Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] B8 Allroad


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja bym oprócz mocy i ew. wydechu na bardziej rasowy niczego nie zmieniał, ideą AllRoada jest wjechać (prawie) wszędzie i w miarę komfortowo więc obniżanie i większe koła to non-sens

Opublikowano

No własnie cięzko cos przymierzyć jak chcesz zostać przy funkcjonalności allroada. Te felgi które masz są jedne z ładniejszych do tej budy

Opublikowano

Ladny Allroad ale wedlug mnie, ten model wyglada najladniej z lakierowanymi plastikami :)

Opublikowano

Gratki fury :good:

btw Bartek załóż nowy temat albo popros jakiegos moda o przeniesienie :):naughty:

Opublikowano

Maniek TDI,

na swojego czekałem 7 miesięcy - problem z zamówieniami jest. U dealera we Wrocku zamówienia marcowe realizowane będą najwcześniej we wrześniu.

A podobno kryzys w branży motoryzacyjnej :shocked:

Opublikowano

Dawaj foty wnetrza Bartek :naughty:

Opublikowano

Michał,

najpierw muszę zrobić zdjęcia środka.

Jak parę popstrykam to dorzucę.

p.s.

gdzie mogę znaleźć namiary na aktywnych obecnie moderatorów - jakoś jeszcze dobrze nie ogarnąłem technicznych niuansów forum?

Opublikowano

Lucek

THX :)

Opublikowano

Witam

Z tego co się doczytałem na niektórych postach koledzy posiadajacy 2.0 TFSI (CDN) mają w wiekszości problem z nadmiernym "wciąganiem" oleju. U mnie niestety jest to samo. Czy ktoś próbował rozwiązać to przez ASO (gwarancja)? Udało się komuś? U mnie niestety stwierdzili że mieści się nieznacznie poniżej dopuszczalnej granicy. :wallbash:

Dowiedziałem się że problem wynika z eksperymentów :no: inżynierów w zakresie mniejszego tarcia w cylindrze i tak dali d*py z pierścieniami. Egzemplarze z 2010 i 2011 podobno tego nie mają chociaż nie widomo co i z kiedy do środka wkładają. Podobno była też jakaś akcja serwisowa ale nie u nas w trzecim swiecie.

Opublikowano

Witam

Z tego co się doczytałem na niektórych postach koledzy posiadajacy 2.0 TFSI (CDN) mają w wiekszości problem z nadmiernym "wciąganiem" oleju. U mnie niestety jest to samo. Czy ktoś próbował rozwiązać to przez ASO (gwarancja)? Udało się komuś? U mnie niestety stwierdzili że mieści się nieznacznie poniżej dopuszczalnej granicy. :wallbash:

Dowiedziałem się że problem wynika z eksperymentów :no: inżynierów w zakresie mniejszego tarcia w cylindrze i tak dali d*py z pierścieniami. Egzemplarze z 2010 i 2011 podobno tego nie mają chociaż nie widomo co i z kiedy do środka wkładają. Podobno była też jakaś akcja serwisowa ale nie u nas w trzecim swiecie.

Zagadaj do Meszruma

Na forum audiklub.org podawał sposób jak zabrać się za ten problem i wziąć za tyłek ASO

Opublikowano

wedlug ASO 0,45 l/1000 a wedlug mnie to troche wiecej

Jest sposób by zużycie 'urealnić' w górę:przebiegly:

Pisz do Meszruma, to nic nie będzie Cię kosztować

Opublikowano

Witam

Z tego co się doczytałem na niektórych postach koledzy posiadajacy 2.0 TFSI (CDN) mają w wiekszości problem z nadmiernym "wciąganiem" oleju. U mnie niestety jest to samo. Czy ktoś próbował rozwiązać to przez ASO (gwarancja)? Udało się komuś? U mnie niestety stwierdzili że mieści się nieznacznie poniżej dopuszczalnej granicy. :wallbash:

Dowiedziałem się że problem wynika z eksperymentów :no: inżynierów w zakresie mniejszego tarcia w cylindrze i tak dali d*py z pierścieniami. Egzemplarze z 2010 i 2011 podobno tego nie mają chociaż nie widomo co i z kiedy do środka wkładają. Podobno była też jakaś akcja serwisowa ale nie u nas w trzecim swiecie.

a bierze ci olej od poczatku czy aczal po jakims konkretnym przebiegu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...