turdzi Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Wiem ze odpowiedzi moze byc wiele ale wczoraj nagle pojawil mi sie stuk ( bardzo glosny ) z lewego przeniego zawieszenia. Stuk jest dziwny bo nie wystepuje na malych wybojach czy poprzecznych nierownosciach drogi ale podczas przechylu nadwozia jak zacznie kolysac samochodem.Np; podbicie w zakrecie , stuka czez czasem przy ruszaniu na skeconym kole. Stuk jest tak mocny ze czuje go pod stopa jak mam noge oparta na podstopnicy. Jakies pomysly ? Moze lacznik stabilizatora ? Stuka tak dziwnie w sumie jak by ktos przywiazal na lince jakis duzy klucz ktory sie obij podczas ruchow nadwozia. Nie wiem dokladnie jak wyglada przedni zawias ale troche tam w A4 tych elementow. Dzieki za pomoc.
WinterOOOO Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Skoro stuka przy skręconych kołach to może zerwało gumę na przegubie i się przegub wykończył.
turdzi Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 to zrobilem w pierwszej kolejnosci. Skoro stuka przy skręconych kołach to może zerwało gumę na przegubie i się przegub wykończył. to nie to [br]Dopisany: 13 Luty 2011, 14:42_________________________________________________co ciekawe dzisiaj nic sie nie stukalo a tez jechalem po wybojach dziwne to [br]Dopisany: 13 Luty 2011, 18:43_________________________________________________Dla potomnych , winowajca byly wyrabane gumu w ramie pomocniczej
ruzo Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 przegub to terkota.. ojciec mial podobny przypadek i okazalo`sie ze koncowka drazka byla wybita nie na stozniu ale od strony regulacji.. wez kumla niech porusza kiera a ty zlap koncowke i zobacz czy to to.
mystic.pl Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Dla potomnych , winowajca byly wyrabane gumu w ramie pomocniczej Podaj numery tych gum ramy pomocniczej warto odnotować w kajecie do sprawdzenia przy okazji przeglądu [br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 13:30_________________________________________________turdzi nie rób lipy podaj te numery
turdzi Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 oj nie wiemczy gumy poszly czy cala rama.Daje ci numery z faktury. poszla jednak cala rama: 8E0 399 313 BD - w pl bedzie ok 1000zl.
mystic.pl Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 oj nie wiemczy gumy poszly czy cala rama.Daje ci numery z faktury. poszla jednak cala rama: 8E0 399 313 BD - w pl bedzie ok 1000zl. A to pewnie tuleje gumowe w ramie mocującej manualną skrzynię biegów, pewnie w NOK nie chciało im się bawić z tulejami i całą ramę Ci wymienili. A to nie przypadkiem skutek tego jednomasa ?
turdzi Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 oj ciezko powiedziec.Norweskie drogi dalekie sa od idealu.Roznica w jezdzie jednak jest ,zdecydowanie sztywniej jedzie po nierownosciach.
Góral65 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 oj ciezko powiedziec.Norweskie drogi dalekie sa od idealu.Roznica w jezdzie jednak jest ,zdecydowanie sztywniej jedzie po nierownosciach. cześć miałem podobny problem i okazało się że było uszkodzone górne łożysko mocujące kolumnę mc-persona
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się