davidoff82 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Mam miekki hamulec, patrzyłem w szukajce ale nie znalazłem odpowiedzi. Kilka faktów: - Hamulec miekki leci do podłogi, ale skuteczny (abs załacza na suchym asfalcie bezproblemowo) - Na drugie naciśniecie jest OK. i trzyma nie spada pedał na dół - Nie ubywa płynu a zrobiłem z 200 km na tym - Nie widać wycieków na zaciskach ani na elastycznych przewodach - Nie było nic robione od sierpnia (około 10 000 km zrobione), wtedy robiłem tylne klocki i uszczelniacz jednego tłoczka, wszystko do teraz było 100% OK - Ręczny OK. - ABS OK. - Tarcze przód słabe i klocki też – do wymiany ale dotychczas było OK. Wątpliwości: - Czy zużyte klocki i tarcze (nie dramatycznie ale do wymiany) mogą dac miekki hamulec? - Czy układ może się zapowietrzyć bez ubytku płynu i przy szczelnym układzie? (w każdym razie nie widać wycieków)? Np ze starości płynu? - Co i w jaki sposób sprawdzić? Proszę o pomoc, mechanicy podejrzewam że będą chcieli wymienić połowe układu hamulcowego
Tomasz Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 zacznij od wymiany tarcz i klocków, przy okazji odpowietrz układ i będziesz miał połowę wątpliwości z głowy w końcu to Twoje bezpieczeństwo
davidoff82 Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Opublikowano 3 Lutego 2011 zacznij od wymiany tarcz i klocków, przy okazji odpowietrz układ i będziesz miał połowę wątpliwości z głowy w końcu to Twoje bezpieczeństwo no tak ale z technicznego punktu widzenia o ile się nie mylę klocki i tarcze nawet zużyte do zera (a na moich można spokojnie i bezpiecznie do wiosny obradlić) nie powodują miekkiego pedału... co myślicie o tym komplecie? http://allegro.pl/tarcze-ate-przod-audi-a4-b5-280mm-pelne-komplet-i1408268532.html
Tomasz Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 no chyba że są za cienkie i się przegrzeją, jak są ok to bym odpowietrzył i powinno się sporo wyjaśnić
davidoff82 Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Opublikowano 4 Lutego 2011 no chyba że są za cienkie i się przegrzeją, jak są ok to bym odpowietrzył i powinno się sporo wyjaśnić możliwe że masz racje bo rano po nocy hamulec jest zauważalnie twardszy i mocniejszy, poźniej jak cieplejsze hamulce coraz gorsze hamulce.... możesz mi podpowiedzieć kolego jakie mam te tarcze zamówić (patrz dwa posty wyżej) z góry dzięki.
Dev Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 tarcze, klocki, płyn i przewody elastyczne do wymiany, wszystkie !!!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się