Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Rdzewiejące a4 2004 r nie bite


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie ma domku bez ułomku - mój "sunsiad" ma C klasę i co się nawścieka na motor, to historia ....

Opublikowano

Ostatnie oglądałem z kolegą B6 z 2002r miała tyle ognisk rdzy że trudno sobie to wyobrazić:

- ranty blotnikow przód i tył

- listwy drzwi

- ranty drzwi (tam gdzie są przykręcane listwy)

- ranty drzwi od strony błotników

Oczywiście lakier był ori i pięknie się szklił poza tymi małymi mankamentami.

Opublikowano

taaa, pojęcie małe mankamenty w pewnych sytuacjach nabiera kompletnie innego znaczenia ....

rdza na OOOO - :disgust:

Opublikowano

Może ktoś ma salonowe auto od nowości i ma taki problem ?

Opublikowano

Może ktoś ma salonowe auto od nowości i ma taki problem ?

dobry pomysł, ale chyba ciężko będzie namierzyć właściciela od nowości ....

Opublikowano

Ostatnie oglądałem z kolegą B6 z 2002r miała tyle ognisk rdzy że trudno sobie to wyobrazić:

- ranty blotnikow przód i tył

- listwy drzwi

- ranty drzwi (tam gdzie są przykręcane listwy)

- ranty drzwi od strony błotników

Oczywiście lakier był ori i pięknie się szklił poza tymi małymi mankamentami.

Oczywiście, wszystkie wozy mają lakier ORI, wypadków nie miało żadne tylko jak już to "DELIKATNIE PRZYTARTE" :confused4: Panowie, jeśli naprawde z lakierem nie było nic robione to małe szanse na wystąpienie ognisk rdzy, tymbardziej w przypadku 2004 r. Moim zdaniem każdy z egzemplarzy o których tutaj mowa że gdzies tam wychodzą "wrzody" miał jakąś delikatną przygodę lakierniczą.... Choc nie chce uogólniac...

Właśnie wróciłem od lakiernika, który polakierował mi część błotnika i zabezpieczył przed postępem rudej. Została dodatkowo nałożona bezbarwna guma na ranty.

Muszę Cie kolego zasmucić, całe auto jest w oryginale, również ten błotnik tak powiedział lakiernik i pomiary grubości też to wykazały.

Wedle słów lakiernika, to normalna sprawa jak auto jeździ w zimę po drogach bardzo mocno solonych, na dodatek z dużym zimowym bieżnikiem, który szoruje kamieniami, solą po nadkolu.

Tak czy siak powiedział, że z mercedesami to jest dopiero plaga, rzadko który nie gnije.

Opublikowano

Ostatnie oglądałem z kolegą B6 z 2002r miała tyle ognisk rdzy że trudno sobie to wyobrazić:

- ranty blotnikow przód i tył

- listwy drzwi

- ranty drzwi (tam gdzie są przykręcane listwy)

- ranty drzwi od strony błotników

Oczywiście lakier był ori i pięknie się szklił poza tymi małymi mankamentami.

Oczywiście, wszystkie wozy mają lakier ORI, wypadków nie miało żadne tylko jak już to "DELIKATNIE PRZYTARTE" :confused4: Panowie, jeśli naprawde z lakierem nie było nic robione to małe szanse na wystąpienie ognisk rdzy, tymbardziej w przypadku 2004 r. Moim zdaniem każdy z egzemplarzy o których tutaj mowa że gdzies tam wychodzą "wrzody" miał jakąś delikatną przygodę lakierniczą.... Choc nie chce uogólniac...

Właśnie wróciłem od lakiernika, który polakierował mi część błotnika i zabezpieczył przed postępem rudej. Została dodatkowo nałożona bezbarwna guma na ranty.

Muszę Cie kolego zasmucić, całe auto jest w oryginale, również ten błotnik tak powiedział lakiernik i pomiary grubości też to wykazały.

Wedle słów lakiernika, to normalna sprawa jak auto jeździ w zimę po drogach bardzo mocno solonych, na dodatek z dużym zimowym bieżnikiem, który szoruje kamieniami, solą po nadkolu.

Tak czy siak powiedział, że z mercedesami to jest dopiero plaga, rzadko który nie gnije.

U mnie to samo.Ranty przednich blotnikow do lakierowania bo rdzewieja jak cholera :wallbash:

W audi 80 podobno nic nie rdzewialo bo tam byl podwojny ocynk.

A co do mojego przedmowcy.Tez bylem u lakiernika i powiedzial mi dokladnie to samo i nawet wspominal o mercach :) umowili sie czy co :>

Opublikowano

U mnie też masakra. Umyłem auto, zabrałem się za wymianę zimowych na letnie i się przeraziłem. Oprócz bąbli na rantach błotników, pojawiły się też w innych miejscach błotnika + niewielkie na rancie tylnych błotników. Do audi nie mam co jechać bo oczywiście żadnych przeglądów a ASO nie robiłem :kwasny:

Opublikowano

Zastanawiam sie gdzie ten ocynk bo u mnie rdza postepuje od miejsc gdzie uderzaly kamyki.Bąble sa za i przed przednimi kolami na blotnikach.Jutro auto oddaje do lakiernika.Jak tak dalej pojdzioe to w koncu cale auto bedzie do lakierowania.Albo zmiana kol na takie ktore nie sa rowno z blotnikami.

A przy sprzedazy:"panie.polowa auta malowana,bite bite bite " :chytry:

Opublikowano

U mnie niestety to samo, wczoraj zmieniałem koła na letnie a tu niespodzianka, odpryski na rancie i rdza :(

Malowaliście całe błotniki czy tylko rant?

Opublikowano

Przecież to proste auto było bite albo wymienione blachy na jakieś nie wiadomo co wszystko w temacie.

jesli juz cos piszesz to nie pisz glupot ktore nie wnosza nic ciekawego,wszystko w temacie :wink4:[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2011, 17:14_________________________________________________

U mnie niestety to samo, wczoraj zmieniałem koła na letnie a tu niespodzianka, odpryski na rancie i rdza :(

Malowaliście całe błotniki czy tylko rant?

u mnie trzeba malowac cale blotniki bo takie natryski na kawalek blotnika beda widoczne-z racji tego trzeba tez cieniowac lewe i prawe drzwi przednie.Ladna sumka sie uzbierala.

Opublikowano

A skąd Ty możesz wiedzieć że nie był bity ? Widziałem auta które nie miały nawet pól roku a poobijane i szły do malowania. Druga sprawa auto mogło być uszkodzone w transporcie przez audi i zostało pomalowane jeszcze raz tylko już nie na taśmie.. I głupoty nie pisze :wink4:

Czyli wszystkie a4 w ktorych ostatnio ogladam ranty nadkoli byly bite :) Lakiernik mi mowi ze to dla niego nic dziwnego bo to juz kolejna a4 w ktorej robi ranty i mowi ze te auta tak wlasnie rdzewieja.Obok stala s3.2 letnie auto kupione w polskim salonie.Stoi na kolach 19.Przednie ranty rdzewieja.Spody progow przy kolaach rdzewieja i z przodu i z tylu.Kolega ma a4 z 2004 roku i rdzewieje mu tak jak u mnie.Musisz wiedziec ze twoje b5 bylo lepiej zabezpieczone przez fabryke niz ostatnie b6 ktore ja opuszczaly.

Opublikowano

W takim razie skoro tak mówisz to b6 może ma mniej ocynku czy co ? :shocked:

Opublikowano

W takim razie skoro tak mówisz to b6 może ma mniej ocynku czy co ? :shocked:

to ze mniej ocynku wiadomo nie od dzis a efekty sa jakie sa ..szkoda bo nie ma sie za bardzo do czego doczepic ale w takim aucie takie slabe zabezpieczenie to juz porazka

Opublikowano

W takim razie skoro tak mówisz to b6 może ma mniej ocynku czy co ? :shocked:

to ze mniej ocynku wiadomo nie od dzis a efekty sa jakie sa ..szkoda bo nie ma sie za bardzo do czego doczepic ale w takim aucie takie slabe zabezpieczenie to juz porazka

W kwestii ocynku producent zaczął oszczędna politykę chyba od modelu poliftowego B5. To nie jest ten ocynk który był w 80-tkach, B4 oraz wczesnych modelach a4. W mojej B5 wystarczy, że kamień odbije lakier i pęcznieje wokół milimetrowego odprysku. Ponadto w B5 z lat 97-2000 na drzwiach są dolne listwy pod którymi jeżeli zacieka woda jest przeważnie siedlisko rdzy.

Opublikowano

Przeczytałem i nie wierzę. Rozumiem, ale nie wierzę :no:

Wrzuci ktoś jakieś fotki. Wtedy będzie dokładnie widać, w czym problem.

Poza tym, ktoś wie, ile ma wynosić grubość warstwy lakierniczej na blachach w A4 B6? Mierzył to ktoś miernikiem, co ilość pokazuje?

Blachy w B6 nie są aluminiowe? A jak są, to ktoś wie, które?

Opublikowano

Z aluminium to jest audi a8 .

Nie ma w co wierzyc.Fakty sa takie ze chyba ostatnim modelem ktory nie rdzewial byla a4 b5 przed liftem.

Jutro odbieram auto od lakiernika-po 2 tygodniach.

Ogladalem blotniki po sciagnieciu ich z samochodu.Tragedia :thumbdown:

Na calym obwodzie rantu byla rdza W miejscach gdzie nadkole dywanowe styka sie z powierzchnia blotnika(czyli prawie na calym obwodzie)rdza byla bardzo zaawanasowana-wzarta w blache.Okazuje sie ze te nadkola to kolejny feler audi.Owszem,dobrze wygluszaja ale dzialaja na blotnik jak papier scierny.Ziemia i piasek nie odpadaja od tych nadkoli tylko wbijaja sie jak w dywan.To tylko kwestia czasu az nadkole z taka iloscia piasku przetrze mala warstwe ocynku bo farby tam nie wiele.Potem rdza postepuje juz bez problemu.U mnie jeden i drugi blotnik byl wytarty wlasnie od tych nadkoli a same ranty nie byly tak mocno pordzewiale.Rdza byla tez na wszystkich dolnych mocowaniach blotnikow do nadwozia tzn w miejscach gdzie glowki srub wytarly farbe.

Lakiernik powiedzial mi jasno -blotniki z mojego auta nigdy nie byly malowane ani klepane.Od wewnatrz bardzo cieniutka warstwa podkladu i ocynku.Same blachy Audi sa podatne na korozje -podobno to wina pozyskiwania materialu z recyklingu.

Jak ktos nie wierzy w to co napisalem o nadkolach,zachecam do sciagniecia swojego.Mozna sie niezle zdziwic :gwizdanie:

Nie mile mnie to zaskoczylo.

Opublikowano

Stoi na kolach 19.Przednie ranty rdzewieja.Spody progow przy kolaach rdzewieja i z przodu i z tylu.

Blaszane progi..? Ja mam całe "plastykowe" :) To ja może trochę bardzie pozytywny akcent wniosę. Otóż demontuje właśnie błotnik (sprowadziłem audiczke z uszkodzonym błotnikiem, koła 19") i na rantach zero rdzy na jednym jak i drugim błotniku (autko z 2002 roku). Kupiłem zamiennik do pomalowania i.. jest na nim małe ognisko rdzy od spodu na rancie, no ale błotnik i tak do malowania :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...