fistach Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Witam Od kilku dni mam problem z Audi A4 1.9 TDI 110KM kod silnika AVG. Auto okresowo zaczęło mulić. Myślałem że to wina turbiny, dlatego została ona wyczyszczona oraz zostały wymienione wężyki podciśnienia. Po czyszczeniu turbiny i przejechaniu ok 50 km wydawało się że wszystko wróciło do normy. Jednak problem powrócił, powyżej 2000 obrotów auto zaczyna szarpać, brak mu mocy, maksymalna prędkość to ok 110km/h. Błędy które się pojawiły: 2 Faults Found: 17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation P1248 - 35-10 - - - Intermittent 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - Zrobiłem także logi: (011) Statyczny (023) Statyczny (013) Statyczny (011) Statyczny (007) Statyczny (004) Statyczny (003) Statyczny (001) Statyczny (000) Proszę o pomoc
przemik Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Podpisz obrazki ktory jaki log oznacza..
przemik Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Widac wyrazny problem z regulacją dynamicznego kąta wtrysku. Filtr paliwa dawno byl zmieniany ? Wykonaj logi: 004 statyczne 004 statyczne Basic Settings 000 statyczne Basic Settings Dynamiczne sobie odpusc - na razie.
fistach Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2011 Filtr paliwa zmieniany jakiś miesiąc temu. Włożony filtr firmy Knecht. Sprawdzałem ten filtr ostatnio i został on wyczyszczony.[br]Dopisany: 26 Styczeń 2011, 19:53_________________________________________________Statyczne 004 Dynamiczne 004 004 (chyba bs) Statyczne 000 Dynamiczne 000
przemik Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Do sprawdzenia: - N108 - czy aby rozrzad jest na "swoim miejscu" - wtrysk sterujacy (najlepiej podmienic) - skrajny przypadek - pompa wtryskowa umiera...
fistach Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2011 Rozrząd sprawdzony, wszystko na swoim miejscu. Gdzie dokładnie znajdę zaworek N108? Czy mogę prosić jakąś fotke silnika i zaznaczony N108?
Sztomel Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 N108 jest u dołu pompy wtryskowej od strony przewodów wysokiego ciśnienia : http://img517.imageshack.us/f/n108fo6.jpg/ http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=97555
fistach Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Opublikowano 4 Lutego 2011 Dzięki, jutro będę działał coś z samochodem[br]Dopisany: 28 Styczeń 2011, 08:53_________________________________________________N108 jest sprawny. Jeden z "mechaników'' stwierdził iż pada pompa wtryskowa, jednak nie do końca jest tego pewien. [br]Dopisany: 04 Luty 2011, 13:35_________________________________________________Wertując fora znalazłem zdjęcie takiego zaworka: http://images32.fotosik.pl/419/f51e9b89238f287cmed.jpg czy może być on odpowiedzialny za w/w problemy? pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 te logi są do niczego, zrób logi dynamiczne jak należy: 000, 004, 011 logi rób pojedynczo z mocno wciśniętym pedałem gazu do dechy! robiąc od 1000obr dotąd aż auto przestanie przyspieszać podobnie jak na tym zdjęciu: http://img21.imageshack.us/img21/5709/004dl.png jestem hardcorem oprócz zabrudzonego nastawiacza kąta w pompie masz problem ze sterowaniem turbo, prawdopodobnie wężyki podpiąłeś odwrotnie...
fistach Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam A gdzie na pompie znajduje się ten "nastawiacz"? Chodzi Ci o nastawnik pompy wtryskowej? Możesz przesłać jakieś zdjęcia? Które wężyki mogą być źle podpięte, te co idą do N75? Jutro postaram się zrobić nowe logi.[br]Dopisany: 04 Luty 2011, 16:20_________________________________________________Witam Problem rozwiązany, auto było w sumie u 4 mechaników, jeden mówił że pompa wtryskowa siada, inny specjalista po zrobieniu logów i przyjrzeniu się aucie zwalał winę na sam nastawnik pompy wtryskowej. Oddałem samochód do innego mechanika i ku mojej radości dzisiaj odebrałem telefon że auto naprawione. Winowajcą całej zabawy i straty pieniędzy był filtr paliwa marki Knecht zakładany jakieś 2 miesiące temu. Dzięki wszystkim za pomoc... pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 po dwóch miesiącach żeby się filtr paliwa zapchał to trzeba niezłe g... tankować, zmień stacje
fistach Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Opublikowano 8 Lutego 2011 Problem w tym że on się nie zapchał, tylko się rozwalił łapiąc przy tym lewe powietrze
ciahciah Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 jak możesz zrób fotkę trefnego filtra bo jestem ciekaw jak się rozwalił teraz jeszcze zostało do zrobienia turbo bo źle działa, wstaw nowe logi dynamiczne 011 010 i basic setting 003 011 i dla spokoju 004 basic setting rób 50sekund
fistach Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Opublikowano 8 Lutego 2011 W piątek porobię resztę logów, jednak logi zamieszczone w temacie są to logi przed wymianą wężyków podciśnienia i przed wymianą N75, także całkiem możliwe że teraz wszystko już będzie ok
fistach Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Opublikowano 8 Lutego 2011 przemik miałeś racje, ale kto by się spodziewał że nowy filtr po ok 1-2 miesiącach może narobić tyle bałaganu, tym bardziej knecht nie jest podrzędną firmą i za który się płaci nie mało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się