Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFF] Ciężej odpala gdy zimny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A gdzie w ajm-ie jest usytuowany ten czujnik to go też rozepne.Świece niedawno wymieniałem i nic nie pomogło.

A masz taki sam problem w pompowtrysku ?

Teoretycznie przy temperaturach koło zera w AJMie świece mogą jeszcze nie grzać, a powinien zapalić z pół obrotu.

Opublikowano

No właśnie tak nie jest.Najgorzej pali w przedziale +5-0 stopni.Gdy jest mróz pali od razu.Gdzie jest ten czujnik temperatury cieczy w ajm?

Opublikowano

Gdzie blisko Otwocka można sprawdzić ten kąt wtrysku i ile to kosztuje?

W AJM nie ustawiasz kąta wtrysku bo to silnik na pompowtryskiwaczach,można tylko kąt synchronizacji,ale tak jak pisali poprzednicy sprawdź sobie najpierw świece czas ich grzania,paliwo czy się nie wraca,stan filtra paliwa-czy nietrzeba aby już go wymienić.

Opublikowano

Paliwo raczej nie wraca bo przy ujemnych temperaturach nie ma żadnego problemu z odpaleniem.Nie wiem tylko co steruje długością czasu grzania świec i jak to sprawdzić?

Opublikowano

Ale jak piszesz że przy niższych temp. nie masz problemu to świece grzeją prawidłowo i wystarczająco,ale jeśli czas grzania świec jest za krótki możesz go wydłużyć, potrzebujesz vaga wchodzisz 01-silnik i tu się logujesz z tym żę nie wiem czy do AJM jest kod 12233 i w adoptacje -10 dalej kanał 12 i tam zmieniasz wartość(ciąg pięciu cyfr) i test,następnie wyłacz stacyjkę i sprawdź czas grzania(przed zmianą zapisz sobie starą wartość na kartce bo może jednak okazać się najbardziejodpowiednia)

Opublikowano

Nie znam się na vagu.Poproszę kolegę z vagiem może mi pomoże?Zeszłej zimy nie miałem takich problemów.To wszystko wychodzi po naprawie silnika.[br]Dopisany: 11 Grudzień 2011, 20:33_________________________________________________Dodam jeszcze że nawet gdy jest problem z odpaleniem(odpala za trzecim razem gdy go dłużej trzymam na rozruszniku)to gdy go wyłącze po 10 sekundach pali na dotyk.

Opublikowano

Jak będziesz miałmożliwość u tego kolegi podłączyć się pod vaga to zczytaj błedy,skoro przed remontem palił normalnie w każdych warunkach a teraz nie to może jakiś błąd jest.

Opublikowano

Błędu żadnego nie ma.W zeszłym tygodniu gdy byłem u siebie w domu(blisko Gdyni)to pojechałem do kolegi żeby sprawdził te pompowtryski i powiedział że błędów nie ma a dawki są odpowiednie.Więc mam problem!

Opublikowano

Witam mam podobny problem, wymieniłem rozrząd , na zimnym różnie pali niekiedy jak podgrzeje świece 2-3 razy od razu zapala, podjade 1km zgaszę po 3-4 minutach chcę zapalić i znów trzeba krecic z 7-8 sekund, jesli auto sie zagrzeje pali na rys,postoi 3 godziny jest wowczas nie calkiem wystudzony i znow trzeba krecic.

Świece były podobno dwie złe to je wymienili, czujnik temperatury jest ok, kat wyprzedzenia wtrysku jest ponownie ustawiony ponieważ początkowo był zle ustawiony. Po kreceniu tych 7-8 sekund jak zapali za autem pojawi sie troche dymu białego. Gdy jednak wyciagniemy wtyczke z czujnika temperatury auto pali zawsze i wszedzie super. Bylem już u wielu mechaników , elektryków, kase ładuje a tu zero efektow, prosze o pomoc rozkładam już rece.

Opublikowano

Witam!

Mam podobny problem z moim autem...

Audi A4 1.9 Di 97/98r. AFF

zalany olej: tadex runner 10w40.

Gdy stoi pod chmurką, rano jak odpalam (3-4x grzeję świeczki), kręci i po chwili albo zapali ( teraz już rzadkość), albo zaczyna mrugać i kontrolka oleju. Gdy zapali po 10s sam gaśnie. zaczyna mrugać kontrolka oleju. Na bagnecie stan ok, i nie czuć żeby to było jakieś masło...

Gdy grzeję auto grzejnikiem w garażu, problem ustępuje. Jednak mam wrażenie że nadal ciężko odpala... Przecież nie mogę go obstawić grzejnikami dookoła...

Opublikowano

witam!mam ten sam problem kreci mega dlugo zanim zacznie zalapywac wyglada to tak jakby schodzilo paliwo!!a zanim kupilem auto to byl wymieniany filtr paliwa

Opublikowano
jeśli czas grzania świec jest za krótki możesz go wydłużyć, potrzebujesz vaga wchodzisz 01-silnik i tu się logujesz z tym żę nie wiem czy do AJM jest kod 12233 i w adoptacje -10 dalej kanał 12 i tam zmieniasz wartość(ciąg pięciu cyfr) i test,następnie wyłacz stacyjkę i sprawdź czas grzania(przed zmianą zapisz sobie starą wartość na kartce bo może jednak okazać się najbardziejodpowiednia)

wie ktoś, o ile tą wartość w kanale 12 należałoby zmieniać i ile jest oryginalna wartość??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...