nuszek Opublikowano 11 Września 2006 Opublikowano 11 Września 2006 Jest pewien błąd pomiędzy wskazaniami licznika, a wskazaniem na klimatroniku / bodajże kod 17 /licznik pokazuje trochę więcej - dzisiaj sprawdzę dokładnie, a poza tym zależy też od kółek i opon, może gdzieś gdzie jest radar można sprawdzić jaka jest faktycznie prędkość. Ja podałem to co mi pokazują wskaźniki. Ok, sprawdziłem, licznik pokazuje mniej niż jest wyświetlane na klimatroniku, dla prędkości 100 km/h klimatronik pokazuje 95. Tak więć dla niby faktycznych 100 km/h /klimatronik/ mam ok 2100 - 2150 obrotów/minutę. Sprawdziłem też, obrotomier i tu jest ok, zero przekłamań.
pet3r Opublikowano 11 Września 2006 Opublikowano 11 Września 2006 ja wczoraj mialem okaze przetestowac niunke - przy 220 km/h miala cos kolo 5400-5800 obr, czyli jeszcze sporo do odciecia i calkiem ladnie sie rozpedzala, niestety ladna droga sie skonczyla i trzeba bylo zwolnic nie wiem, czy to ma znaczenie, ale jechalem na v-power racing
dziarule Opublikowano 11 Września 2006 Opublikowano 11 Września 2006 5 bieg : 140km/h 3,5tys. obr. 200kmh 5tys.obr. najwiecej jechalem 236kmh i jeszcze by poszedl dalej ale tez sie balem odciecia biegi zmieniam miedzy 3tysobr a 3,5tys.obr. Silnik zaczyna warczec po przekroczeniu 3,5tys.obr. a tak to "szumi"
RaCZeK Opublikowano 11 Września 2006 Opublikowano 11 Września 2006 ja z kolei jak przynajmniej raz w ciagu dnia nie przycisne do 5000RPM to chodze chory
Gość MorgothDBMA Opublikowano 12 Września 2006 Opublikowano 12 Września 2006 no ja raz przycisnelem do 5000 rpm i..... mi odcięło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się