Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] LPG czy warto


maxus24

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, polećcie mi jakiś na prawdę dobry warsztat w Krakowie :)

http://www.autonagaz.net/

Dajesz sobie głowę za niego upie.... :) ?

twoja tak

A teraz tak na serio, polecasz? Mówisz(Piszesz), że dobrze robią, znają się na rzeczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a jakiś inny warsztat, bo w tym termin dopiero na 17 lipca, a nie powiem, wolałbym wcześniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do audi z twojego profilu obydwa będą dobre

zavoli

-jest tańszy

-pracuje na ciśnieniu od 1,2bara- mniejsze możliwości regulacji

-czasem pływa z ciśnieniem na zimnym silniku

AC

-droższy

-obsługuje duże moce nawet powyżej 190 koni

-ma plastikowe kolanka wodne- ryzyko wycieku po pewnym czasie

ogólnie lepszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do audi z twojego profilu obydwa będą dobre

zavoli

-jest tańszy

-pracuje na ciśnieniu od 1,2bara- mniejsze możliwości regulacji

-czasem pływa z ciśnieniem na zimnym silniku

AC

-droższy

-obsługuje duże moce nawet powyżej 190 koni

-ma plastikowe kolanka wodne- ryzyko wycieku po pewnym czasie

ogólnie lepszy

wez zavoli :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do audi z twojego profilu obydwa będą dobre

zavoli

-jest tańszy

-pracuje na ciśnieniu od 1,2bara- mniejsze możliwości regulacji

-czasem pływa z ciśnieniem na zimnym silniku

AC

-droższy

-obsługuje duże moce nawet powyżej 190 koni

-ma plastikowe kolanka wodne- ryzyko wycieku po pewnym czasie

ogólnie lepszy

u mnie pracuja na 0,99

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AC

-obsługuje duże moce nawet powyżej 190 koni

a producent mówi że 150?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki to wezme zavoli ,moze wziasc zavoli s ?a moze jest jakis jeszcz lepszy reduktor ?

ja mam zavoli i spisuje się bdb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AUTO-GAZ "JOANNA"

ul. Beskidzka 7

30-622 Kraków

Byłem tam dwa razy na regulacji i czyszczeniu wtrysków, warsztat jest polecany na http://lpg-forum.pl (użytkownik: piotrficek)

Czasami lepiej poczekać i stracić trochu na Pb niż później gonić się z poprawkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam do was 2 pytania,

1) Szarpie przy przełączeniu na gaz(szarpnie raz i potem chodzi normalnie) - Tutaj winna jest temperatura przejścia?

2) Zwiększyło mi się spalanie pokazywane na fis - Czego to może być przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AD1. Szarpnięcie może być spowodowane złą regulacją ( czas wtrysku PB na LPG się nie pokrywa się z czasem LPG) ALT trzeba bardzo dokładnie wyregulować ,korekta od temperatury tutaj pomoże .

AD2. Według mnie jest to zależne od korekty długoterminowej im bardziej na + tym więcej pokazuje na FIS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w moim ALT uda się wreszcie ograniczyć spalanie oleju to zgodnie z planem chcę założyć instalację LPG. I w związku z tym mam kilka pytań:

1 Czy po założeniu instalacji LPG będzie mi pokazywać na fisie zużycie LPG? I ewentualnie co trzeba założyć/domontować aby tak było? Mam kolorowego fisa i chciałbym aby był wykorzystany :)

2 Gdzie macie w B6 zamontowany wlew gazu bo jakoś przy wlewie paliwa mi się nie podoba, zresztą wolałbym aby panowie od montowania jak najmniej ingerowali w oryginalną konstrukcję. Pozostaje dziura w zderzaku chyba że istnieją inne pomysły?

3 Gdzie macie zamontowany włącznik gazu? Bo znów najbardziej sensowne miejsce dla mnie byłoby pod klimatronikiem w tej wnęce, ale wolałbym aby montażyści nie rozbierali tunelu środkowego :gwizdanie:

4 W moim B6 mam siedzenia nierozkładane. A że mam jasne tapicerki więc pewnie przeróbka na rozkładane byłaby dość problematyczna bo trudno będzie znaleźć kompletną kanapę w tym kolorze. W związku z tym zastanawiam się nad zwykłą butlą za siedzeniem zamiast butli w kole. Dzięki temu miałbym co prawda butlę w bagażniku ale za to wnęka koła zapasowego ori :naughty: Z tym że gość od gazu kręci nosem na mój pomysł. Co o tym sądzicie?

5 Ten sam gość twierdzi że zamiast świec or NGK BKUR5ET-10 czteroelektrodowych oni zakładają jednoelektrodowe denso, co pozwala na zmniejszenie szczeliny na elektrodach i tym samym zmniejsza ryzyko padnięcia cewek co jest dość częstą usterką w ALT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlew gazu tylko pod klapką obok wlewu paliwa, ja mam zamątowany włącznik w małym schowku z lewej poniżej włącznika świateł bezproblemowy montaż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...