Gość Murzyn Opublikowano 21 Listopada 2007 Opublikowano 21 Listopada 2007 Witam - wymieniam plecionke i tu pytanko. Jeden z tlumikarzy zaproponowal mi wlozenie takowej z nowszych modeli. nie moge nigdzie znalesc foto, zeby Wam pokazac jak to wyglada. Konstrukcja gdzie elementem tlumiacym jest pret owiniety wokolo 2 pierscieni stalowych. W srodku drobna siatka. Wyglada solidniej niz normalna plecionka. Ktos cos podpowie w tym temacie??
adadur Opublikowano 21 Listopada 2007 Opublikowano 21 Listopada 2007 Nie kupuj takich: http://moto.allegro.pl/item266650819_zlacze_elastyczne_rura_seicento_900_super_cena.html http://moto.allegro.pl/item272899263_zlacze_elastyczne_50x100_vw_audi_okazja.html tylko takie: http://moto.allegro.pl/item266637041_zlacze_elastyczne_50_100vw_nierdzewka_od_ss_.html porównaj wewnątrz. Odrazu warto kupić też obejmę tą pod autem na środku. Jeżeli tłumikarz rozkręci ci rury to uszczelki można użyć stare - są metalowe i spełnią swoją rolę, tylko warto by skręcane i łączone elementy posmarował taką pastą (u mnie stasował taką czarna Bosala).[br]Dopisany: 21 Listopad 2007, 14:10 _________________________________________________A trochę info tutaj sie znajdzie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,1926.0.html
sonnen_x Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 adadur no i funkcjonuje to jak trzeba? u mnie wibry tak przy 900-1500 obr. dają się porządnie we znaki:-(
Gość Murzyn Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 kiedys sie przejade i zrobie foty - te 2 typy znam i wiem o co chodzi. Tamten jest calkiem inny
adadur Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 adadur no i funkcjonuje to jak trzeba? u mnie wibry tak przy 900-1500 obr. dają się porządnie we znaki:-( Z wibracjami (rezonansem) w deslu jest pewien problem bo może to być włąśnie plecionka, zle zawieszony wydech, poduszka/poduszki pod silnikiem czy też skrzynią do tego dochodzi przypchany katalizator lub wypalenie któregoś z tłumików. Zjeździłem z 7 tłumikarzy magików aż wkońcu mechnik z ASO VW mi powiedział co jest grane. I radzę tylko dobrze sprawdzić co jest grane to połowa sukcesu.
sonnen_x Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 ja wymieniałem poduszki pod silnikiem, ta pod skrzynią jest OK, poza tym ostatnio nowy dwumas i sprzęgło niunia dostała. Gumy wydechu są w bdb stanie, teraz został jeszcze dołożony dodatkowy łacznik elastyczny wraz z zawieszką gumową, no i on pochłonął sporo, ale jeszcze przód trochę drga, wrażenie przenosi się na kierownice i fotel...
adadur Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 to została ci plecionka i poduchy pod silnikiem do sprawdzenia
sonnen_x Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 pisałem wyżej że poduchy wymieniłem...
Rekomendowane odpowiedzi