Tomson Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Efekt wczorajszego grupowego chipowania w ECU Project. Przed softem wycięty katalizator (tfu świństwo!). przebieg: 240000km Wszystkim niezdecydowanym polecam ECU Project, bo chłopaki czynią wiele dobra tymi swoimi laptopami
snajper1998 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 wszytsko pieknie tylko czemu ten wykres taki falisty
Tomson Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 Ta fala powodziowa pomiędzy 3000, a 3600 to ślizgający się rozrząd, napinacz do wymiany.
snajper1998 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 to nie lepiej bylo najpierw auto doprowadzic do pelnej sprawnosci a potem hamowac i modzic ?
Tomson Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 Do wymiany, ale za 30000km poza tym mam do Wrocławia 270 km, więc trochę ciężko było jeszcze raz jechać, a tragedii przecież nie ma..
Patrox Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Powodem spadku momentu i mocy w zakresie 3000-3600 jest źle napięty rozrząd. Co nie znaczy że należy go odrazu wymienić. A poprawa napięcia paska wiąże się z wymianą rozrządu a co za tym idzie z wydatkiem ponad 1000zł Na drodze tego nigdy nie czuć. Na ten przebieg auta i tak zaskakująco sporo wyszło Ps.
Tomson Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 tak jak mówisz ogień i mrugająca kontrolka ESP na 3 biegu na zimowych papciach
midqard Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Do wymiany, ale za 30000km poza tym mam do Wrocławia 270 km, więc trochę ciężko było jeszcze raz jechać, a tragedii przecież nie ma.. Powodem spadku momentu i mocy w zakresie 3000-3600 jest źle napięty rozrząd. Co nie znaczy że należy go odrazu wymienić. A poprawa napięcia paska wiąże się z wymianą rozrządu a co za tym idzie z wydatkiem ponad 1000zł Na drodze tego nigdy nie czuć. Na ten przebieg auta i tak zaskakująco sporo wyszło Ps. to ja bym chciał zobaczyć log dynamiczny gr.4 :gwizdanie: Tomson wynik z serii b. dobry miałem prawie taki sam ale nie podkrecilem swojego do 174
dejf Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Na jakiej dawce i doladowaniu jest program jezeli mozna wiedziec?
Tomson Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 jeszcze nie robiłem logów, ale jak zrobię, to dam info [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 23:14_________________________________________________grupa 008 i 011: Log (1 - 011,008,011,008)
Piotrek98igo Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 nie wiem jakim cudem wyszlo tyle,turbo sie troche przycina i przeplywka za swiezo to nie wygalada,albo filtr powietrza zapchany .
Jarol Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 To już wiadomo skąd takie fale na wykresie. Turbo nie równo ładuje. Przepływka faktycznie tnie dawke, wyczyść ja lub wymień to jescze parę KM odzyskasz
Tomson Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 zapieczone czy jak? do czyszczenia czy poupalać? notlaufow żadnych nie mam, fura idzie jak kuna
Jarol Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 zapieczone czy jak? do czyszczenia czy poupalać? Jak roiłeś program to Ci nic nie powiedzieli że jest problem z równym doładowaniem??? Spróbuj najpier troche auto przegonić jak nie pomoże to zostaje tylko czyszczenie.
Tomson Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 No przeładowywało wtedy delikatnie. Dopóki nie zacznę łapać notlaufów to będę go gonił, chyba nie ma się co wyrywać z tym czyszczeniem?!
jnx Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Pewnie ale kontroluj, jak będziesz robił rozrząd to weź turbinkę na stół..
Tomson Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Teraz skleiłem dopiero, że ja filtr powietrza wymieniałem 2 lata (35 tys km) temu, więc to może być filtr, a nie brudna przepływka
Sysiek Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Wynik ladny ale co do tego filtra powietrza to Ci powiem ze rzeznik jestes...
dejf Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Teraz skleiłem dopiero, że ja filtr powietrza wymieniałem 2 lata (35 tys km) temu, więc to może być filtr, a nie brudna przepływka Ostro...
Tomson Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 małe nieporozumienie z mechanikiem, który robi mi czasami wymiany oleju, filtrów itp jutro z rana chwytam za filtry i robię od nowa logi mam nadzieję, że przepływka nie dostała w dupe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się