falisty1 Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Witam To moje pierwsze logi więc proszę o wyrozumiałość. W autku wymieniony został rozrząd, olej, pompa wody, filtry: paliwa powietrza oleju kabinowy. Co jakiś czas wyskakiwał mi błąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej więc wymieniłem czujnik ale na jakiś "made in italy" i teraz błędu nie ma za to nie trzyma temperatury więc pewnie termostat też do wymiany. Po wymianie rozrządu wydawało mi się że jakoś nierówno pali przy starcie ale że zimno na dworze myślałem, że możę tak teraz będzie miał. Zatrzęsło budą ze 2 lub 3 razy lekko obroty na 1000 i powoli opadały na 950 aż się rozgrzał. Ogólnie przy tych mrozach co były miał problemy z paleniem na dotyk po nocy i trzeba go było trochę pokręcić i jak odpalił do budą trzęsło na początku . Teraz są już plusowe temperatury i nadal czasem zatrzęsie przy starcie, a wcześniej tego nie było. A może to świece lub akumulator. Czekam Panowie na wasze opinie Zamieszczam logi, jak jakieś do poprawy to napiszcie Statyczne: 000 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34466.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34462.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34470.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34464.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34469.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34463.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34467.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34465.html BS: 003 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34471.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34472.html 000 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34473.html Dynamiczne: 003 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34474.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34475.html 000 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34476.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34477.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34478.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34479.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/falisty_34480.html W grupie 11 pod koniec jest dopiero chyba dobrze bo kolega co logował robił to pierwszy raz i się trochę gubił Bardzo proszę o ocenę
przemik Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Wymien termostat. Reszta jest dobrze. Pzdr
falisty1 Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Opublikowano 8 Lutego 2011 dziękuję bardzo Przemik. termostat zamówiony http://allegro.pl/oryginalny-termostat-audi-seat-skoda-vw-i1431569471.html A jakieś pomysły dlaczego tak odpala panowie? czy przy -12 nie powinien palić praktycznie na dotyk. Sprawdzić świece i aku?
przemik Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Sprawdzić świece i aku No.. od tego bym zaczął...
Lardza Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Ja bym obstawiał świece bo jeżeli aku to paliła by Ci się kontrolka od akumulatora i nie miałby siły kręcić. Oznaką słabego akumulatora też jest że podczas kręcenia autko wyłącza całą elektrykę więc przyjrzyj się czy podczas odpalania gasi Ci np. całe oświetlenie wewnętrzne
falisty1 Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Opublikowano 8 Lutego 2011 Przypomina mi się, że zaraz po kupnie jak jeździłem (lipiec 2010) kilka razy zapaliła się kontrolka od aku, a dokładnie to mrugała i było to w trakcie lub po ulewie ale później już się nie powtórzyło. Teraz zimą przy -20paru raz było tak, że kręciłem go i nie chciał zaskoczyć a aku się tak zmęczył, że aż na komputerze wyskoczył błąd hamulców z tego co pamiętam. Winą tego może być też fakt, że do pracy mam bardzo blisko i aku dostaje na starcie i nie nadąża się zregenerować na tak krótkim odcinku.Dopiero w weekendy startuje na dłuższe wypady. W każdym razie obie rzeczy do sprawdzenia:) Panowie a EGR ok? bo według artykułu "[TDI] Diagnostyka" to powinny być trochę inne wyniki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się