Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zwykły Avant


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupilem w kwietniu 2010 Audi A4 B5 Avant 1.9 TDi AFN 110 PS '96

Wyposazenie :

-ABS

-Wspomaganie ukladu kierowniczego

-Klimatronic

-2 x poduszka powietrzna

-4 x elektryczne szyby

-Elektryczne ustawianie lusterek

-El. skladane lusterka

-Regulacja kolumny kierowniczej

-2 komplety alufelgi z oponami (letnie + zimowe) 195x65R '15

-Autoalarm

Do tej pory zrobiłem :

-wymiana przegubow zewnetrznych

-wymiana przegubow wewnetrznych

-wymiana wahaczy

-nowe amorki na przod

-nowe koncowki przekladni kierowniczej

-wymiana gum na drazku stabilizatora

-nowe tarcze i klocki przod

-czyszczenie turbiny

-czyszczenie N75

-wymienione dywaniki na welurowe

-wymieniony boczek bagaznika ze wzgledu na urwany zaczep rolety

-wymieniona wykladzina bagaznika(poprzednia byla wytarta)

-nowa maskownica radia i panelu klimy(poprzednia miala urwane uchwyty na sruby)

-klima odgrzybiona i nabita

-wymienione teleskopy od maski i klapy tylnej

-no i oczywiscie wymieniany olej w silniku oraz wszystkie filtry

W najblizszych dniach bedzie zrobione :

-czyszczenie EGR

-czyszczenie kolektora ssacego

-czyszczenie przeplywomierz

dacb3bc7abc3a857m.jpg

Opublikowano

Kupilem w kwietniu 2010 Audi A4 B5 Avant 1.9 TDi AFN 110 PS '96

DSC01042_hpapnxp.JPG

no zwyklak taki, jakies mody beda ????

Opublikowano

Nie bedzie. Dla mnie najwazniejsza jest niezawodnosc dlatego jezeli mam cos kupic to czesci mechaniczne a wyglad jest na drugim planie.

Opublikowano

Nie bedzie. Dla mnie najwazniejsza jest niezawodnosc dlatego jezeli mam cos kupic to czesci mechaniczne a wyglad jest na drugim planie.

to szkoda

Opublikowano

A mi tam, takie seryjne samochodziki bardziej się podobają niż po modach, ale to tylko moja opinia :)

Pytanko odnośnie wymiany wahaczy, które zostały przez kolegę wymienione. Może pamiętasz ile wyniosła cie wymiana wahaczy bo u mnie już tez się szykuje taka operacja :confused4:

Opublikowano

A mi tam, takie seryjne samochodziki bardziej się podobają niż po modach, ale to tylko moja opinia :)

Pytanko odnośnie wymiany wahaczy, które zostały przez kolegę wymienione. Może pamiętasz ile wyniosła cie wymiana wahaczy bo u mnie już tez się szykuje taka operacja :confused4:

za same wahacze od 400pln +robota :decayed: lemki trzeba 1300 1500 polozyc

Opublikowano

No to ładnie cała prawie cała wypłata poleci ;( Bezawaryjności życzę koledze

ps. dołącz jeszcze kilka zdjęć z środka :kox:

Opublikowano

Juz od 450 kupisz wahacze ale ich nie kupuj.Co najmniej MS kup i do tego nowe amorki.Jezeli potrafisz sam wymienic to dobrze.Zaoszczedzisz na mechaniku.Wymienialem sam i robilem to pierwszy raz.

Nastaw sie na dodatkowe koszta,np. łozyska i odrazu wymien gumy stabilizatora.Kosztuja grosze i wymiana prosta.

Opublikowano

No właśnie chciał bym samemu żeby właśnie przyoszczędzić na robociźnie, tym bardziej ze ściągnąłem sobie książkę "sam naprawiam swoje audi" czy jakoś tak :tongue4: Tak wiec będę miał do czego się odwołać, ale zobaczymy jak to będzie...

Opublikowano

Dobrze gdybys mogl wjechac na kanal.Ja robilem bez kanalu a do tego akurat bylo -15.Jezeli nie masz takiej mozliwosci to chociaz na ostateczne dokrecenie wahaczy wjedz na kanal bo na uniesionym nie mozna dokrecac.

Opublikowano
:hi: dokladnie nie dokrecaj srub na uniesionym kole :no: bo w ten sposob jak osadzisz go na kolach to juz podaremno skrecasz gumy w wahaczach :thumbdown:...ja wymienialem w tym miesiacu i wyszlo mnie to 1870 tzn komplecik lemfondera gumy lozyska klucze 2x16 plasko-oczko i 2x18 tyz pł-ocz i zbieznosc bo reszte narzedzi mialem :przebiegly: . A ten kto wymyslil tyle miejsca na wyciagniecie tych dolnych dluuuuugich srub :shocked: w dolnych tylnych to powinien miec jajca na zywca zardzewiałą brzytwa golone :wallbash: . Jak moge do radzic w dokrecaniu wahaczy :wink4: na stale to odmierz sobie odleglosc jak bedzie AUDI jeszcze stalo na Qlkach :naughty: od gornego krańca tarczy do nadkola...podłóż lewarek pod tarcze i dzwigaj na ta odleglosc i dokrecaj :rolleyes:. Ja tak zrobilem i gra i buczy. Oczywiscie ja mialem ten komfort bo na kanale :gwizdanie:
Opublikowano

Zeby wyciagnac srube od banana trzeba wypiac przewody hamulcowe. Jest tam taka zapinka,odpinamy ja i odsuwamy przewody.Mozna ta srube skrucic szlifierka przy demontazu bo i tak zakladamy nowa.Bynajmniej ja tak zrobilem i zaoszczedzilem sobie kombinowania przy wyciaganiu sruby.Natomiast co do kluczy to najlepiej miec 16 i 18 fajkowa łamana oraz klucze oczkowe.

Opublikowano

ja robilem wszystko na plasko oczko i dalo rade :decayed:. no wiesz...kazdy robi jak mu wygodniej :wink4:. A co do tej sruby to ja poszlem troche po innej linii :gwizdanie:...w komplecie wahaczy dostalem wszystkie sruby co sie chociaz nawet przy demontazu poluznia :good:, wiec ja odkrecilem srube od sanek ta bardzo dluga i dwie od takiego aluminiowego dekielka i wlozylem pret w otwor w sankach i poprostu naciaglem sanki ku dole :cool1: i bez zadnego odginania :tongue4: pozdrawiam :)

Opublikowano

ccb772a0a592c5b8m.jpg

Tutaj slaba jakosc bo robione telefonem.To jeszcze nie jest kres mozliwosci mojej audi.Sytuacja drogowa zmusila mnie do zwolnienia.

4209edff377f3e00m.jpg

Opublikowano
:naughty: ładnie...no ciekaw jestem gdzie by sie ta wskazowka zatrzymala :cool1:
Opublikowano

Jak dbasz tak jezdzisz :naughty:Moze nie jest najladniejszy :kwasny:ale co do samej jazdy juz teraz nie mam zastrzezen.Troche mnie to pracy kosztowalo ale jestem zadowolony :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...