numen1 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Naprawiać będę sam, i teraz na co zwracać szczególna uwagę przy naprawie, http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=81803.0;highlight=spr%EA%BFarka+klimatyzacji ( tutaj jest instrukcja jak wymienić całe sprzęgło) Odkręcić śruby i spuścić sprężarkę na wężach ? Następnie rozebrać sprzęgło? ( nie trzeba wyjmować całej sprężarki? )
Musashi Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 mozna odkrecic sprezarke, ale nalezy nia delikatnie operowac aby nie uszkodzic wezy ukladu klimatyzacji. a mozna odsunac pas przedni.
numen1 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 Czy to będą takie gumki? http://www.newageproduct.pl/index.php?page=shop&run=det&ru=list&kat1=21&order=3&id=209
numen1 Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Opublikowano 29 Marca 2011 Witam, Wracając do tematu. (Jeszcze nic nie wymieniałem) Zamówiłem te 6 gumek, ale dziś wszedłem pod auto i zrobiłem zdjęcia tego sprzęgła, Czy trzeba wymieniać całe jednak Sprzęgło!? Link do zdjęcia http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0311/201104270752153.jpg
jezuwrc Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Nie. Sześć gumek powinny załatwić sprawę.. Tu masz rys.poglądowy tego kompresorka Odczytałeś jaki kompresor masz?
H4mm3R Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 wymień od razu łożysko jak Ci hałasuje jak to są gumki to przy włączonej klimie powinien być spokój, tak to się dianozuje
numen1 Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Opublikowano 31 Marca 2011 Hm... bo chyba klima nie działa mi, dziś sprawdzałem na LO i nie leci zimnie powietrze.
H4mm3R Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 ECON musi być wyłączony i powyżej +6C na zewnątrz
numen1 Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Opublikowano 31 Marca 2011 No ECON wyłączony jest, a dziś było na pewno +15 w Lublinie Może być tez tak ze muszę klimę nabić bo w sumie 2 lata temu była nabijane. ( a tak dokładnie ECON to? ( ekonomiczna klimatyzacja? )
H4mm3R Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Jak możesz włączyć i wyłączyć to czynnik chłodzący musi być, co innego jakby ECON się świecił bez przerwy i nie dało się tego wyłączyć to świadczyło by o tym że niema gazu.
majkel20 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 ECON to po prostu nawiew, klima wyłączona
heretic Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 odświeżam temat w jaki sposob poradziles sobie ze sprezarka?
numen1 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Wymieniłem, gumki i sprzęgło zrywne sprężarki.
heretic Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Wymieniłem, gumki i sprzęgło zrywne sprężarki. wymieniałeś sam czy dawałeś komus do roboty bo ja mam problem z odkręceniem sprzęgiełka, objechałem już trzpień na około i się zastanawiam co dalej robić wyłem we wtorek u klimiarzy i powiedzieli że mam sprzegiełko do wymiany bo sa luzy, a ja myślałem ze gumki + łożysko
numen1 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Tak Sam wymieniałem, tz z Ojcem. Według Instrukcji, http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=81803.0;highlight=spr%EA%BFarka+klimatyzacji Jak ja byłem w zakładzie specjalizacyjnym się w Klimie to wycenił mi wstępnie na 2tys zł , za naprawę Klimatyzacji.
heretic Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 miałeś taką sprężarkę jak w wontku który podałeś, bo ja mam taką jak tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=201531.new#new i za hoho nie moge sobie poradzic ze zdjęciem tarczy sprzegła sprężarki
numen1 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Powiem ze nawet jeszcze troszkę inną, ale generalnie korzystałem z dwóch instrukcji. Po Opuszczeniu sprężarki, zdjąłem tylko pierścień zabezpieczający, i u mnie tarcza sprzęgła była nakręcana na trzpień, bez komplikacji.
majma Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 Podepne sie pod temat gdyz mam problem nastepujacy: na WYŁĄCZONEJ klimie jest takie jakby chrobotanie,dziwny dzwiek z sprezarki, ,,,A przy WŁĄCZONEJ klimie wszystko cicho ladnie pracuje,,dzisiaj wymienione zostało łozysko na kole pasowym (miało wmiare luzu) gumki te 6 sztk stan idealny. sorezarka nie zatarta, a po zlozeniu wsszystkiego dalej ten dzwiek sie wydobywa ,,i na 100 % ze sprezarki i tylko przy WYŁACZONEJ klimie...ma ktos jakis pomysł co go boli?
SotoM Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 wymien gumki i problem zniknie...uwierz... gumki mogą tylko wyglądać dobrze ale skoro dźwięk klekotania się wydobywa ,tzn ze gumki są wytarte... klekot powstaje od luzu miedzy gumką 3 a dekielkiem 4- jego płetwami które są umieszczone miedzy gumki. wymien je i z głowy bedzie -na codzien sie zajmuje tymi zestawami naprawczymi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się