ferolo22 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Witam piszę z prośba aby ktoś sprawdził moje logi, przedwczoraj podczas powrotu z warszawy na trasie zaczęło mi brakować mocy było to pod koniec drogi więc jakoś dojechałem. Po podpięciu vaga wywaliło mi bład 575 brakowało mi mocy i wpadał w tyb awaryjny powyżej setki nie szedł zrobiłem logi statyczne i basic settings . Próba zrobienia dynamicznych spełzła na niczym bo po zapięciu trójki nie chciał isć więcej niż 2200 tys. czekam na odpowiedzi i pomoc z tym problemem Kiedyś już miałem taki problem ale mechanik poradził sobie z tego co pamiętam to chyba egra wymieniał problem zniknoł na rok i znowu wrócił Statyczne 00 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/702ab915f46bde46.html Statyczne 01 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/353a9b26a7d2b82f.html Statyczne 03 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/630fe8e50e03987a.html Statyczne 04 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2346cba468ce103.html Statyczne 07 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/356029ab71415c5f.html Statyczne 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/873f3b30f29dada4.html Statyczne 014 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f579a5f7a506c1db.html Basic settings 00 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/93a34e3fac7137e0.html Basic settings 03 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a37c65b7c97a3c1.html Basic settings 04 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7b8af6834c2e8ea.html Basic settings 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7aaa8d3fabbd4bea.html
ferolo22 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Opublikowano 14 Lutego 2011 tzn rozumiem że mam ją rozruszać tak ?
Sztomel Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 raczej zdemontować turbosprężarkę i zająć się czyszczeniem jej zmiennej geometrii bo sam sobie zobacz podczas pracy silnika na wolnych obrotach, że sztanga się nie porusza ani w dół ani w górę jeśli będziesz na przemian ściągał i przykładał wężyk podciśnienia do gruchy przy turbo. Możesz spróbować rozruszać ale nie wiem czy zda to egzamin a jeśli tak to na jak długo.
przemik Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Sprawdz najpierw uklad podcisnienia... wezyki + N75... czemu nie ma logów dynamicznych ...
ferolo22 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Opublikowano 14 Lutego 2011 a zapytam tak jeśli wężyk dochodzący do sztangi był ułamany to mogła być tego przyczyna ?
Sztomel Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 wszelka nieszczelność wężyków podciśnienia skutkuje zawsze tylko jednym - turbo niedoładowuje (zakładając, że zmienna geometria turbosprężarki pracuje bez zarzutu).
ferolo22 Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 witam okazało się że wężyk idący do sztangi był ułamany co skutkowało wpadnięciem w tryb awaryjny po ponownym założeniu samochód odzyskał poprzednią moc ale jeśli pozwolicie zrobię jeszcze i wstawię logi dynamiczne aby wszystko było jasne czy żaden ukryty psikus nie wyskoczy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się