ciahciah Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 no i mamy problem, nastawnik ma źle ustawiony czujnik RSW, poczytaj o czyszczeniu nastawnika, tam będzie pisać jak ustawić czujnik, w sumie możesz przy okazji pokusić się o wyczyszczenie go należny ustawić 0,740V, potem zrób statycznego 001 i dwuminutowego 013
przemik Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Ja nie mam problemu. Czujnik RSW jest ustawiony dobrze...miesci sie w granicach tolerancji... ja bym nic nie ruszał.
CCCO_fan Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 Teraz Panowie to daliście mi zagadke trochę się boje grzebać w tym nastawniku, z miłą checią bym go wyczyścił ale pózniej trzeba te druciki polutować, i tego najbardziej się obawiam, że taką zwykłą lutownicą to może trzymać się jak łysego za grzywę
ciahciah Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Skoro nie czujesz się na siłach żeby lutować popraw tylko ustawienie czujnika, zdejmujesz pokrywkę, będziesz potrzebował nasadkę 7 ze spiłowanymi trzema ściankami do tej dziwacznej śrubki oraz nową uszczelkę pod pokrywkę, potrzebny ci będzie klucz oczkowy 10 i torx 15, luzujesz torxem śrubkę i ustawiasz ramię tak by na vag było ~0,720V i sprawdzasz czy po dociśnięciu pokrywki będzie 0,740, jak będzie czasem skakać 0,760 też będzie ok, czynność mało skomplikowana, igła może być zakleszczona, i to chyba najważniejsze żebyś podniósł igle do góry nie siłując się! ostrożnie leciutko stukając w śrubokręt który podważa kant nakrętki zespojonej z czujnikiem Śrubokręt opierasz o jedną z tych wystających śrub. Jak kilka razy przeczytasz opis czyszczenia nastawnika to sadzę że sobie z tym poradzisz, przy okazji wyczyścisz nastawnik pod pokrywką np patyczkami, tam też pewnie będzie brudno.
CCCO_fan Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 Spróbuje właśnie narazie ustawić ten czujnik, mówisz zę w tym leży przyczyna? Zamówiłem dzisiaj uszczelki, któregoś dnia się za to wezmę i będe walczył, ustawiam 0,720V a pózniej jak założę pokrywę nastawnika, to ta wartość trochę się zmieni?
ciahciah Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 tak, wzrośnie o około 0,020V no ale to już indywidualnie musisz sprawdzić, całą operacje robisz na zamontowanym nastawniku na pompie, cały widz to ostrożność przy zabawie z igłą czujnika RSW, nie siłuj się z nią w skrajnych położeniach, odchyl ją na środek zakresu i w tej pozycji staraj się poluzować, druga sprawa to czystość, przygotuj się że po zdjęciu dekielka poleci ropa, a potem pierwsze co to wyśij odkurzaczem z rurką co się da a resztę patyczkami do uszu ale zwróć uwagę by za dużo nie zostawić nitek waty jak najbardziej nastawnik może być przyczyną twardej pracy silnika
vauxhall95 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Ja teraz od siebie dorzuce pare groszy,tak minimalnie zle ustawienie czujnika nie wplywa na twarda praca moze delikatnie oszukiwac dawke paliwa(bardzo delikatnie).Ja bym sie tym nie zajmowal,ale jak juz chcesz miec ustawione tak na cacy,odkrecasz 3 sruby t 30 i jedna taka inna ja nabijam klucz 7 oczkowy i odkrecam.Potem poluzniasz srube jakis maly torx,gdy odkrecisz ta srubke nakladasz na ramie przesuwu klucz 10 i delikatnie przekracasz,nagle wyskoczy i nie bedzie prawie oporu.Wtedy musisz ustawiac,ustaw 0,7 na zdjetym deklu powinno byc ok.Ale jesli tego nie robiles to nie polecam
CCCO_fan Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 Ok dzięki Panowie za cenne wskazówki, czekam tylko na te uszczelki, i w przyszłym tygodniu myślę że się za to wezmę, będe uważał, może nic nie zepsuje
przemik Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Oby.... Kolejna zbędna robota... No ale to wlasciciel auta decyduje...
CCCO_fan Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 Teraz to już nie wiem sam, Panowie jak po tej robocie nie będzie żadnego efektu to może lepiej nie wsadzać tam rąk.
vauxhall95 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Teraz to już nie wiem sam, Panowie jak po tej robocie nie będzie żadnego efektu to może lepiej nie wsadzać tam rąk. To od razu mowie ze nie bedzie,mozesz i ustawic 0.82 i bedzie tak samo,nie pamietam dokladnie ale jak mocno odbiega moze zapalic sie kontrolka swiec zarowych.Tylko delikatnie dawke oszukuje np.jak masz ustawione 3.2 mozesz miec 3.0 .Tyle z tego
CCCO_fan Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Opublikowano 14 Lutego 2011 Kontrolka swiec działa tak jak powinna. Teraz jakimś dziwnym trafem silnik ciszej pracuje, nie wiem czy to po tym środku do czyszczenia wtryskiwaczy kleen flo, bo nie robiłem nic takiego co mogłoby wpłynąć na jego pracę.[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 10:46_________________________________________________Panowie w czwartek jestem umówiony na sprawdzenie wtrysków, jak to jest z ciśnieniem ile powinny mieć? gościu krzyknął mi 120zł za sprawdzenie, a jak trzeba będzie regulować to troszke więcej powiedział Wtrysk który ma małe ciśnienie da się wyregulować czy nadaje się już na śmietnik? Pytam ponieważ jak pojade to chciałbym coś mniej wiecej wiedzieć zeby mi nie ściemniał prosto w oczy. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się