jaras231 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam! Mam mały problem z turbiną, a mianowicie przeładowuje. Sztanga przy turbinie rusza się w zakresie 1,5-2cm, zamieniłem N18 z N75 i nadal tak samo, niewielkie różnice między nimi. Odłączyłem też wężyk od gruszki przy turbo, sztanga spadła na dół i zrobiłem log'a: Jak widać i tu przy 3tys obrotów turbo ładuje dość dużo Pytanie gdzie tkwi problem? Ma ktoś jakieś sugestie?? coś pominąłem?
Sztomel Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Trzeba czyścić zmienną geometrię - innego sposobu nie ma.
jaras231 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Trzeba czyścić zmienną geometrię - innego sposobu nie ma. Czyli sztanga schodzi na dół ale nie do końca
Wihajster Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Witam! Mam mały problem z turbiną, a mianowicie przeładowuje. Sztanga przy turbinie rusza się w zakresie 1,5-2cm, zamieniłem N18 z N75 i nadal tak samo, niewielkie różnice między nimi. Odłączyłem też wężyk od gruszki przy turbo, sztanga spadła na dół i zrobiłem log'a: Jak widać i tu przy 3tys obrotów turbo ładuje dość dużo Pytanie gdzie tkwi problem? Ma ktoś jakieś sugestie?? coś pominąłem? Widze, że masz program...kto go robił??
jaras231 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Witam! Mam mały problem z turbiną, a mianowicie przeładowuje. Sztanga przy turbinie rusza się w zakresie 1,5-2cm, zamieniłem N18 z N75 i nadal tak samo, niewielkie różnice między nimi. Odłączyłem też wężyk od gruszki przy turbo, sztanga spadła na dół i zrobiłem log'a: Jak widać i tu przy 3tys obrotów turbo ładuje dość dużo Pytanie gdzie tkwi problem? Ma ktoś jakieś sugestie?? coś pominąłem? Widze, że masz program...kto go robił?? Kupiłem kompa z programem, nie wiem kto robił, po za tym ładowaniem jest całkiem przyjemnie Podepnę ori kompa i zobaczę jak z tym ładowaniem
przemik Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Podejrzewam ze niewiele sie zmieni albowiem niedomaga hardware...
jaras231 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 Czyli dobrze myślę z tą sztanga? ze nie schodzi tak nisko jak trzeba? Na dodatek coś się sknociło po wymianie łożysk z tylnym zawieszeniem i jak wcisnę mocno gazu to tył auta pływa
jaras231 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 ok to od jutra urlop mam to się za to wezmę puki co temat zawieszony, napisze jak się z tym uporam, murze się jeszcze dowiedzieć co z tym tyłem
goldi Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Może takie dziwne pytanie gdzie jest zawór n18 w AFN bo chyba jestem nie do informowany
jaras231 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 na tej długiej rurze która idzie równolegle do szyby od kolektora ssącego mniej więcej po środku od strony szyby wiec go za bardzo nie widać możesz tez go znaleźć idąc za wężykiem od egr aż dojdziesz do zaworka Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 musisz wyjąc turbo, wyczyścić i przy składaniu tak założyć ten pierścień :> http://img828.imageshack.us/img828/8788/afnturbo.jpg
jaras231 Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 musisz wyjąc turbo, wyczyścić i przy składaniu tak założyć ten pierścień :> http://img828.imageshack.us/img828/8788/afnturbo.jpg A to jest jakoś inaczej niż oryginalnie??
kostrz Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 musisz wyjąc turbo, wyczyścić i przy składaniu tak założyć ten pierścień :> http://img828.imageshack.us/img828/8788/afnturbo.jpg A to jest jakoś inaczej niż oryginalnie?? jak w oryginale mała pomoc http://mk4asv.ekoleg.pl/pliki/TDI/Drivbiwire_VNT_repair_procedure.pdf lub http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78603 lub filmik Czyszczenie zablokowanych łopatek w turbinie. powodzenia
jaras231 Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 no ten filmik już widziałem myślę że dam radę nie wiem jeszcze jak się zabrać za wymontowanie, a mianowicie jak ją odkręcić od kolektora wydechowego, nie wiem czy kluczami dojdę i czy nie lepiej wyjąć z całym kolektorem aha a jak jest z odkręceniem powrotu oleju? tam są 2 śruby imbusowe z tego co pamiętam, dojście z dołu czy od góry tylko?
kostrz Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 no ten filmik już widziałem myślę że dam radę nie wiem jeszcze jak się zabrać za wymontowanie, a mianowicie jak ją odkręcić od kolektora wydechowego, nie wiem czy kluczami dojdę i czy nie lepiej wyjąć z całym kolektorem aha a jak jest z odkręceniem powrotu oleju? tam są 2 śruby imbusowe z tego co pamiętam, dojście z dołu czy od góry tylko? ja osobiście zalewam np wd40 przez kilka godzin i odkręcam turbo od kolektora tylko trzeba mieć dobre klucze a spust oleju odkręcam tylko przy turbo przy bloku nie ruszam jak nie widać przecieków te dwie śrubki spustu są na torxa t-40 i jeśli się nie mylę kluczyk 10mm jaras231 a jak sterownik się sprawuje
jaras231 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 dzięki kostrz jutro zajrzę jak się za to zabrać mam nadzieje że pogoda dopisze :gwizdanie: sterownik jak na razie ok, troszkę dymku puszcza z rury[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 17:43_________________________________________________Witam! wyczyściłem turbo i nic się nie zmieniło ;( 011 010 008 a tu 011 na ori kompie na ori wygląda że niby ok a na chipsie przeładowuje proszę o jakąś wypowiedź na ten temat
vauxhall95 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 wyglada na to ze czujnik cisnienia doladowania lezy
jaras231 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 zrobiłem log'a ze zdjetym wężykiem z gruszki od turbo tu widać zmianę w stosunku do tego log'a z przed czyszczenia To z że czujnik doładowania leży to pewniak czy prawdopodobnie?? bo mógłbym zamienić czujniki i sprawdzić
spanky Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 wyglada na to ze czujnik cisnienia doladowania lezy bardzo malo prawdopodobne ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się