LOKO Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Witam! Mam Zamiar wymienić cały komplet hamulców (klocki+tarcze, przód i tył) i tu pojawia się moje pytanie : Pagid to podwykonawca Boscha ale wiem że Pagid jako marka też robi zestawy hamulcowe....- czy jest jakaś różnica pomiędzy Pagidem z Boscha a Pagidem z własnym logo?? No i kolejne pytanie: czy jeździł ktoś na oryginalnych Pagidach? Jak to hula? Bo Bosch o ile oryginał to wiem że jest Miałem zamiar założyć TRW + TEXTAR ale podobno TRW się coś skiepściło ostatnio Dzięki za pomoc
chris.lkr Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 A gdzie tak słyszałeś że TRW się skiepściło?
Dev Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 A gdzie tak słyszałeś że TRW się skiepściło? tez jestem ciekaw :mysli: :mysli: :mysli:
LOKO Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Kolega ma warsztat i robi głównie VW/Audi - doświadczenia z TRW z ost. 2-3 miesięcy(od dwóch lat prawie tylko je zakładał i polecał bo jeszcze 3 miesiące temu takie mi polecił) Teraz polecił mi Boscha (kompletny zestaw) ale ja mam bardzo dobre wspomnienia związane z tarczami Pagid w poprzednim aucie dlatego pytam o różnice pomiędzy nimi... A wyżej dostałem dwa pytania i ani jednej odp...
Dev Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 nie dostałes odpowiedzi bo głupoty wypisujesz montuje TRW od lat i wszystko gra taka firma nie moze pozwolic sobie na robienie szajsu Pagid robi komponenty nie tylko dla Bosch-a i odkąd pamiętam zawsze charakteryzowały sie wysoką jakoscią
LOKO Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Głupoty pod postacią pytania i liczyłem na podobną odp. -może kolega dostał lepszą marże na Boschach Ale ponawiam pytanie: masz jakieś porównanie: Pagid - Bosch..? Co byś Ty założył w podobnych granicach finansowych?
Dev Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Głupoty pod postacią pytania i liczyłem na podobną odp. -może kolega dostał lepszą marże na Boschach Ale ponawiam pytanie: masz jakieś porównanie: Pagid - Bosch..? Co byś Ty założył w podobnych granicach finansowych? głupota nie była pod postacią pytania, tylko stwierdzenia porównujac Pagid-a do Boscha patrząc na cene to Bosch wygrywa ale trzeba brac pod uwagę to że nie zawsze sa to te same mieszanki ogólnie trudno jest stwierdzic i porównywac klocki tych dwóch firm nie wiedzac z czego jest to dokładnie zrobione porównaniemozna okreslic na podstawie eksploatcji ale hamulce to nie tylko klcki ale równiez tarcze i to tez nalezy brac pod uwage
LOKO Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Będę wymieniał cały komplet: tarcze + klocki i wiem o tym że nie tylko klocki tu grają rolę - ogólnie muszę zrobić porządek z hamulcami bo dla mnie to że auto ciągnie do przodu to trochę mało - ważne żeby się można było bezpiecznie zatrzymać. Nie każdy jest wszechwiedzący a forum jest m.in. od pytania Dzięki za pomoc
Dev Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 poszukaj jarzm na tarcze 312mm i troche poprawisz skutecznosc
Flyer Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Przy malych tarczach to prawie kazdy klocek bedzie oferowal to samo... Jak szukasz polepszenia hamowania to tylko wieksza tarcza tak jak napisal dev. Czy zalozl TRW, czy Boscha, czy PAGID - efekt bedzie podobny.
Dev Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 aaa nie docztałem że masz Q, wówczas na tyl mozesz wrzucic 256/22mm z zaciskami od S4 B5L do tego na przód i tył klocki Ferodo DS Performance i hamowanie az milo :> :> :> :> :> :>
LOKO Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Na aktualnym zestawie męczy mnie strasznie fading - kilku lepszych dohamowaniach do zakrętów auto wogóle przestaje hamować! Orientujesz się może jaki jest koszt( pi razy drzwi) zestawu S4 na tył? Nad 312 też myślałem ale chwilowo musi styknąć 288
Kimi Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Na aktualnym zestawie męczy mnie strasznie fading - kilku lepszych dohamowaniach do zakrętów auto wogóle przestaje hamować! a kiedy ostatnio Kolega sprawdzał/wymieniał płyn hamulcowy?
LOKO Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 i to jest dobre pytanie... październik 2009 roku :gwizdanie: jeszcze aż tak stary nie jest ale też idzie do wymiany - będzie Motul
Dev Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Orientujesz się może jaki jest koszt( pi razy drzwi) zestawu S4 na tył? koszt nowych tarcz i klocków to ok 300zł do tego zaciski, jarzma i osłony dodatkowe 300zł
LOKO Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Zastanawiam się też nad przewodami w oplocie stalowym - bo te które są teraz itak się do wymiany prawdopodobnie kwlifikują Musze trochę pokombinować i poszukać tego tyłu S4 - to powinno coś już dać :>
Dev Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 sam tył to nie wszystko jezeli chcesz poprawic skutecznosc hamulcow w swoim aucie musisz zrobic tak jak mowilem
LOKO Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 Jasne że sam tył to nie wszystko :gwizdanie: Tym razem będzie chyba seria Boscha + płyn + może przewody w oplocie no i wyczyszczenie i regeneracja tego co źle wygląda żeby doprowadzić układ do jak najlepszego stanu Ale powoli zaczynam kolekcjonować co potrzebne do większego zestawu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się