klapka odstaje o parę milimetrów od gniazda. Naciągnąłem WG i zaklepałem klapkę pozostawiając mały luz żeby się dobrze układała. WG lekko naciągnąłem na śrubie, otwiera się przy ~0.3 - 0.4 bara i przy 0.5 ma pełne otwarcie. Gruszka trzyma ciśnienie. Po złożeniu wszystkiego pojawił się drugi błąd, przeładowanie...jeśli można to tak nazwać. Są momenty że turbo dmucha w piku pod 1.2-1.3 bara, w momencie gdy zapinam wyższy bieg i wciskam opór. Trwa to ułamek sekundy i ciśnienie spada na 0.9 i dalej jest ok, nie wiem czy to normalne, wcześniej tego nie było ale może to z powodu luźnej klapki WG, turbo znacznie wolniej wstawało niż teraz. Może za mocno naciągnięty jest WG ? niestety pierwszy problem nadal się pojawia. Sprawdziłem już to co przyszło mi do głowy...a mianowicie. - dzisiaj podpięta pod KTS-a, brak błędów - sonda lambda pracuje prawidłowo - przepływka w zakresie 10 ~ 150 g/s (przy max doładowaniu 0.9 bara) - N75 na sucho działa poprawnie, nowe przewody ciśnieniowe i napięcie dochodzi na kostkę, po odpaleniu silnika 7V w momencie działania +12V - DV nowe od TT - dolot szczelny - po odpięciu przepływki lub N75 doładowanie max 0.3 bara na dniach postaram się zrobić logi dynamiczne tylko proszę o podpowiedź które kanały i bloki biorąc pod uwagę ze to AEB no i czekam na Waszą pomoc za którą z góry dziękuję.
mstan Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Witam Bloki 002,003 ,008 009 .Statyczne i dynamiczne do odcięcia,oraz silnik w pełni rozgrzany.008 może być tylko przy statycznych. Pozdrawiam
kaczmar13 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2011 dzięki za podpowiedź, a czy ktoś może mi powiedzieć jakie prawidłowo powinna pokazywać wartości przepływka ? w jakim zakresie powinna pracować...
domjenick Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Witam Bloki 002,003 ,008 009 .Statyczne i dynamiczne do odcięcia,oraz silnik w pełni rozgrzany.008 może być tylko przy statycznych. Pozdrawiam a co dadzą logi statyczne? w benzynie nie robi sie statycznych-tylko dynamiczne
Dev Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 w moim starym AEB przy 0.85 bar-a było 175 g/s :mysli: :mysli:
kaczmar13 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2011 no właśnie...a u mnie maksymalny pomiar 153 g/s to chyba troszkę za mało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się