amper Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Witam, ostatnio okazało się że w moim małym Audi (a mam je od 2 miesięcy) zauważono dziurę w rurze dolotu powietrza do intercoolera. Zauwazono jak wymęczyłem mechanika że w mam dziwne spadki mocy na obrotach powyżej 2000 obr/min. Oczywiście chciałbym to jak najszybciej naprawić, ale mechanik od razu chce zamawiac oryinalną rurę (300 zł + założenie), a i tak w sumie nie miał teraz na to czasu. Zatem czy można tak jeździć z taką dziurą przez pare tygodni, do kiedy nie założa mi nowe? Czy nie uszkodzi to Intercoolera? I kolejna sprawa: czy nie można tego jakoś naprawić? Przecież to tylko kawał gumy...troche drogi...podobnież nie dało sie tego obciąć bo za duża dziura jest...A nie mozna by to złapac jakąś gumową obwiednią i ścisnąć zaciskami? Tak jsk sie łata zwykłe rury? Wiem że nie powinno sie tego kleić (wyskokie ciśnienia). A jak sie ma sprawa z zamiennikami takiej rury?
pre_pl Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 kup powertape'a i spróbuj zakleić... może się nie rozpadnie jak nie będziesz cisnął auta... Wymieniłbym raczej na oryginalną rułę
Pikuś Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Na gieldzie albo allegro poszukaj skoro w ASO taka droga.
Przemo 78 Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 tez obstawalbym za oryginalem ale nie koniecznie nowyn szukaj na gieldzie
kalina Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Turbina dostaje po d*pie, bo się rozkręca żeby utrzymać ciśnienie. To pomyśl że ten najmniejszy 5 centymetrowy łącznik plastikowej rury i kolektora kosztuje 80 zł.
themOn Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 duża ta Twoja dziura, u mnie ma średnice 1cm - zakleiłem ją zwykłą taśmą izolacyjną ( oczywiście wypada najpierw gumę czymś wyczyścić), przy owijaniu dobrze naciągać taśmę. Jeżdzę już tak 3 miesiące i jak narazie wszystko git. ps. jak znajdę gdzieś na szrocie w dobrym stanie to napewno wymienię. ps2. ruła od ajm-a nie pasuje za krótka.
amper Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Opublikowano 27 Listopada 2007 Hm, więc chyba trzeba będzie nową rurę kupić...a mechanik powiedział ze ta dziura nie ma złego wpływu na turbinę, po protu samochód ma straty w mocy (i syczy :>)...właśnie najbardziej sie obawiam żeby do czasu wymiany tej rury nie zajechać turbiny...
poziek Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 mechanik posiada wręcz zajebistą wiedzę :bicz: weź kup używkę ale całą i uszczelnij układ jak najszybciej!! lepiej wydać parę zł niż potem 900 na turbine
amper Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Opublikowano 29 Listopada 2007 No własnie zamówiłem tą rurę, ale to potrwa kilka dni. To jak teraz jeździć zeby nie uszkodzić turbiny??Słyszałem żeby nie przekraczać 2000 obr/min...czyli raczej bez zrywów...
baskecior Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 Chwilowo zaklej power tape`m a docelowo zakup nową i załóż z kompletem nowych opasek.
Gość Goodspit Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Ktoś zna może oznaczenie tego łącznika z ETKI?
pre_pl Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Ktoś zna może oznaczenie tego łącznika z ETKI? ostatnio na spocie podawaliśmy
Gość Goodspit Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Niestety mam od groma roboty i ciągle nie mam jak na spocie się pojawić mimo szczerych chęci...
spanky Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Ktoś zna może oznaczenie tego łącznika z ETKI?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się