Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Gaśnie przy pełnym skręcie


agusia59

Rekomendowane odpowiedzi

instalacja zwykła

Trochę za mało informacji :cool1:

Zakładam że II generacji.Musisz podać jaki reduktor,układ sterujący(komputer)itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz instalacje mieszalnikowa to zapewne reduktor nadaje sie do regeneracji ewentulanie do wymiany. Sprawdziłbym jeszcze skłąd mieszanki na wolnych obrotach bo moze jest za ubogo i dlatego gasnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochód został kupiony z instalacja gazowa i w spisie co zostało zamontowane jest m.in.:reduktor firmy Lorato, elektrozawór gazu Lorato, wielozawór Tomasetto, zawór tankowania Tomasetto, zbiornik toroidalny Stako, lambda system Bingo[br]Dopisany: 15 Luty 2011, 14:30_________________________________________________sory sterownik firmy Lovato (a nie Lorato)[br]Dopisany: 15 Luty 2011, 14:36_________________________________________________tak samo jak elektrozawór firmy Lovato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek jedź do gazowników niech zobaczą jaką masz mieszanke na wolnych obrotach, jak reaguje parownik na dodanie gazu oraz czy sonda jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, mam ten sam problem tylko, że jam mam Disla 2,5 . Zaczęło się od tego, że przy cofaniu przy pełnym skręcie to gaśnie mi silnik, a ostatni zdarzyło mi się przy ruszaniu i miałem pół skręt i też mi zgasło od czego może to być? Proszę o podpowiedź DziękiWitajcie, mam ten sam problem. Zaczęło się od tego, że przy cofaniu przy pełnym skręcie to gaśnie mi silnik, a ostatni zdarzyło mi się przy ruszaniu i miałem pół skręt i też mi zgasło od czego może to być? Proszę o podpowiedź Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, mam ten sam problem tylko, że jam mam Disla 2,5 . Zaczęło się od tego, że przy cofaniu przy pełnym skręcie to gaśnie mi silnik, a ostatni zdarzyło mi się przy ruszaniu i miałem pół skręt i też mi zgasło od czego może to być? Proszę o podpowiedź DziękiWitajcie, mam ten sam problem. Zaczęło się od tego, że przy cofaniu przy pełnym skręcie to gaśnie mi silnik, a ostatni zdarzyło mi się przy ruszaniu i miałem pół skręt i też mi zgasło od czego może to być? Proszę o podpowiedź Dzięki

Przepustnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czym może być spowodowane to, że auto gaśnie czasami przy pełnym skręcie i w miare szybkim, jadac tak do 40 km dodam, że podczas jazdy na LPG?

Według mnie mogą być cztery przyczyny:

1.Za mało płynu w chłodnicy;

2.Za wysoko umieszczony reduktor + pkt1.;

3.Membrana w reduktorze padnięta;

4.Nieszczelny dolot (jakaś luźna "rura",która przemieszcza się przy skręcie i tym samym traci szczelność).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, mam ten sam problem tylko, że jam mam Disla 2,5 . Zaczęło się od tego, że przy cofaniu przy pełnym skręcie to gaśnie mi silnik, a ostatni zdarzyło mi się przy ruszaniu i miałem pół skręt i też mi zgasło od czego może to być? Proszę o podpowiedź DziękiWitajcie, mam ten sam problem. Zaczęło się od tego, że przy cofaniu przy pełnym skręcie to gaśnie mi silnik, a ostatni zdarzyło mi się przy ruszaniu i miałem pół skręt i też mi zgasło od czego może to być? Proszę o podpowiedź Dzięki

Przepustnica

A co z tą przepustnicą można zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnicę można a raczej trzeba wyczyścić ... w AHLu jest przy tym gaśnięciu na wstecznym pewna przypadłość prawie zawsze pedał gazu nurkuje w podłogę razem ze spadkiem obrotów ... ciągnie go razem z przepustnicą ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy wlot powietrza do filtra masz z pod maski czy z zewnatrz!bo z regoly gaziarze robia tak zreszta ja tez tak mam ze wlot orginalny czyli z zewnatrz sie zatyka i robi sie otwor na rurze pod maska!wlasnie po to zeby ustabilizowac ciag bo gasnie!ja tak mialem przez chwile!nawet na postoju jak jak dobrze wiatr dmuchna to obrotami ruszylo!i lubial zgasnac!a teraz spokoj!i ewentualnie filtr powietrza moze byc brudny!na bezie nie robi mu to roznicy a na gazie odczuwa!moze byc tez membrana zaklejona i jest ciezka i grawitacja na nia dziala i gasnie!i wtedy trzeba wyczyscic parownik!no i przepustnice tez trzeba wyczyscic!jak koledzy pisza i ma gadac:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem właśnie taką rzeźbę zrobioną z dolotem, ale to się nie sprawdzało. Auto łapało ciepłe powietrze znad kolektora wydechowego i strzelało, szarpało, dławiło się. Założyłem nowy reduktor i teraz mam dwie rurki zamiast strumienicy powietrza. Naprowadza ona powietrze tuż nad wlot do filtra. Sprawdza się dużo lepiej, ale wciąż jest nie tak, jak się rurki nagrzeją, postoje na światłach i do silnika znów wpada odrobina ciepłego powietrza - znów to samo. Sam patent się sprawdza, tylko rurki trzeba zmienić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na to, że reduktor jest ustawiony wzdłuż kierunku jazdy samochodu, podczas jazdy po łuku na membrany działa dodatkowo siła bezwładności co w zależności od kierunku albo wzbogaca mieszankę albo zubaża. Wg mnie czeka Cię regulacja reduktora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz pompe wspomagania kierownicy i uklad wspomagania, jezeli gasnie przy maksymalnym skrecie, to moze oznaczac problemy z pompa, albo maglownica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...