Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] PAGID


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam Zamiar wymienić cały komplet hamulców (klocki+tarcze, przód i tył) i tu pojawia się moje pytanie :decayed: :

Pagid to podwykonawca Boscha ale wiem że Pagid jako marka też robi zestawy hamulcowe....- czy jest jakaś różnica pomiędzy Pagidem z Boscha a Pagidem z własnym logo?? :blink: No i kolejne pytanie: czy jeździł ktoś na oryginalnych Pagidach? Jak to hula? Bo Bosch o ile oryginał to wiem że jest :good:

Miałem zamiar założyć TRW + TEXTAR ale podobno TRW się coś skiepściło ostatnio :no:

Dzięki za pomoc :hi:

Opublikowano

A gdzie tak słyszałeś że TRW się skiepściło?

Opublikowano

A gdzie tak słyszałeś że TRW się skiepściło?

tez jestem ciekaw

:mysli: :mysli: :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

Kolega ma warsztat i robi głównie VW/Audi - doświadczenia z TRW z ost. 2-3 miesięcy(od dwóch lat prawie tylko je zakładał i polecał bo jeszcze 3 miesiące temu takie mi polecił) Teraz polecił mi Boscha (kompletny zestaw) ale ja mam bardzo dobre wspomnienia związane z tarczami Pagid w poprzednim aucie dlatego pytam o różnice pomiędzy nimi... :cool1:

A wyżej dostałem dwa pytania i ani jednej odp... :wink4:

Opublikowano

nie dostałes odpowiedzi bo głupoty wypisujesz

montuje TRW od lat i wszystko gra

taka firma nie moze pozwolic sobie na robienie szajsu

Pagid robi komponenty nie tylko dla Bosch-a

i odkąd pamiętam zawsze charakteryzowały sie wysoką jakoscią

Opublikowano

Głupoty pod postacią pytania i liczyłem na podobną odp. -może kolega dostał lepszą marże na Boschach :polew:

Ale ponawiam pytanie: masz jakieś porównanie: Pagid - Bosch..?

Co byś Ty założył w podobnych granicach finansowych?

Opublikowano

Głupoty pod postacią pytania i liczyłem na podobną odp. -może kolega dostał lepszą marże na Boschach :polew:

Ale ponawiam pytanie: masz jakieś porównanie: Pagid - Bosch..?

Co byś Ty założył w podobnych granicach finansowych?

głupota nie była pod postacią pytania, tylko stwierdzenia

porównujac Pagid-a do Boscha patrząc na cene to Bosch wygrywa

ale trzeba brac pod uwagę to że nie zawsze sa to te same mieszanki

ogólnie trudno jest stwierdzic i porównywac klocki tych dwóch firm

nie wiedzac z czego jest to dokładnie zrobione

porównaniemozna okreslic na podstawie eksploatcji

ale hamulce to nie tylko klcki ale równiez tarcze i to tez nalezy brac pod uwage

Opublikowano

Będę wymieniał cały komplet: tarcze + klocki :cool1: i wiem o tym że nie tylko klocki tu grają rolę :wallbash: - ogólnie muszę zrobić porządek z hamulcami bo dla mnie to że auto ciągnie do przodu to trochę mało - ważne żeby się można było bezpiecznie zatrzymać.

Nie każdy jest wszechwiedzący a forum jest m.in. od pytania

Dzięki za pomoc :notworthy:

Opublikowano

poszukaj jarzm na tarcze 312mm i troche poprawisz skutecznosc

Opublikowano

Przy malych tarczach to prawie kazdy klocek bedzie oferowal to samo...

Jak szukasz polepszenia hamowania to tylko wieksza tarcza tak jak napisal dev.

Czy zalozl TRW, czy Boscha, czy PAGID - efekt bedzie podobny.

Opublikowano

aaa nie docztałem że masz Q, wówczas na tyl mozesz wrzucic 256/22mm z zaciskami od S4 B5L

do tego na przód i tył klocki Ferodo DS Performance i hamowanie az milo :> :> :> :> :> :>

Opublikowano

Na aktualnym zestawie męczy mnie strasznie fading - kilku lepszych dohamowaniach do zakrętów auto wogóle przestaje hamować!

Orientujesz się może jaki jest koszt( pi razy drzwi) zestawu S4 na tył? Nad 312 też myślałem ale chwilowo musi styknąć 288 :wallbash:

Opublikowano
Na aktualnym zestawie męczy mnie strasznie fading - kilku lepszych dohamowaniach do zakrętów auto wogóle przestaje hamować!

a kiedy ostatnio Kolega sprawdzał/wymieniał płyn hamulcowy? :cool1:

Opublikowano

i to jest dobre pytanie... październik 2009 roku :gwizdanie: jeszcze aż tak stary nie jest :wink4:

ale też idzie do wymiany - będzie Motul

Opublikowano

Orientujesz się może jaki jest koszt( pi razy drzwi) zestawu S4 na tył?

koszt nowych tarcz i klocków to ok 300zł

do tego zaciski, jarzma i osłony dodatkowe 300zł

Opublikowano

Zastanawiam się też nad przewodami w oplocie stalowym - bo te które są teraz itak się do wymiany prawdopodobnie kwlifikują :wallbash:

Musze trochę pokombinować i poszukać tego tyłu S4 - to powinno coś już dać :>

Opublikowano

sam tył to nie wszystko

jezeli chcesz poprawic skutecznosc hamulcow w swoim aucie musisz zrobic tak jak mowilem

Opublikowano

Jasne że sam tył to nie wszystko :gwizdanie:

Tym razem będzie chyba seria Boscha + płyn + może przewody w oplocie no i wyczyszczenie i regeneracja tego co źle wygląda żeby doprowadzić układ do jak najlepszego stanu :) Ale powoli zaczynam kolekcjonować co potrzebne do większego zestawu :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...