Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] 1.8T quattro, tiptronic, GTRS, FMIC by MR MOROTS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tomek , 256KM i Q :kox: pozazdrościć jak wrażenia z jazdy :naughty: Banan jest co :>

Opublikowano

No prowadzi się jak inny samochód, wkręca się na obroty dużo szybciej i ładnie zapier#ala. Jak będzie więcej mocy, to nie wiem czy to ogarnę. :polew:

Opublikowano

No prowadzi się jak inny samochód, wkręca się na obroty dużo szybciej i ładnie zapier#ala. Jak będzie więcej mocy, to nie wiem czy to ogarnę. :polew:

:polew: :polew: :polew: .......... :good:

Opublikowano

QRi, Twoja locha jest trochę większa.

a ja Ci pisałem idz w RSa :decayed:

Opublikowano

QRi, Twoja locha jest trochę większa.

a ja Ci pisałem idz w RSa :decayed:

Ee tam, póżniej wstaje. :decayed:

Opublikowano

o w koncu QRI sie pokazal :cool1:

Tomek zajeb.. rejs po PL :naughty: no i mody posklejane :good:

bezawaryjnosci :good: :good: :good:

czytam czytam ale nic ciekawego sie nie dzialo - poza tym strasznie malo czasu mam ostatnio, doba powinna miec ze 36 godzin, to moze bym wszystko ogarnal

Thomas nie bardzo .... wysoki moment uzyskujesz przy 3500rpm, cos sie zaczyna dziac przy 3krpm - wychodzi niemal identycznie jak przy GT28RS, kosztowo te turbiny wychodza chyba bardzo podobnie, wiec nie do konca rozumiem taka filozofie :)

swoja droga - ciekawe kiedy zacznie brakowac koni :decayed:

http://www.racingforum.pl/index.php?s=acb7535224f69d0ed1661b070160cd2a&showtopic=31290&st=0

tutaj masz wykres GT28RS, zwroc uwage, ze tamten leon jest strojony na baranie - wiecej daje u góry, ale później wstaje

Opublikowano

QRi, pierwsza sprawa to założenie było takie aby zminimalizować rzeźbienie. GTRS to Eliminator, więc wszystko podchodzi P&P, w przeciwieństwie do GT28RS. Silnik miał być jak najbardziej seryjny. Druga rzecz to GTRS robił Poziek, więc miałem przetartą drogę i na koniec dodam, że turbinę kupiłem nową od CoLo z kolektorem ATP po bardzo okazyjnej cenie, więc dlatego GTRS, a nie inna.

Co do momentu to wg mnie jeśli turbo wstaje jak u mnie przy 3200rpm, to robi mega różnicę w porównaniu do Leona, który wstaje przy 3800rpm do codziennej jazdy.

Opublikowano

cenowo miedzy GTRS a GT28xxxx nie ma duzych roznic, stad moje watpliwosci co do sensu zakupu tej pierwszej, ale skoro dostal caly kit w sensownych pieniadzach to nie ma co sie dziwic i sprzeczac - wazne ze z przedziału "szare auto streetowe" przeskoczyl do klasy "przeciez to kur*a nie jedzie" :kox::decayed:

100km wiecej pod d*pa to już zauważalna różnica :)

Opublikowano

Powiem tak, 170KM z quattro "nie jedzie" w tak ciężkim wozie, więc chodziło mi o to, żeby było trochę więcej. Zaletą eliminatora jest to, że wszystko wchodzi P&P. Do GT2871R Eliminator dopłaca się tylko $100, więc dlatego różnica jest mało zauważalna, a przypadku klasycznego Garretta trzeba rezać kolektor, są inne flansze itp., ogólnie więcej rzeczy, które mogłyby pójść nie tak, a nie miałem wystarczająco czasu, żeby coś nie grało.

Ja jestem zadowolony, na lato pewnie kupię przepływkę od S3 i pojadę na korektę, wtedy powinno być przynajmniej 280KM.

Zresztą tu nie chodzi o kasę, bo jeśli mamy porównywać, to K04-15 kosztuje prawie tyle, co GT28RS, więc też niby nie ma sensu kupować. :gwizdanie:

Zaskoczyło mnie również niskie spalanie po modach. W trasie pali nawet mniej niż przed modami.

Opublikowano

wykres bardzo ładny teraz pewnie ładnie ciągnie :naughty:

Opublikowano

Ale strojenie jest na 1 bar. Poziek miał 300 koni na 1.3. Zmienić trzeba tylko przepływkę i zwiększyć doładowanie, wtedy będzie więcej.

Poziek nigdy nie miał 300tu koni.. chyba, że na papierze :>

Generalnie panuje przekonanie, że jeżeli na stronie turbobygarrett jest napisane, że turbo jest na 892PS to tyle trzeba uzyskac inaczej jest bleee :)

Po pierwsze auto ma jezdzic na 95, po drugie jest w AUTOMACIE !!

Pozdrawiam.

Opublikowano

Fajny wozik i ten wydech z dwoma końcówkami wygląda kozak. Pozbądź się znaczka 1.8t z klapy :)

Opublikowano

Fajny wozik i ten wydech z dwoma końcówkami wygląda kozak. Pozbądź się znaczka 1.8t z klapy :)

Opierałem się, ale chyba w końcu go zdejmę. :mysli:

Opublikowano

Poziek nigdy nie miał 300tu koni.. chyba, że na papierze :>

unitronicowe zawsze są lepsze :gwizdanie: :tongue4::kox: :kox:

Opublikowano

Fajny wozik i ten wydech z dwoma końcówkami wygląda kozak. Pozbądź się znaczka 1.8t z klapy :)

Opierałem się, ale chyba w końcu go zdejmę. :mysli:

Do Ciebie pieję a swojego sam już ponad rok nie mogę zdjąć :decayed:

Opublikowano

Fajny wozik i ten wydech z dwoma końcówkami wygląda kozak. Pozbądź się znaczka 1.8t z klapy :)

Opierałem się, ale chyba w końcu go zdejmę. :mysli:

Do Ciebie pieję a swojego sam już ponad rok nie mogę zdjąć :decayed:

Ostatnio jechał za mną passat i pomimo, że widział napis 1.8T, to pytał się przez CB "ile to ma koni?" po tym jak mu odjechałem. :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...