Ar2r Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 stag 300+ Hana czerwone reduktor ac r01 nie ma się nad czym zastanawiać tylko się umawiać i zakładać do ALT hany zielone i tak trzeba zejsc z cisnieniem a mnoznik bedzie ponizej 0,8, czerwone za wydajne chyba ze kolega podwal do 1.8T:) jak do 1.8 T to jeszcze miedz 8 Ja mam 1.8T i mam zielone:) a widze że kolega z wątku ma 2,0 i 130 koni - ale faktycznie zielone trzeba by założyć [br]Dopisany: 31 Maj 2011, 11:09_________________________________________________cos mi sie popierdzieliło ostatni wers bez cytowania:)
Horas91 Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Panowie, Mam do wyboru BRC, Stag 300+, Stag 300+(premium) oraz LandiRenzo Omegas Ceny to 2600, 2400, 2900, 3500 Którą instalację polecacie? Najwięcej pozytywów widzę na temat stag300+
itor Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Panowie, Mam do wyboru BRC, Stag 300+, Stag 300+(premium) oraz LandiRenzo Omegas Ceny to 2600, 2400, 2900, 3500 Którą instalację polecacie? Najwięcej pozytywów widzę na temat stag300+ stag 300-4 plus 4xhana zielona zavoli zeta n
maxus24 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw stag 300+isa2, hana 2000, zavoli zeta n, czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc? a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300?
itor Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw stag 300+isa2, hana 2000, zavoli zeta n, czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc? a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300? zaloz to co wymieniles nie bedzie ci na fisie pokazywac spalania lpg
maxus24 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw stag 300+isa2, hana 2000, zavoli zeta n, czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc? a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300? chodzi mi o modul OBD co to daje ? czy musi byc ?
itor Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw stag 300+isa2, hana 2000, zavoli zeta n, czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc? a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300? chodzi mi o modul OBD co to daje ? czy musi byc ? nie musi byc wystarczy ci satg 300 isa
maxus24 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw stag 300+isa2, hana 2000, zavoli zeta n, czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc? a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300? chodzi mi o modul OBD co to daje ? czy musi byc ? nie musi byc wystarczy ci satg 300 isa no ok nie musi ale czy nie lepiej jak by byl co to wogule daje ten modul OBD?
itor Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw stag 300+isa2, hana 2000, zavoli zeta n, czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc? a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300? chodzi mi o modul OBD co to daje ? czy musi byc ? nie musi byc wystarczy ci satg 300 isa no ok nie musi ale czy nie lepiej jak by byl co to wogule daje ten modul OBD? korekty krotko i dlugoterminowe, ale na ogol niepoprawnie dziala a drozsze to o 300 zl
maxus24 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw stag 300+isa2, hana 2000, zavoli zeta n, czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc? a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300? chodzi mi o modul OBD co to daje ? czy musi byc ? nie musi byc wystarczy ci satg 300 isa no ok nie musi ale czy nie lepiej jak by byl co to wogule daje ten modul OBD? korekty krotko i dlugoterminowe, ale na ogol niepoprawnie dziala a drozsze to o 300 zl aha ok dzieki czyli nieoplacalne to jest
itor Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw stag 300+isa2, hana 2000, zavoli zeta n, czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc? a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300? chodzi mi o modul OBD co to daje ? czy musi byc ? nie musi byc wystarczy ci satg 300 isa no ok nie musi ale czy nie lepiej jak by byl co to wogule daje ten modul OBD? korekty krotko i dlugoterminowe, ale na ogol niepoprawnie dziala a drozsze to o 300 zl aha ok dzieki czyli nieoplacalne to jest oplacalne jakby slgrytm byl dopracowany a nie jest
maxus24 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2011 panowie mam pytanie gosc co instaluje LPG mi tak napisal chcial bym sie kogos poradzic czy to prawda: cytuje go " stag 300 ISA2 posiada dodatkowo jedynie funkcję autokorekty, której i tak nie używamy, ponieważ jest to narzędzie pozwalające na przybliżenie warunków zasilania do zasilania benzyną z dokładnością mniejszą, niż rzetelne strojenie ręczne. Więc szkoda pieniędzy na 300Plus, ponadto 4plus jest mniejszy gabarytowo i łatwiejszy do wygodnej zabudowy pod maską. Pozdrawiam SebastianS " co o tym sadzicie ?
itor Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 panowie mam pytanie gosc co instaluje LPG mi tak napisal chcial bym sie kogos poradzic czy to prawda: cytuje go " stag 300 ISA2 posiada dodatkowo jedynie funkcję autokorekty, której i tak nie używamy, ponieważ jest to narzędzie pozwalające na przybliżenie warunków zasilania do zasilania benzyną z dokładnością mniejszą, niż rzetelne strojenie ręczne. Więc szkoda pieniędzy na 300Plus, ponadto 4plus jest mniejszy gabarytowo i łatwiejszy do wygodnej zabudowy pod maską. Pozdrawiam SebastianS " co o tym sadzicie ? stag 4 plus tez podejdzie do twojego auta pare groszy tanszy od 300isa
maxus24 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2011 panowie mam pytanie gosc co instaluje LPG mi tak napisal chcial bym sie kogos poradzic czy to prawda: cytuje go " stag 300 ISA2 posiada dodatkowo jedynie funkcję autokorekty, której i tak nie używamy, ponieważ jest to narzędzie pozwalające na przybliżenie warunków zasilania do zasilania benzyną z dokładnością mniejszą, niż rzetelne strojenie ręczne. Więc szkoda pieniędzy na 300Plus, ponadto 4plus jest mniejszy gabarytowo i łatwiejszy do wygodnej zabudowy pod maską. Pozdrawiam SebastianS " co o tym sadzicie ? stag 4 plus tez podejdzie do twojego auta pare groszy tanszy od 300isa no tak wiem ze tanszy lecz chodzi mi o to czy to prawda co napisal ten gosc ?
itor Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 panowie mam pytanie gosc co instaluje LPG mi tak napisal chcial bym sie kogos poradzic czy to prawda: cytuje go " stag 300 ISA2 posiada dodatkowo jedynie funkcję autokorekty, której i tak nie używamy, ponieważ jest to narzędzie pozwalające na przybliżenie warunków zasilania do zasilania benzyną z dokładnością mniejszą, niż rzetelne strojenie ręczne. Więc szkoda pieniędzy na 300Plus, ponadto 4plus jest mniejszy gabarytowo i łatwiejszy do wygodnej zabudowy pod maską. Pozdrawiam SebastianS " co o tym sadzicie ? stag 4 plus tez podejdzie do twojego auta pare groszy tanszy od 300isa no tak wiem ze tanszy lecz chodzi mi o to czy to prawda co napisal ten gosc ? PRAWDA
maxus24 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2011 panowie mam pytanie gosc co instaluje LPG mi tak napisal chcial bym sie kogos poradzic czy to prawda: cytuje go " stag 300 ISA2 posiada dodatkowo jedynie funkcję autokorekty, której i tak nie używamy, ponieważ jest to narzędzie pozwalające na przybliżenie warunków zasilania do zasilania benzyną z dokładnością mniejszą, niż rzetelne strojenie ręczne. Więc szkoda pieniędzy na 300Plus, ponadto 4plus jest mniejszy gabarytowo i łatwiejszy do wygodnej zabudowy pod maską. Pozdrawiam SebastianS " co o tym sadzicie ? stag 4 plus tez podejdzie do twojego auta pare groszy tanszy od 300isa no tak wiem ze tanszy lecz chodzi mi o to czy to prawda co napisal ten gosc ? PRAWDA a moze sie jeszcze ktos wypowie na ten temat ?
lelum Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 rzeczywiście isa2 pomaga tylko w wystrojeniu auta po montażu a włączenie jej na stałe powoduje problemy, jednak mimo małych różnic( nowy soft w stag 4) 300 plus jest sterownikiem bardziej zaawansowanym i nieco bardziej rozwojowym, jest jak najbardziej odpowiedni do b6
itor Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 rzeczywiście isa2 pomaga tylko w wystrojeniu auta po montażu a włączenie jej na stałe powoduje problemy, jednak mimo małych różnic( nowy soft w stag 4) 300 plus jest sterownikiem bardziej zaawansowanym i nieco bardziej rozwojowym, jest jak najbardziej odpowiedni do b6 a oswiec mnie w jakim sensie bardziej rozwojowym?
maxus24 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2011 mam pytanie poniewaz znalazlem warsztat blisko mojego miejsca zamieszkania czyli http://automotoplus.pl/index.html i jest polecany na LPG forum lecz montuja tam tylko instalacje BRC i tu moje pytanie co jest lepsze stag 300+ ewentualnie stag 4 + wtryski hana 2000 reduktor zavolizeta n czy moze instalacja sequent 24 BRC ?
Horas91 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Panowie, polećcie mi jakiś na prawdę dobry warsztat w Krakowie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się