kjarek22 Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam! Potrzebuje pomocy. Nie mam luzu na kierownicy i z tym wiaze sie moj problem, a chodzi o to, ze jak sciaga mi auto np. w prawo z powodu nierownej jezdni to daje kontre w lewo w celu wyprostowania toru jazdy ale auto sie nie prostuje tylko odbiaja zaraz w lewo i lece na drugi pas jazdy. Ogolnie to wyglada tak ze jade droga i odbijam sie od pasa do pasa. Jest podobno jakas sruba czy nakretka do likwidacji luzu na kierownicy a w moim przypadku trzeba zrobic odwrotnie do osob ktore maja ten luz. Tylko gdzie jest ta rzecz, ktora trzeba pokrecic i w ktora strone w moim przypadku. Moga pasc pytania o zbierznosc itd. W aucie byla zrobiona zbierznosc laserowo, sprawdzane luzy na lozyskach wymieniane opony, bylem z nim na szarpakach Z gory dziekuje za pomoc Pozdrawiam
zgredek27 Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Zartujesz z tym luzem? Samochód ma jechac prosto z kierownicą na prosto a nie ściągać...cuda się dzieją i szukać usterki na nie dodawać luzów - które pewnie teraz są....i dlatego takie kwiatki Na szarpakach nic nie wychodzi...przynajmniej jeśli mowa o wahaczach w b5 itp.
M3I Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 kolego a może poprostu nie jesteś przyzwyczajony do naszych polskich dróg?? jak ja ubieram na lato felgi 18 cali to czasami koleiny prowadzą mnie i odbijam sie tak jak o tym piszesz.
.Pablo. Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Jeśli ty nic nie grzebałeś przy kolumnie to raczej nikt by luzu nie korygował aż tak bardzo. Jeśli jednak masz tak od czasu kiedy kupiłeś auto można zaryzykować i zrobić małą korektę.
Duch^ Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Wejdź pod auto zaznacz korektorem miejsce ustawienia śruby pod maglownicą i kręć ale licz i obroty .Sprawdzaj na zapalonym silniku czy nie stuka i jak chodzi wspomaganie i czy kierownica wraca po pełnym skręcie do jazdy na wprost (chyba że masz rozjechaną geometrie)
przemol19811 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 koledzy przepraszam jak nie wbiłem się w temat ale wydaje mi się że mam problem z maglownicą. 2 dni temu udeżyłem w krawężnik prawym przodem dość konkretnie ( felga na złom). teraz na zgaszonym silniku słychac głośne stukanie jka ruszam kierownicą (prawo-lewo), zresztą na odpalonym też . byłem u mechaniora i luzów na wachaczach ani końcówkach nie ma . czy mogła się rozpaść maglownica? albo może coś w środku w niej?z góry dziękuje za pomoc i prosze o odpowiedz
daavidoff Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Koledzy chciałbym również wbić się w temat i zapytać czy jest jakaś możliwość doprecyzowania układu kierowniczego w naszych A4? U mnie wymienione jest kompletne zawieszenie wraz końcówkami drążków a auto nie prowadzi się tak jak powinno. Tzn tak mi się wydaje. Układ kierowniczy zdaje się być troszkę jak z "gumy". Dodatkowo chodzi bardzo lekko, wydaje się że za lekko. Czy kręcenie tą śrubą przy maglownicy o której jest wspomniane kilka postów wyżej coś da??? jeśli nie to gdzie szukać jakiegoś rozwiązania????
gadzet822 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 mam ten sam problem co kolega . Podpowiedzcie cos
leszekla Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 Często handlarz zdejmując kilometry likwiduje luz na kierownicy. Minimalny luz jest niezbędny. Pomoże wizyta w specjalistycznym zakadzie. Nie radzę samemu robić.
rookie Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Drążki kierownicze wymienione? Tam też może być luz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się