Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] 174.4 KM 375.3 Nm by ECU Project


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Efekt wczorajszego grupowego chipowania w ECU Project. :notworthy: Przed softem wycięty katalizator (tfu świństwo!).

przebieg: 240000km

2v2dq9e.jpg

Wszystkim niezdecydowanym polecam ECU Project, bo chłopaki czynią wiele dobra tymi swoimi laptopami :decayed::good:

Opublikowano

wszytsko pieknie tylko czemu ten wykres taki falisty :disgust:

Opublikowano

Ta fala powodziowa pomiędzy 3000, a 3600 to ślizgający się rozrząd, napinacz do wymiany.

Opublikowano

to nie lepiej bylo najpierw auto doprowadzic do pelnej sprawnosci a potem hamowac i modzic ?

Opublikowano

Do wymiany, ale za 30000km :P poza tym mam do Wrocławia 270 km, więc trochę ciężko było jeszcze raz jechać, a tragedii przecież nie ma..

Opublikowano

Powodem spadku momentu i mocy w zakresie 3000-3600 jest źle napięty rozrząd. Co nie znaczy że należy go odrazu wymienić. A poprawa napięcia paska wiąże się z wymianą rozrządu a co za tym idzie z wydatkiem ponad 1000zł Na drodze tego nigdy nie czuć. Na ten przebieg auta i tak zaskakująco sporo wyszło Ps.

Opublikowano

tak jak mówisz :good: ogień i mrugająca kontrolka ESP na 3 biegu na zimowych papciach :evil:

Opublikowano

Do wymiany, ale za 30000km :P poza tym mam do Wrocławia 270 km, więc trochę ciężko było jeszcze raz jechać, a tragedii przecież nie ma..

Powodem spadku momentu i mocy w zakresie 3000-3600 jest źle napięty rozrząd. Co nie znaczy że należy go odrazu wymienić. A poprawa napięcia paska wiąże się z wymianą rozrządu a co za tym idzie z wydatkiem ponad 1000zł Na drodze tego nigdy nie czuć. Na ten przebieg auta i tak zaskakująco sporo wyszło Ps.

to ja bym chciał zobaczyć log dynamiczny gr.4 :gwizdanie:

Tomson wynik z serii b. dobry :good: miałem prawie taki sam ale nie podkrecilem swojego do 174 :embarrassed:

Opublikowano

Na jakiej dawce i doladowaniu jest program jezeli mozna wiedziec?

Opublikowano

jeszcze nie robiłem logów, ale jak zrobię, to dam info :hi:[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 23:14_________________________________________________grupa 008 i 011:

Log (1 - 011,008,011,008)

Opublikowano

nie wiem jakim cudem wyszlo tyle,turbo sie troche przycina i przeplywka za swiezo to nie wygalada,albo filtr powietrza zapchany .

Opublikowano

To już wiadomo skąd takie fale na wykresie. Turbo nie równo ładuje.

Przepływka faktycznie tnie dawke, wyczyść ja lub wymień to jescze parę KM odzyskasz :kox:

Opublikowano

zapieczone czy jak? do czyszczenia czy poupalać? notlaufow żadnych nie mam, fura idzie jak kuna

Opublikowano

zapieczone czy jak? do czyszczenia czy poupalać?

Jak roiłeś program to Ci nic nie powiedzieli że jest problem z równym doładowaniem???

Spróbuj najpier troche auto przegonić jak nie pomoże to zostaje tylko czyszczenie.

Opublikowano

No przeładowywało wtedy delikatnie. Dopóki nie zacznę łapać notlaufów to będę go gonił, chyba nie ma się co wyrywać z tym czyszczeniem?!

Opublikowano

Pewnie ale kontroluj, jak będziesz robił rozrząd to weź turbinkę na stół..

Opublikowano

Teraz skleiłem dopiero, że ja filtr powietrza wymieniałem 2 lata (35 tys km) temu, więc to może być filtr, a nie brudna przepływka :mysli:

Opublikowano

Wynik ladny ale co do tego filtra powietrza to Ci powiem ze rzeznik jestes...

Opublikowano

Teraz skleiłem dopiero, że ja filtr powietrza wymieniałem 2 lata (35 tys km) temu, więc to może być filtr, a nie brudna przepływka :mysli:

Ostro...

Opublikowano

małe nieporozumienie z mechanikiem, który robi mi czasami wymiany oleju, filtrów itp :wallbash: jutro z rana chwytam za filtry i robię od nowa logi :disgust: mam nadzieję, że przepływka nie dostała w dupe :wallbash:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...