przemek4net Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Przemku a ty masz ten silnik po 10.2009 czy przed?? jesi chodzi o filtr to szwagier czyscil, a ten gosc co robil odradzal te emulatory, powiedzial ze komputer moze nadal wariowac, za czyszczenie dal 600 zł a emu kosztuje okolo 1400 zł. mam po ale to znaczenia chyba nie ma jeszcze bo to wada u aut wiekowych - moze sie okazac rowniez ze rynek na naprawe doopnych napedow pomp oleju bedzie tak rozbudowany (za 3-5 lat bedzie od groma 2,0tdi z przebiegami over 200tys i do tego zaczna dochodzic niesmailo pierwsze CRy) ze to grosze kosztowac bedzie (cos jak z walkami rozrzadu w 2.5v6tdi - komplety nowch 4 walkow z hydraulika to ceny od 2,5tys nawet jakiejs marki... a byly czasy ze ludzie szli i placili za to po 6-7 kola) Nie sadze by wywalenie DPFa bylo problemem... za pare lat kazdy tuner to bedzie mial obcykane, chinskie sprzety do dlubania EDC17 pojawia sie na aledrogo... cena spadnie Pozdrawiam, Przemek
saint4 Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 zobacze jak sie sytuacja potoczy z tymi CRami, a jak nie to kupie auto dla ludu VW zwany paszczakiem i juz , przeczekam, chociaz musze powiedziec ze materialy wykonczeniowe to tragedia, plastki to chyba biora z koszy na smieci, w miejscu w ktorym kladziemy lokiec na drzwiach przy szybie jest w kazdym paszczaku juz dziura lub cos podobnego...szajssssss, w porownaniu do poprzednie generacji FL to niebo a ziemia, podobno w B8 tez materialy sa tandetne, taka kasa i takie badziewia wkladaja do srodka.....żal
przemek4net Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 zobacze jak sie sytuacja potoczy z tymi CRami, a jak nie to kupie auto dla ludu VW zwany paszczakiem i juz , przeczekam, chociaz ...poprzednie generacji FL to niebo a ziemia, podobno w B8 tez materialy sa tandetne, taka kasa i takie badziewia wkladaja do srodka.....żal nie do konca rozumiem co ma wspolnego tapicerka czy wybor brandu w grupie z awaryjnoscia ich CRa - niezaleznie jakiego pociotka vw (w sensie logo na masce) bys nie kupil z silnikiem 2,0tdi CR z duzym prawdopodobienstwem bedzie od wyprodukowany w Polkowicach w takim zakladzie z wielkim logiem VW. (made in Poland) Pozdrawiam, Przemek
turdzi Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 a4 to auto klasy premium? nie to klasa Dacii Sandero
saint4 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 a ja uwazam ze tapicerka ma duzo wspolnego, poniewaz audi i vw to jedno, wiec passat kosztuje teraz okolo 40000 tys a audi z tego samego roku 55000 tys, podejrzewam ze w srodku uzywaja podobnych materialow, nie mowiac o silnikach, np ni ekupil bym nowego vw bo jest identyczny co poprzednia wersja, i materialy pozostawiaja wiele do zyczenia, a audi kosztuje sporo wiecej , wiec warto zerknac na ta druga strone medalu, fakt , silniki te same ale wykonczenie wnętrza?? i czy silniki w vw i audi sa podobnie strojone?? ja slyszalem rozne opinie, to tez wazne, a dacia sandero to klasa sama dla siebie:):)
przemek4net Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 a ja uwazam ze tapicerka ma duzo wspolnego, poniewaz audi i vw to jedno, wiec passat kosztuje teraz okolo 40000 tys a audi z tego samego roku 55000 tys,... silniki te same ale wykonczenie wnętrza?? i czy silniki w vw i audi sa podobnie strojone?? ja slyszalem rozne opinie, to tez wazne, a dacia sandero to klasa sama dla siebie:):) nie, nowy passat to zupelnie inne auto niz nowe A4. Identyczne*) byly kiedys (B5)... silnik w passacie ulozony jest poprzecznie a w audi a4 wzdluznie *) poza wymiarami... passat mial wiekszy rozstaw osi i wiekszy bagaznik
saint4 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 ok ...zgadza sie ale mowmy o modelach z 2008 roku... a byles kiedys w b5fl i b7?? nie wydaja ci sie podobne?? oczywiscie ze sa przawie identyczne
przemek4net Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 ... a byles kiedys w b5fl i b7?? nie wydaja ci sie podobne?? oczywiscie ze sa przawie identyczne a byles kiedys pod passatem/a4 b5 i a4 b7? W tym drugim jest kompletnie inne zawieszenie na tyle (nie ma belki skretnej) B7 to nty relifting/mod A4/passat B5 a nowe passaty poza nazwa handlowa maja niewiele wspolnego z passatem b5/B5FL To i tak poza tematem bo a4 b8 jest inne (nie liftingowane) wiec nie jest ani konstynuacja B5->B6->B7 i nie jest takze innym passatem (to inna konstrukcja) Pozdrawiam, Przemek
Gik Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Mój brat pracował w fabryce Audi/VW i składał deski do obu modeli na 2009 . Tak, że JEST różnica w jakości między Audi a VW. Nie chodzi mi o wygląd. Ale o jakość materiałów i ich selekcję Już nie chce wspominać o Skodzie i Seacie ... bo to jakościowo lipa. historyjek z taśmy Wam oszczędzę .
turdzi Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 A wracajac do sedna srawy wczoraj mialem okazje jeszczi demowka , co prawda chcialem jakas benzyne w quattro bo chcielm sobie porownac zawieszenia , ale mieli tylko 2.0 TDI w osce.Musze przyznac ze jestem w szoku jaka jest roznica w do PD.Silnik jest tak cichy ima taki dzwiek ze wogle nie wiedzialem ze jade TDI ( jak bym nie widzial obrotomierza to bym nie wiedzial ze to diesel ) Cichi spokojnie tak jak to powinno byc w tej klasie.Ja juz jestem tak zmeczony PD ze praktycznie odliczam dni keidy bede mogl to auto sprzedac.
saint4 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 musze jeszcze pogadac z kims z servisu, ciekawy jestem jak sie mara sprawy do teraz, kiedy maja te silniki przejechane 50000 tys i wiecej, poniewaz ja nie bede kupowal nowki, szkoda mi troche kasy na nowke, turdzi a ty kupujesz nowke??
turdzi Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 tak bede chcial nowke , no chyba ze trafi sie jakas roczna uzywka 2.0 TFSI z niewielkim przebiegiem.
saint4 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 widze masz dosc tdi, niedziwie sie, tez myslalem nad bezyna, qrcze, mozna kupic w tych samcyh cenach co tdi a przebiegi sa smieszne. miales stycznosc z tymi TFSI??
Daimos Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 A wracajac do sedna srawy wczoraj mialem okazje jeszczi demowka , co prawda chcialem jakas benzyne w quattro bo chcielm sobie porownac zawieszenia , ale mieli tylko 2.0 TDI w osce.Musze przyznac ze jestem w szoku jaka jest roznica w do PD.Silnik jest tak cichy ima taki dzwiek ze wogle nie wiedzialem ze jade TDI ( jak bym nie widzial obrotomierza to bym nie wiedzial ze to diesel ) Cichi spokojnie tak jak to powinno byc w tej klasie.Ja juz jestem tak zmeczony PD ze praktycznie odliczam dni keidy bede mogl to auto sprzedac. właśnie porównując PD do CR różnica w kulturze pracy silnika a tym samym w komforcie jazdy jest bardzo duża na korzyść CR dziwie się, że pomimo wprowadzenia systemu zasilania CR pod koniec lat dziewięćdziesiątych, koncern VAG cały czas tłukł PD
turdzi Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 tez sie dziwie , to technologia z poczatku lat 90 i w 15 letnim A4 by mi to nie przeszkadzalo , ale przeszkadza w 3 letnim wozie do tego stopnia ze mnie wyleczyla z diesela na dlugi czas, mino ze obacne CR sa na prawde spoko.Oczywiscie usterkowosc 2.0 TDI z PD to osobny rozdzial , chodz zaskakujaco moje auto juz od jakiegos czasu chyba weszy piso nosem ze jego kadencja u mnie w domu sie juz skonczyla i o dziwo nie sprawia porblemow
przemek4net Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 to proste... zaprojektowac i przetestowac taki system zasilania to troche kasy trzeba wlozyc i zadna normalna firma jak wlozy w to kase nie spusci w klozet po 2 latach "bo ktos wymyslil cos lepszego" Ford, pug, renowka, opel, chyba merol i bmw, fiat poszli w CRa ale najczesciej pozniej niz vwgrupa. CR tez bywa kaprysny (problemy z wtryskami w pierwszych fordach z CRem/w starej sluzbowce poszly przy 120tys/ - kiedys grube tysiace w ASO naprawa a dzis "zestawy naprawcze na allegro" i w garazu to naprawiaja...) Porownywanie silnika technologicznie z powiedzmy 1999-2000 roku (strzelam, ze wtedy pierwsze "PD"ki wychodzily) z silnikiem z 2007/2008r jest troche "nieuczciwe" (2.0TDI to "nowsza wersja" 1.9...) Silnik CR jest 16zaworowy to mu daje wieksza elastycznosc juz na starcie PDki maja natluczone czesto po ponad 200tys wiec wiadomo, ze rozne kwiatki wychodza... co wyjdzie z CRami sie okaze A4B7 to takie smieszne auto....przednie zawieszenie chyba 1:1 z passatem B5FL/A4B6, tyl od A4B6, buda A4B6 w zasadzie i malo szczesliwy diesel... za to graty tanie i zamiennikow sporo A4B8 w salonie ma cene zaporowa (jak mialbym wybierac za mniejsza kase np opla insignie z 2.0TDI 160pare koni a A4 143konne/wielkosc astry w zasadzie/ to nie mialbym watpliwosci...) wiec w PL pojawia sie w typowy dla audi sposob (nadjada lawetami "niedrasniete" albo pofirmowe z przebiegami 200tys...) Pozdrawiam, Przemek
turdzi Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Porownywanie silnika technologicznie z powiedzmy 1999-2000 roku (strzelam, ze wtedy pierwsze "PD"ki wychodzily) z silnikiem z 2007/2008r jest troche "nieuczciwe" (2.0TDI to "nowsza wersja" 1.9...) Silnik CR jest 16zaworowy to mu daje wieksza elastycznosc juz na starcie a co w tym nieuczciwego ? moj BRD ma dwa walki i 16 zaworow tak jak obecne CRy , jak kupowalem mial 40 tys. z groszem i pracowl jeszcze w miare ok, dzis ma juz 90 ma juz lekkie drgawki , czasem wieksze czasem mniejsze w zaleznosci od mrozow.Nie che wiedziec jak to bedzie pracowalo pzy 200.W sumie B7 wyjezdzilem juz 70 tys . w dwoch autach.W pierwszym ASO na gwrancji wymienialo silnik , w obydu wymienialem PD , kola dwaumasowe , do tego BLB cierpialo na jakies dziwne wibracje ktorych nie dalo sie zlokalizowac mino ze wszystko bylo nowe pomogal dopiero sprzedaz auta.Mysle to ile wydalem na czesci przez te 70 tys. pozostawie dla siebie , ale staczylo by na jakies wozidlo do miasta........ B7 jako auto ogolnie fajnie oceniam , po za silnikiem oczywiscie ale nie zmienia to faktu ze widac po technice ze to auto z 2002 a nie z tego dziesieciolecia. B8 to inna Historia , zaprojektowane od podstaw , ogromna roznica wporwadzeniu , bardziej sportowe , i zdecydowanie bardzej niezawodne. Oczywisice ze jest duzo samochodow ktore , ma dobra relacje ceny do tego co oferuja , ale Insignia to bedze zwsze tylko Opel ze wszytkimi tego konsekwencjami ( proponuje ci poczytac troche forum opla )
saint4 Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Opublikowano 20 Lutego 2011 jesli chodzi o opla to ja mu nie mam nic do zarzucenia, chodzi mi o stasze wersje, ja mam vectre b zakupilem jak miala 130000 a teraz ma przejechene 220000 tys i mozecie wierzyc lub nie ani razu mnienie zawiodla , no ra siadla pompa paliwa ale obok znajomego mechanika. ale to oczywiscie samochod ktory ma juz 15 lat, inna technologia, wg mnie samochody budowane 10 - 15 lat temu byly lepsze, ze tak powiem ''twarde".dzwonilem dzis do znajmego ktory zakupil b8 z CRem i ma nabite juz 175000, sam zrobil 15000, i nie narzeka, jest zachwycony, ktos z jego rodziny pracuje w niemczech w salonie audi, tam uwazaja ze to najlepsza konstrukcja disla. no ciekawe:)
turdzi Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 jak by nie byla , i tak będzie lepsza niż 2.0 PD , dlatego ze jak gorzej być juz nie może to może być tylko lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się