Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] LPG czy warto


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

stag 300+

Hana czerwone

reduktor ac r01

nie ma się nad czym zastanawiać tylko się umawiać i zakładać:)

do ALT hany zielone i tak trzeba zejsc z cisnieniem a mnoznik bedzie ponizej 0,8, czerwone za wydajne chyba ze kolega podwal do 1.8T:) jak do 1.8 T to jeszcze miedz 8

Ja mam 1.8T i mam zielone:) a widze że kolega z wątku ma 2,0 i 130 koni - ale faktycznie zielone trzeba by założyć

[br]Dopisany: 31 Maj 2011, 11:09_________________________________________________cos mi sie popierdzieliło ostatni wers bez cytowania:)
Opublikowano

Panowie,

Mam do wyboru BRC, Stag 300+, Stag 300+(premium) oraz LandiRenzo Omegas

Ceny to 2600, 2400, 2900, 3500

Którą instalację polecacie? Najwięcej pozytywów widzę na temat stag300+

Opublikowano

Panowie,

Mam do wyboru BRC, Stag 300+, Stag 300+(premium) oraz LandiRenzo Omegas

Ceny to 2600, 2400, 2900, 3500

Którą instalację polecacie? Najwięcej pozytywów widzę na temat stag300+

stag 300-4 plus

4xhana zielona

zavoli zeta n

Opublikowano

ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw

stag 300+isa2,

hana 2000,

zavoli zeta n,

czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc?

a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300?

Opublikowano

ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw

stag 300+isa2,

hana 2000,

zavoli zeta n,

czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc?

a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300?

zaloz to co wymieniles

nie bedzie ci na fisie pokazywac spalania lpg

Opublikowano

ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw

stag 300+isa2,

hana 2000,

zavoli zeta n,

czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc?

a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300?

chodzi mi o modul OBD co to daje ? czy musi byc ?
Opublikowano

ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw

stag 300+isa2,

hana 2000,

zavoli zeta n,

czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc?

a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300?

chodzi mi o modul OBD co to daje ? czy musi byc ?

nie musi byc wystarczy ci satg 300 isa

Opublikowano

ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw

stag 300+isa2,

hana 2000,

zavoli zeta n,

czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc?

a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300?

chodzi mi o modul OBD co to daje ? czy musi byc ?

nie musi byc wystarczy ci satg 300 isa

no ok nie musi ale czy nie lepiej jak by byl co to wogule daje ten modul OBD?
Opublikowano

ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw

stag 300+isa2,

hana 2000,

zavoli zeta n,

czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc?

a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300?

chodzi mi o modul OBD co to daje ? czy musi byc ?

nie musi byc wystarczy ci satg 300 isa

no ok nie musi ale czy nie lepiej jak by byl co to wogule daje ten modul OBD?

korekty krotko i dlugoterminowe, ale na ogol niepoprawnie dziala a drozsze to o 300 zl

Opublikowano

ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw

stag 300+isa2,

hana 2000,

zavoli zeta n,

czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc?

a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300?

chodzi mi o modul OBD co to daje ? czy musi byc ?

nie musi byc wystarczy ci satg 300 isa

no ok nie musi ale czy nie lepiej jak by byl co to wogule daje ten modul OBD?

korekty krotko i dlugoterminowe, ale na ogol niepoprawnie dziala a drozsze to o 300 zl

aha ok dzieki czyli nieoplacalne to jest
Opublikowano

ja mam takie pytanie ,chce zamontowac taki zestaw

stag 300+isa2,

hana 2000,

zavoli zeta n,

czy po zalozeniu takiej instalacji to czy na fis bedzie mi pokazywalo zuzycie gazu ? i jeszcze jedno na niektorych opisach instalacji pisze cos o OBD II i CAN a gdzie indziej nic o tym nie pisza czy to dodatkowesa jakies gazdety do podlaczenia czy w kazdej instalacji to musi byc?

a co powiecie o takiej instalacji tej firymy http://www.lpg.bielsko.pl/index.html | ZENIT | TARTARINI ? bo jak dobrze rozumien to to niejest na stag 300?

chodzi mi o modul OBD co to daje ? czy musi byc ?

nie musi byc wystarczy ci satg 300 isa

no ok nie musi ale czy nie lepiej jak by byl co to wogule daje ten modul OBD?

korekty krotko i dlugoterminowe, ale na ogol niepoprawnie dziala a drozsze to o 300 zl

aha ok dzieki czyli nieoplacalne to jest

oplacalne jakby slgrytm byl dopracowany a nie jest

Opublikowano

panowie mam pytanie gosc co instaluje LPG mi tak napisal chcial bym sie kogos poradzic czy to prawda:

cytuje go " stag 300 ISA2 posiada dodatkowo jedynie funkcję autokorekty, której i tak nie używamy, ponieważ jest to narzędzie pozwalające na przybliżenie warunków zasilania do zasilania benzyną z dokładnością mniejszą, niż rzetelne strojenie ręczne. Więc szkoda pieniędzy na 300Plus, ponadto 4plus jest mniejszy gabarytowo i łatwiejszy do wygodnej zabudowy pod maską.

Pozdrawiam

SebastianS "

co o tym sadzicie ?

Opublikowano

panowie mam pytanie gosc co instaluje LPG mi tak napisal chcial bym sie kogos poradzic czy to prawda:

cytuje go " stag 300 ISA2 posiada dodatkowo jedynie funkcję autokorekty, której i tak nie używamy, ponieważ jest to narzędzie pozwalające na przybliżenie warunków zasilania do zasilania benzyną z dokładnością mniejszą, niż rzetelne strojenie ręczne. Więc szkoda pieniędzy na 300Plus, ponadto 4plus jest mniejszy gabarytowo i łatwiejszy do wygodnej zabudowy pod maską.

Pozdrawiam

SebastianS "

co o tym sadzicie ?

stag 4 plus tez podejdzie do twojego auta pare groszy tanszy od 300isa

Opublikowano

panowie mam pytanie gosc co instaluje LPG mi tak napisal chcial bym sie kogos poradzic czy to prawda:

cytuje go " stag 300 ISA2 posiada dodatkowo jedynie funkcję autokorekty, której i tak nie używamy, ponieważ jest to narzędzie pozwalające na przybliżenie warunków zasilania do zasilania benzyną z dokładnością mniejszą, niż rzetelne strojenie ręczne. Więc szkoda pieniędzy na 300Plus, ponadto 4plus jest mniejszy gabarytowo i łatwiejszy do wygodnej zabudowy pod maską.

Pozdrawiam

SebastianS "

co o tym sadzicie ?

stag 4 plus tez podejdzie do twojego auta pare groszy tanszy od 300isa

no tak wiem ze tanszy lecz chodzi mi o to czy to prawda co napisal ten gosc ?
Opublikowano

panowie mam pytanie gosc co instaluje LPG mi tak napisal chcial bym sie kogos poradzic czy to prawda:

cytuje go " stag 300 ISA2 posiada dodatkowo jedynie funkcję autokorekty, której i tak nie używamy, ponieważ jest to narzędzie pozwalające na przybliżenie warunków zasilania do zasilania benzyną z dokładnością mniejszą, niż rzetelne strojenie ręczne. Więc szkoda pieniędzy na 300Plus, ponadto 4plus jest mniejszy gabarytowo i łatwiejszy do wygodnej zabudowy pod maską.

Pozdrawiam

SebastianS "

co o tym sadzicie ?

stag 4 plus tez podejdzie do twojego auta pare groszy tanszy od 300isa

no tak wiem ze tanszy lecz chodzi mi o to czy to prawda co napisal ten gosc ?

PRAWDA

Opublikowano

panowie mam pytanie gosc co instaluje LPG mi tak napisal chcial bym sie kogos poradzic czy to prawda:

cytuje go " stag 300 ISA2 posiada dodatkowo jedynie funkcję autokorekty, której i tak nie używamy, ponieważ jest to narzędzie pozwalające na przybliżenie warunków zasilania do zasilania benzyną z dokładnością mniejszą, niż rzetelne strojenie ręczne. Więc szkoda pieniędzy na 300Plus, ponadto 4plus jest mniejszy gabarytowo i łatwiejszy do wygodnej zabudowy pod maską.

Pozdrawiam

SebastianS "

co o tym sadzicie ?

stag 4 plus tez podejdzie do twojego auta pare groszy tanszy od 300isa

no tak wiem ze tanszy lecz chodzi mi o to czy to prawda co napisal ten gosc ?

PRAWDA

a moze sie jeszcze ktos wypowie na ten temat ?
Opublikowano

rzeczywiście isa2 pomaga tylko w wystrojeniu auta po montażu a włączenie jej na stałe powoduje problemy, jednak mimo małych różnic( nowy soft w stag 4) 300 plus jest sterownikiem bardziej zaawansowanym i nieco bardziej rozwojowym, jest jak najbardziej odpowiedni do b6

Opublikowano

rzeczywiście isa2 pomaga tylko w wystrojeniu auta po montażu a włączenie jej na stałe powoduje problemy, jednak mimo małych różnic( nowy soft w stag 4) 300 plus jest sterownikiem bardziej zaawansowanym i nieco bardziej rozwojowym, jest jak najbardziej odpowiedni do b6

a oswiec mnie w jakim sensie bardziej rozwojowym?

Opublikowano

mam pytanie poniewaz znalazlem warsztat blisko mojego miejsca zamieszkania czyli http://automotoplus.pl/index.html i jest polecany na LPG forum

lecz montuja tam tylko instalacje BRC i tu moje pytanie co jest lepsze stag 300+ ewentualnie stag 4 + wtryski hana 2000 reduktor zavolizeta n

czy moze instalacja sequent 24 BRC ?

Opublikowano

Panowie, polećcie mi jakiś na prawdę dobry warsztat w Krakowie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...