kris_lpgcars Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Jedyna rzecz dotycząca zmiany biegów jest strategia zmiany ale ona nie zmieni poziomu obrotów. U mnie dało wspaniały efekt
ynos Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 Jedyna rzecz dotycząca zmiany biegów jest strategia zmiany ale ona nie zmieni poziomu obrotów. U mnie dało wspaniały efekt Możesz trochę jaśniej się wypowiedzieć, bo trudno się domyślać szczegółów Twojej wypowiedzi.
Banan Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Chodzi tobie o soft kodowanie new/old strategy? 0x?xx: Tiptronic Strategy * 0 = Old Strategy (Shifts to first Gear when braked to Standstill) * 1 = New Strategy (Automatic Up/Down Shift before RPM Limit & Down Shift at Kick-Down)
kubson Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Chodzi tobie o soft kodowanie new/old strategy? 0x?xx: Tiptronic Strategy * 0 = Old Strategy (Shifts to first Gear when braked to Standstill) * 1 = New Strategy (Automatic Up/Down Shift before RPM Limit & Down Shift at Kick-Down) Z tego chyba lepsze jest ta nowa tak ? Mógłby ktoś objasnic co sie zmienia w pracy skrzyni z old na new ? Jutro bede sprawdzał u siebie jak mam jeśli 0 to moge spokojnie na 1 przestawic ?
kris_lpgcars Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Temat mnie zainteresował o zmianie ustawień jAk za każdym razem na trasie czekałem Az tip się zdecyduje zrzucić bieg na niższy wiec nadmiernie przebijalem na tipa tylko dla szybszej redukcji wiec zaczolem szukać i na początek wyczytałem o sport mode ale niestety nie w mojej skrzyni wiec kopiac dalej znalazłem wątek ze strategia i ze ponoć to coś daje wiec sprawdziłem i mój soft coding wyglądał 00003 wiec zmieniłem na 00103 i wrażenia z jazdy niesamowite skrzynia zrzuca biegi wcześniej i szybciej się adaptuje do spokojnego trybu jazdy a co za tym idzie skraca czas zmiany do góry krótko mówiąc dla mnie super a teraz jeszcze brakuje mi przycisków na kierownicy do tipa ale to droższa zabawa bo kolor wnętrza mam ten co nadwozia znaczy zielony i znalezienie zielonej kiery mija się z celem ze względu kosztów. Wracając do kodowania kwestia gustu kto co lubi a mi się podoba i zostawiam to ustawienie
Banan Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Ja mam fabrycznie new strategy ( tak mi się wydaje )
kubson Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Ja także miałem 0 zmieniłem na 1 i jest zdecydowanie lepiej
ynos Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 wiec kopiac dalej znalazłem wątek ze strategia i ze ponoć to coś daje wiec sprawdziłem i mój soft coding wyglądał 00003 wiec zmieniłem na 00103 i wrażenia z jazdy niesamowite skrzynia zrzuca biegi wcześniej i szybciej się adaptuje do spokojnego trybu jazdy a co za tym idzie skraca czas zmiany do góry krótko mówiąc dla mnie super ........ Wracając do kodowania kwestia gustu kto co lubi a mi się podoba i zostawiam to ustawienie Powiedz mi czy do takiej operacji wystarczy VAG i ktoś z jego znajomością? Czy jest jakaś różnica w spalaniu między kodowaniem jakie miałeś, a jakie teraz masz? Wiem, że W UK masz tam ładną ilość autostrad ale możesz powiedzieć jak to wychodzi w Twoim aucie? Możesz dać link (jeśli posiadasz) do tego artykułu, który mówi jak zmienić kodowanie.
Banan Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 wystarczy Vag , pewno chodziło o ten artykuł: http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=118567 dotyczy passata ale powinno byc podobnie tutaj co do A4: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audiB5.html Podaj może linki do tych artykułów bo kodowanie jest podane inne
ghost1717 Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 U mnie sport mode działa na kodowaniu 000021 pozdrawiam
ghost1717 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Kolego sport mode nie jest wyszczególnione w dymkach odpowiadających za kodowanie. U mnie w B6 kodowanie strategi to: 0- stara strategia 1- nowa strategia 2 - sport mode - TEGO NIE MA W DYMKU PODPOWIADAJĄCYM Z KODOWANIEM jesli nie możecie uaktywnic sportMODE to wpiszcie 2! Jak ktos chce to moge zaprezentowac jak działa sport mode w a4 ) W b6 może to sie nazywac DSP pozdro
Banan Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Jak ktos chce to moge zaprezentowac jak działa sport mode w a4 ) To poproszę
ynos Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 Jak ktos chce to moge zaprezentowac jak działa sport mode w a4 ) ...ja też poproszę
ghost1717 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Jutro będzie wideo W skrócie wyglada to jak jazda... manualem Na "D" czy "S" nie wiele się zmienia... jednak po zapięciu TIPTRONICA auto zachowuje sie jak manual... gdy jedziecie swoimi tiptronicami to auta zmieniają wam biegi np. w momencie konczenia sie biegu ( w moim przypadku 6-7 tysrpm i skrzynia wrzuca 2... gdy konczy sie 2 bieg wbija 3 jazda jest... półautomatyczna.... aż do max predkosci. a teraz o sport mode.... Gdy ruszamy z miejsca pozycja lewarka ustawiona na tip, na wyswietlaczu podswietlony 1 bieg auto zachowuje sie jak by miało TYLKO pierwszy bieg.... moge zmieniac w góre i w dół w razie potrzeby jednak skrzynia SAMA NIGDY NIE ZMIENI BIEGU POZA wybrany w tym przypadku '1' Jesli jade na tipie np. 2 lub 3 biegu auto jedzie tak długo na nim jak sie da... chyba ,że prędkosc będzie zbyt mała np. zwalnianie z 100km/h i dojazd do swiateł. auto samo wrzuca możliwie najniższy bieg czyli 1 i nie wrzuci wyższego w żadnym przypadku chyba ,że TY zdecydujesz... Gdy ruszasz z miejsca i trzymasz cały gaz auto sunie do konca obrotów na 1 biegu i możesz jechac na MAX RPM na 1 jak długo chcesz. Przydatne gdy kogoś wyciągamy z zaspy lub gdy czasem auto trzeba przytrzymac na konkretnym biegu i nie życzymy sobie aby np. w zakrecie podczas wyprzedzania auto zmieniało nam bieg. U mnie w 3.0 ASN moge w dodatku na każdym biegu krecic około 500 rpm wyżej. Z racji ,ze jest to wolnossak poprawia sie przez to czas od0 do 100 bo gdy wbijam 2 bieg i kolejne fura ma lżej bo są już wyższe obroty o 500 rpm... JUTRO będzie lepsze wideo bo to było robione w extreme warunkach duuzo sniegu i brak warunków aby pokazac o co chodzi.... ps. NA TIPTRONICU kickdown nie działa!! http://www.youtube.com/user/centrumpiek?feature=mhum#p/u/2/caUMBJItKh0
ghost1717 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Na 1. 70-75 km/h 2. 130-135 km/h 3. 180 km/h 4. 250 km/h 5 to typowy nadbieg... 250 i około chyba 4-5 tys rpm pod koniec wideo jade na 1 biegu.... 80 km/h odcina zapłon przy 7100rpm... tak jak manual tylko przełożenia sie mogą różnic.
kris_lpgcars Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Wow Tyle mogę powiedzieć po jeździe A teraz mały opis do moich prób Kombinowalem z kodowaniem i coś mi wyszło, na początek próbowałem 00203 ale nie weszło ale potem sprobowalem 00123 i to weszło następnie jazda próbna i szok z miejsca całkiem inne auto. W pozycji D auto kompletnie inne, zmiany biegów 1,2,3 chodzą prawie jak w multitroniku czyli obroty przy zmianie 1 na 2 n prawie się nie zmieniają , z 2 na 3 spadają tylko o jakieś 200rpm poprzednio każda zmiana rownala się spadek o około 600rpm a co za tym szło auto jechało jak mul teraz coś o tipie jak kolega wyżej pisał limitery górne już nie istnieją ale co do mojego klekota nic to dobrego innych większych zmian nie odczulem. Podsumowując to kodowanie zostaje ze względu na jakość wrażeń z jazdy w późniejszym czasie postaram się dołożyć info o spalaniu Próbować i dokładać wrażenia zobaczymy co inni sadzą Ciekawe co jeszcze się kryje w tej skrzyni Ps to co było to była wieczorne jazda a teraz małe uzupełnienie z jazdy porannej na zimnym Temp na zew okolo3stopni odpalilem ruszylem i Rogal na twarzy skrzynia nie przytrzymuje na biegu a zachowuje się jakby była rozgrzana a zmianę biegu w moim klekocie poczułem dopiero przy 3 biegu. Z racji ze lubię obserwować chwilowe spalanie zauważyłem ze autko polubilo częściej pokazywać okolice 5/100 ale ten temat do sprawdzenia
ynos Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Opublikowano 20 Lutego 2011 zmiany biegów 1,2,3 chodzą prawie jak w multitroniku czyli obroty przy zmianie 1 na 2 n prawie się nie zmieniają , z 2 na 3 spadają tylko o jakieś 200rpm poprzednio każda zmiana rownala się spadek o około 600rpm A przy jakich obrotach wcześniej D zmieniało Ci biegi, a przy jakich obrotach robi to teraz.
audi007 Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 ok spoko a jak to mozna zmienic ?? w aso mi to zrobia wgraja taki soft do skrzyni??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się