Darecki20005 Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 Witam forumowiczów i zwracam sie o pomoc.Mam takowe objawy ze silnik ciezko pali ciepły jak i zimny.Jak juz zapali to trzęsie całą budą.W czasie jazdy jest wszystko oki,lecz jak postoje chwilke na czerwonym to telepie silnikiem i obroty falują.Nieraz jest telepanie a obroty wydają sie byc stabilne. Logi robiłem pierwszy raz wiec prosze o wyrozumiałość i pomoc.A jeszcze dodam ze wczesniej miałem podobne objawy jak pompowtrysk padł.Prosze o pomoc i jak najwiecej opini. Basic Settings: http://darecki2005.fotosik.pl/albumy/312931.html Statyczne: http://darecki2005.fotosik.pl/albumy/312932.html Dynamiczne: http://darecki2005.fotosik.pl/albumy/312933.html
SebMis Opublikowano 16 Listopada 2007 Opublikowano 16 Listopada 2007 bardzo ciężko czyta się te Twoje logi (nieprzekonwertowane), ja nic nie wypatrzyłem, jeśli możesz to przeleć je csvconverterem.
Darecki20005 Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Opublikowano 16 Listopada 2007 Już poprawiłem jak kolega prosił.Teraz powinno być lepiej.Sorki ale nie wiedziałem jak to zrobic.Jakies zastrzezenia jeszcze to piszczie i bende poprawiał.Ocencie co moze sie złego tam dziać bo ja sie na tym kompletnie nie znam
lukaszr Opublikowano 16 Listopada 2007 Opublikowano 16 Listopada 2007 1. Po pierwsze - logi do powtórki - nie rozgrzałeś silnika albo czeka Ciebie wymiana termostatu. Jak go wymienisz to zrób jeszcze raz logi, bo silnik ma tylko 77/80 stopni. W dynamicznych jest już 84 stopnie więc przypomnij sobie jak było 2. Trochę zły kąt synchronizacji w rozrządzie (powinien być najlepiej około 0 st w 004 BS - mieści się w normie ale przy jej granicy) - źle ustawiony rozrząd lub napinacz paska słabo napina. Kiedy był robiony rozrząd ? - jeżeli dawno to zrób go jak najszybciej lub przynajmniej popraw. 3. Ile masz przebiegu - zakładam, że około 200 tyś ?? - korekcja wtrysków - chyba, że to wina zrobienia logów na niedogrzanym silniku. 4. Przy doładowaniu masz dość spory OB (az do 2800 mbar - trochę dużo). Powtórz ten log i wrzuć raz jeszcze (w 010 wygląda, że tego OB nie było takiego dużego - około 2400 mbar czyli ok) Reszta bez zarzutu - zdrowy AWX - sprawdź tylko te rzeczy co wyżej wypisałem, a przede wszystkim termostat (007 w ENGINE - musi trzymać 88-92 stopnie, czasami spadnie do 85 jak będziesz stał dłużej na biegu jałowym). Teraz są zimne dni - szkoda autka. Co do tego złego palenia to po logach ciężko stwierdzić, bo wygląda na ok. Sprawdź świece żarowe. Co do drgań to może poduchy silnika lub koło dwumasowe (sprzęgło).
Darecki20005 Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Opublikowano 17 Listopada 2007 Silnik był dogrzany bankowo bo logi statyczne robiłem po dynamicznych,tyle ze jak postał troche na biegu jakłowym jak pisałes to temperatura odrobine sie opusciła ze wskaznika bo na dworze było ponizej 0. rozrząd był wymieniany 25-30 tys temu(odrazu po zakupie auta) Jakies 15 tys temu wymieniłem napinacz paska.Co do przebiegu to mam 115 tys licznikowe ale nie wierze w to,bo mógł być kręcony.Co do temperatury to mi na biegu jałowym trzyma 81 stopni na vagu.Odnośnie doładowania to mi powiedz konkretnie jaki log mam zrobić bo troche ciemny jestem jak narazie odnośnie vagowania
lukaszr Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 Odnośnie doładowania to mi powiedz konkretnie jaki log mam zrobić bo troche ciemny jestem jak narazie odnośnie vagowania 011 dynamiczny.
Motor Opublikowano 20 Listopada 2007 Opublikowano 20 Listopada 2007 potwierdzam: Rozrząd wymieniony nie profesjonalnie.DO POPRAWKI. Termostat DO WYMIANY.(zwócić uwagę czy jest połamane mocowanie w kominku plast.) Przebieg tego silnika to napewno około 200.000 km albo bardzo złe traktowanie jak na 115.000km
Darecki20005 Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Opublikowano 20 Listopada 2007 Czy koledzy to napewno rozrząd? Nie chce na darmo tego rozbierac i płacic,bo to sporo roboty. dołanczam poprawiony log 011 wg prozby kolegi. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30726bd3ba4f5142.html
lukaszr Opublikowano 21 Listopada 2007 Opublikowano 21 Listopada 2007 Czy koledzy to napewno rozrząd? Nie chce na darmo tego rozbierac i płacic,bo to sporo roboty. Nie koniecznie wymieniać, trzeba zdjąć osłonę i się mu przyjrzeć - niech to zrobi osoba, która ma o tym pojęcie. Niech obejrzy poszczególne elementy i go przestawi. dołanczam poprawiony log 011 wg prozby kolegi. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30726bd3ba4f5142.html Teraz OB jest sporo mniejszy - taki mniej więcej powinien być w tym silniku. Ale nie ciągnij nim aż do 5 tyś obrotów przy logach - aż tyle nie potrzeba. Pewnie przez to wysterowanie N75 tak skoczyło.
Darecki20005 Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Opublikowano 21 Listopada 2007 Fajnie mniej wiecej wiem o co chodzi.Po niedzieli kolejka mi dojdzie do mechanika to powymieniam termostat olej filtry,poduszki pod silnikiem i zajrzy sie do tego rozrządu.Wtedy zobaczymy czy cos pomoze.Narazie dziekuje kolegom za opis
SebMis Opublikowano 23 Listopada 2007 Opublikowano 23 Listopada 2007 co do grupy 013 (korekcje) czy robiłeś te logi z wyłączoną klimą, radiem iświatłami czy wszystko było powłączane, jeśli tak to powyłączaj wszystkie urządzenia i zrób jeszcze raz 013
Darecki20005 Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Opublikowano 23 Listopada 2007 Tak kolego wszystko było wyłączone
SebMis Opublikowano 23 Listopada 2007 Opublikowano 23 Listopada 2007 no to raczej jak koledzy pisali, przebieg raczej lekko większy niż podajesz ;(
lukaszr Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 no to raczej jak koledzy pisali, przebieg raczej lekko większy niż podajesz ;( Jakby się zjawił na spocie warszawskim to można by spróbować odczytać prawdziwy przebieg.
Darecki20005 Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Opublikowano 24 Listopada 2007 Koledzy być może jest i wyzszy.Nie wątpię w to. Może i lepiej jak nie wiem ile rzeczywiście ma. Mysle ze jak i ma ze 200 tyś przebiegu to powienien jeszcze troszke pojezdzic.Tylko chce zeby wszelkie usterki na bierząco kasowac żeby przez to nie narobić jakiegoś bigosu. Co do spotu to chętnie bym sie wybrał tyle ze mam taki problem ze żona codziennie jezdzi nim do pracy i krótko mówiąc od świeta czasem uda mi sie nim przejechac.
lukaszr Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 Koledzy być może jest i wyzszy.Nie wątpię w to. Może i lepiej jak nie wiem ile rzeczywiście ma. Mysle ze jak i ma ze 200 tyś przebiegu to powienien jeszcze troszke pojezdzic.Tylko chce zeby wszelkie usterki na bierząco kasowac żeby przez to nie narobić jakiegoś bigosu. Co do spotu to chętnie bym sie wybrał tyle ze mam taki problem ze żona codziennie jezdzi nim do pracy i krótko mówiąc od świeta czasem uda mi sie nim przejechac. To Ty masz auto żeby żona jeździła ?? Dziwne A tak na poważnie, to znajdź czas to od razu się przejrzy auto w VAGu, ewentualnie zrobi jakieś logi. Poza tym poznasz ludzi i zobaczysz jak to jest na naszych warszawskich spocikach. Na pewno na tym skorzystasz i Ty i
Darecki20005 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2007 Dlaczego dziwne? Dla mnie to nic dziwnego.Teoretycznie to mój ale ze mi sie żona w życiu pojawiła to i tak samo i jej.Postaram sie przybyć w miare jak bendę miał możliwość na spotki.[br]Dopisany: 25 Listopad 2007, 21:13 _________________________________________________To część roboty juz zrobiona.Wymieniłem termostat(oryginalny z serwisu audi),wymieniłem poduszki pod silnikiem(także oryginalne z serwisu),olej wszystkie filtry, wczesniej mi coś tak szorowało gdzies w okolicach rozrządu wiec mi mechanik wymienił pasek klinowy i juz jest oki. Co do drgań to powiedział ze jeden pompowtrysk nie zabardzo chodzi wiec kupiłem nowy i po niedzieli wybieram sie go załozyc. Dziś podpiąłem vaga i w grupie 013 obserwowałem pompowtryski i samochód chodzi idealnie,a gry zaczyna drgac to na jednym z cylindrów dawka paliwa idzie na 2,99 i silnik drży.Po przygazówce z 2,99 spada do jakichs 1,25 i wtedy silnik równo pracuje po czym znów wraca do stanu gdzie są drgania i 2,99. Tęperature silnik trzyma teraz w granicach 90-91 stopni. Powiedzcie czy to wina pompowtrysku? A i jeszcze jedno rano jak zapale to przez moment chodzi jak by na 3 tłokach i pusci biały dymek.Po krótkiej chwili wszystko wraca do normy.
pre_pl Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 no korekcja pompki jest tragiczna, więc wszystko wskazuje że jest problem z nią... Możesz podać koszt wymiany termostatu w aso ? Pytam z ciekawości... Na te poduchy to się nieźle wykosztowałeś pewno.
Darecki20005 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2007 termostat 85 zł + 5 zł uszczelniacz(dziady nie dają w komplecie) poduszki silnika 330zł x 2 to w sumie obie poduszki 660zł (lewa z czujnikiem,prawa bez)
mariusz2308 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 koledzy gdzie na slasku moge przeswietlic swoja a4 tak gruntownie.Mam problem z obrotami kiedy jade to nic sie nie dzieje ale kiedy staje obroty zaczynaja falować a potem sie ustawiaja i jest ok,rano troche brakuje mu przyspieszenia poprostu go zatyka po wcisnieciu gazu [kolego zajrzyj do spotów śląskich, tam na pewno ci pomogą bo tu trochę OT robisz] - schiller
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się