Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Koło pasowe sprężarki klimatyzacji ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Naprawiać będę sam, i teraz na co zwracać szczególna uwagę przy naprawie,

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=81803.0;highlight=spr%EA%BFarka+klimatyzacji ( tutaj jest instrukcja jak wymienić całe sprzęgło)

Odkręcić śruby i spuścić sprężarkę na wężach ? Następnie rozebrać sprzęgło? ( nie trzeba wyjmować całej sprężarki? )

Opublikowano

mozna odkrecic sprezarke, ale nalezy nia delikatnie operowac aby nie uszkodzic wezy ukladu klimatyzacji.

a mozna odsunac pas przedni.

Opublikowano

Tak to te . :good:

Opublikowano

Witam,

Wracając do tematu.

(Jeszcze nic nie wymieniałem)

Zamówiłem te 6 gumek, ale dziś wszedłem pod auto i zrobiłem zdjęcia tego sprzęgła, Czy trzeba wymieniać całe jednak Sprzęgło!?

Link do zdjęcia http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0311/201104270752153.jpg

Opublikowano

Nie. Sześć gumek powinny załatwić sprawę.. Tu masz rys.poglądowy tego kompresorka

a870620.png

Odczytałeś jaki kompresor masz?

Opublikowano

wymień od razu łożysko jak Ci hałasuje :cool1: jak to są gumki to przy włączonej klimie powinien być spokój, tak to się dianozuje :wink4:

Opublikowano

Hm... bo chyba klima nie działa mi, dziś sprawdzałem na LO i nie leci zimnie powietrze.

Opublikowano

ECON musi być wyłączony i powyżej +6C na zewnątrz :wink4:

Opublikowano

No ECON wyłączony jest, a dziś było na pewno +15 w Lublinie :P Może być tez tak ze muszę klimę nabić bo w sumie 2 lata temu była nabijane.

( a tak dokładnie ECON to? ( ekonomiczna klimatyzacja? )

Opublikowano

Jak możesz włączyć i wyłączyć to czynnik chłodzący musi być, co innego jakby ECON się świecił bez przerwy i nie dało się tego wyłączyć to świadczyło by o tym że niema gazu.

Opublikowano

ECON to po prostu nawiew, klima wyłączona

Opublikowano

odświeżam temat

w jaki sposob poradziles sobie ze sprezarka?

Opublikowano

Wymieniłem, gumki i sprzęgło zrywne sprężarki.

Opublikowano

Wymieniłem, gumki i sprzęgło zrywne sprężarki.

wymieniałeś sam czy dawałeś komus do roboty

bo ja mam problem z odkręceniem sprzęgiełka, objechałem już trzpień na około i się zastanawiam co dalej robić

wyłem we wtorek u klimiarzy i powiedzieli że mam sprzegiełko do wymiany bo sa luzy, a ja myślałem ze gumki + łożysko

Opublikowano

Tak Sam wymieniałem, tz z Ojcem.

Według Instrukcji, http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=81803.0;highlight=spr%EA%BFarka+klimatyzacji

Jak ja byłem w zakładzie specjalizacyjnym się w Klimie to wycenił mi wstępnie na 2tys zł :P , za naprawę Klimatyzacji.

Opublikowano

Powiem ze nawet jeszcze troszkę inną, ale generalnie korzystałem z dwóch instrukcji.

Po Opuszczeniu sprężarki, zdjąłem tylko pierścień zabezpieczający, i u mnie tarcza sprzęgła była nakręcana na trzpień, bez komplikacji.

Opublikowano

Podepne sie pod temat gdyz mam problem nastepujacy: na WYŁĄCZONEJ klimie jest takie jakby chrobotanie,dziwny dzwiek z sprezarki, ,,,A przy WŁĄCZONEJ klimie wszystko cicho ladnie pracuje,,dzisiaj wymienione zostało łozysko na kole pasowym (miało wmiare luzu) gumki te 6 sztk stan idealny. sorezarka nie zatarta, a po zlozeniu wsszystkiego dalej ten dzwiek sie wydobywa ,,i na 100 % ze sprezarki i tylko przy WYŁACZONEJ klimie...ma ktos jakis pomysł co go boli?

Opublikowano

wymien gumki i problem zniknie...uwierz... gumki mogą tylko wyglądać dobrze ale skoro dźwięk klekotania się wydobywa ,tzn ze gumki są wytarte...

klekot powstaje od luzu miedzy gumką 3 a dekielkiem 4- jego płetwami które są umieszczone miedzy gumki. wymien je i z głowy bedzie -na codzien sie zajmuje tymi zestawami naprawczymi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...