Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Przeładowanie Turbo - Proszę o pomoc - Nowe logi str2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam mały problem z turbiną, a mianowicie przeładowuje.

Sztanga przy turbinie rusza się w zakresie 1,5-2cm, zamieniłem N18 z N75 i nadal tak samo, niewielkie różnice między nimi.

02f2a2598314a7a1m.jpg

Odłączyłem też wężyk od gruszki przy turbo, sztanga spadła na dół i zrobiłem log'a:

f68783238252303em.jpg

Jak widać i tu przy 3tys obrotów turbo ładuje dość dużo :confused4:

Pytanie gdzie tkwi problem? Ma ktoś jakieś sugestie?? coś pominąłem?

Opublikowano

Trzeba czyścić zmienną geometrię - innego sposobu nie ma.

Opublikowano

Trzeba czyścić zmienną geometrię - innego sposobu nie ma.

Czyli sztanga schodzi na dół ale nie do końca :mysli:

Opublikowano

Witam!

Mam mały problem z turbiną, a mianowicie przeładowuje.

Sztanga przy turbinie rusza się w zakresie 1,5-2cm, zamieniłem N18 z N75 i nadal tak samo, niewielkie różnice między nimi.

02f2a2598314a7a1m.jpg

Odłączyłem też wężyk od gruszki przy turbo, sztanga spadła na dół i zrobiłem log'a:

f68783238252303em.jpg

Jak widać i tu przy 3tys obrotów turbo ładuje dość dużo :confused4:

Pytanie gdzie tkwi problem? Ma ktoś jakieś sugestie?? coś pominąłem?

Widze, że masz program...kto go robił?? :)
Opublikowano

Witam!

Mam mały problem z turbiną, a mianowicie przeładowuje.

Sztanga przy turbinie rusza się w zakresie 1,5-2cm, zamieniłem N18 z N75 i nadal tak samo, niewielkie różnice między nimi.

02f2a2598314a7a1m.jpg

Odłączyłem też wężyk od gruszki przy turbo, sztanga spadła na dół i zrobiłem log'a:

f68783238252303em.jpg

Jak widać i tu przy 3tys obrotów turbo ładuje dość dużo :confused4:

Pytanie gdzie tkwi problem? Ma ktoś jakieś sugestie?? coś pominąłem?

Widze, że masz program...kto go robił?? :)

Kupiłem kompa z programem, nie wiem kto robił, po za tym ładowaniem jest całkiem przyjemnie :wink4:

Podepnę ori kompa i zobaczę jak z tym ładowaniem

Opublikowano

Podejrzewam ze niewiele sie zmieni albowiem niedomaga hardware...

Opublikowano

Czyli dobrze myślę z tą sztanga? ze nie schodzi tak nisko jak trzeba?

Na dodatek coś się sknociło po wymianie łożysk z tylnym zawieszeniem i jak wcisnę mocno gazu to tył auta pływa :kwasny:

Opublikowano

Dobrze myślisz.

Opublikowano

ok to od jutra urlop mam to się za to wezmę :wink4:

puki co temat zawieszony, napisze jak się z tym uporam, murze się jeszcze dowiedzieć co z tym tyłem :confused4:

Opublikowano

Może takie dziwne pytanie gdzie jest zawór n18 w AFN bo chyba jestem nie do informowany

Opublikowano

na tej długiej rurze która idzie równolegle do szyby od kolektora ssącego mniej więcej po środku od strony szyby wiec go za bardzo nie widać

możesz tez go znaleźć idąc za wężykiem od egr aż dojdziesz do zaworka

Pozdrawiam

Opublikowano

musisz wyjąc turbo, wyczyścić i przy składaniu tak założyć ten pierścień :> http://img828.imageshack.us/img828/8788/afnturbo.jpg

A to jest jakoś inaczej niż oryginalnie??

jak w oryginale mała pomoc http://mk4asv.ekoleg.pl/pliki/TDI/Drivbiwire_VNT_repair_procedure.pdf lub http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78603 lub filmik Czyszczenie zablokowanych łopatek w turbinie.

powodzenia

Opublikowano

no ten filmik już widziałem :) myślę że dam radę :good: nie wiem jeszcze jak się zabrać za wymontowanie, a mianowicie jak ją odkręcić od kolektora wydechowego, nie wiem czy kluczami dojdę i czy nie lepiej wyjąć z całym kolektorem :mysli:

aha a jak jest z odkręceniem powrotu oleju? tam są 2 śruby imbusowe z tego co pamiętam, dojście z dołu czy od góry tylko?

Opublikowano

no ten filmik już widziałem :) myślę że dam radę :good: nie wiem jeszcze jak się zabrać za wymontowanie, a mianowicie jak ją odkręcić od kolektora wydechowego, nie wiem czy kluczami dojdę i czy nie lepiej wyjąć z całym kolektorem :mysli:

aha a jak jest z odkręceniem powrotu oleju? tam są 2 śruby imbusowe z tego co pamiętam, dojście z dołu czy od góry tylko?

ja osobiście zalewam np wd40 przez kilka godzin i odkręcam turbo od kolektora tylko trzeba mieć dobre klucze a spust oleju odkręcam tylko przy turbo przy bloku nie ruszam jak nie widać przecieków te dwie śrubki spustu są na torxa t-40 i jeśli się nie mylę kluczyk 10mm

jaras231 a jak sterownik :naughty: się sprawuje

Opublikowano

dzięki kostrz jutro zajrzę jak się za to zabrać :) mam nadzieje że pogoda dopisze :gwizdanie:

sterownik jak na razie ok, troszkę dymku puszcza z rury[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 17:43_________________________________________________Witam!

wyczyściłem turbo i nic się nie zmieniło ;(

011 7d9a798865c03fabm.jpg

010 196a2a52c90f8665m.jpg

008 dfe9e3760f9fff3bm.jpg

a tu 011 na ori kompie bf8f3c0831d881cam.jpg

na ori wygląda że niby ok a na chipsie przeładowuje :confused4:

proszę o jakąś wypowiedź na ten temat

Opublikowano

wyglada na to ze czujnik cisnienia doladowania lezy

Opublikowano

zrobiłem log'a ze zdjetym wężykiem z gruszki od turbo f62b3b68a467b6d3m.jpg

tu widać zmianę w stosunku do tego log'a z przed czyszczenia

f68783238252303em.jpg

To z że czujnik doładowania leży to pewniak czy prawdopodobnie?? :wink4: bo mógłbym zamienić czujniki i sprawdzić

Opublikowano

wyglada na to ze czujnik cisnienia doladowania lezy

bardzo malo prawdopodobne ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...