cacek89 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Czesc Koledzy. Zakupilem niedawno swoje Audi, no i zaczly sie pierwsze wydatki miedzy innymi bede mial najpradopodobniej maglownice do regeneracji. Nie znam sie za bardzo na tym a potrzebuje z grubsza rozeznac sie co i jak. Wiec sprawa wyglada tak: nic w sumie nie puka nie wyje, tylko robi sie po nocy w garazu na posadzce mala plama plynu ze wspomagania po stronie kierowcy. No i to dalo mi do myslenia ze cos jest nie tak. Teraz potrzebuje porad fachoowcow czyli Was, w tym temacie. 1. Czy to napewno maglownica? 2. Od czego moglo sie to stac? 3. Co robic zeby zminimalizowac wyciek? (wiem bede zmuszony cos z tym zrobic tylko dopiero w przyszlym misiacu narazie brak na to funduszy) 4. Mozna wlasciwie puki co z tym jezdzic uzupelniajac ewentualny ubytek plynu? (narazie nie widze zeby ubylo autem zrobilem zaledwie 150km)
Dev Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 jak nie ubuwa to na razie jezdzij bedziesz miec kase to wyciagniesz magiel i okreslisz jej stan taki masz wlewac płyn jezeli bedzie ucikac: http://allegro.pl/plyn-do-wspomagania-g004-g002-vw-audi-oryginal-i1412917859.html
cacek89 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Dziekuje za szybka odpowiedz Ale od czego wlasciwie maglownica mogla zaczac juz nie domagac? Jest jej jakas okreslona trwalosc w kilometrach? Auto po zakupie ma na liczniku 172tys km (ale mozliwe ze byl cofniety) ogolnie stan auta "jak narazie" na to by wskazywal, tylko ta nieszczesna maglownica
A-rek Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 niekoniecznie wyciek moze byc z maglownicy, moze to byc takze z wezy. Ale od czego wlasciwie maglownica mogla zaczac juz nie domagac? od jej używania Jest jej jakas okreslona trwalosc w kilometrach? nie ma ale 200k km to max
MATIUS Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 kolego jest to część mechaniczna i poprostu po jakimś czasie musi się wysypać.... audi nie popisało się z twałością przekładni kierowniczej dlatego mechanicy się cieszą bo koszty spore regeneracja maglownicy 500zł + końcówki drążka przydało by się nowe by mieć już wsio tip top to też ok 200zł za dobre graty (lemfolder) do tego płyn i robocizna i robi się prawie 1000zł a dodam iż jeszcze zbierzność po wymianie końcówek drążków kierowniczych... dopóki ci nie cieknie ci 1L na noc to jeździj i kontroluj stan i zbieraj Kaskę
cacek89 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 dzieki koledzy za pomoc, a powiedzcie ile tego plynu wchodzi do zbiorniczka od minimum do maximum?
MATIUS Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 do zbiorniczka nie wiem ale do całego układu 0.8 -0.9L nie cały litr
cacek89 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 ojej do calego ukladu wchodzi jedynie niecaly litr plynu???
cacek89 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 jeszcze zapytam z czystej ciekawosci: czy sa jakies "cudowne środki" ktore wsypujemy lub wlewamy do zbiorniczka od wspomagania, w celu zminimalizowania wyciekow?
scuzz Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Jest jej jakas okreslona trwalosc w kilometrach? nie ma ale 200k km to max Nie przesadzaj moja ma 300 kkm i nic jej nie dolega. Co do półśrodków uszczelniających to nie ma. Regeneracja albo wymiana.
cacek89 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 ale chyba nasze piekne drogi nie maja wplywu akurat na cieknięcie plynu z maglownicy no nie? A-rek masz to auto od nowsci? Moze juz kiedys wczesniej ktos ja wymienial u ciebie?
ino_hizo2 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 A w którym miejscu jest dokładnie ta plama? Mi uciekał płyn od wspomagania, myślałem że magiel, a tu wąż pęknięty był.
A-rek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Nie przesadzaj moja ma 300 kkm i nic jej nie dolega. masz auto od nowości :?: ile km zrobiłeś na polskich drogach :?: na jakich kołach jeździsz :?: ale chyba nasze piekne drogi nie maja wplywu akurat na cieknięcie plynu z maglownicy no nie? właśnie mają i to dużo, w szczególności koleiny A-rek masz to auto od nowsci? Moze juz kiedys wczesniej ktos ja wymienial u ciebie? nie mam od nowości. może już była wymieniana ale nie sądzę bo sam ją demontowałem i śruby raczej nie były demontowane
cacek89 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 dokladnie pod nogami kierowcy jest ta plama
A-rek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 dokladnie pod nogami kierowcy jest ta plama a sprawdziłeś już co i gdzie dokładnie cieknie :?: w tym miejscu o którym mówisz wchodzą właśnie węże do przekładni
cacek89 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 no z tego co widzialem po zdjeciu kola, to lekko jakby poci sie oslona idaca od magla do drazka i z tego jakby sie siączy
A-rek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 no z tego co widzialem po zdjeciu kola, to lekko jakby poci sie oslona idaca od magla do drazka i z tego jakby sie siączy czyli ewidentnie magiel do regeneracji, uszczelniacze puszczają
cacek89 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 ile max moge odwlekac z robotą tego? zakladajac oczywiscie ze ewentualne ubytki plynu bede uzupelnial. puki co jest mala plamka na posadce garazu po nocy
A-rek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 jak zacznie ci blokować wspomaganie bądź ubytki płynu będą duże to najwyższy czas wziąć się za regeneracje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się