rakud29 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 dzisiaj jechalem sobie moim autkiem przejechalem jakies 30 km silnik rozgrzany pomyslalem ze przegonie troche autko i dalem mu obroty tak powyzej 3 tys przejechalem tak moze ze 2km patrze a tu temperatura spadla ponizej 70 stopni zwolnilem obroty tak ok 2 tys i silnik nagrzal sie znowu do 90 stopni pomyslalem ze to ped powietrza ko tak chlodzil wie dalem 3 bieg obroty wiecej jak 3tys predkosc cos ok 90 km wiec nie tak szybko a temperatura znowu spadla ponizej 70 stopni co to sie dzieje ze jak dam wieksze obroty to spada mi temperatura silnika prosze o jakas pomoc co to moze byc moje autko to 2.0 blb
rakud29 Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 wlasnie dla mnie tez to bardzo dziwne
rakud29 Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 ile koledzy kosztuje orginalny i jaki najlepiej zalozyc
waldekkk Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Nowy w aso jakieś pół roku temu kosztował 86zł. W sklepie zamiennik od 45zł wzwyż.Też bym stawiał na termostat ale dla pewności porównaj jeszcze vag-iem czujniki G62 (grupa 007 w 01-Engine) oraz G2(grupa 003 w 17-Instruments) możliwe że czujnik wali w ....
Grisza79 Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Podobną sytułacje miałem wczoraj. O 5 rano wyjeżdzałem do Pragi, na polu było -8. Silnik się zagrzał do 90 stopni po jakiś 20-25km, ale w momencie gdy zaczołem jechać szybciej, powyżej 130km/h temperatura delikatnie spadała... po zwolnieniu spowrotem silnik osiągał temperature 90 stopni. I teraz nie wiem czy termostat czy ki cholera.....
akjam Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Grisza & rakud tak jak kolega wyżej napisał sprawdźcie pierw czujniki G62 i G2. tolek85 tak miał i wymienił termostat - okazało się, że niepotrzebnie bo po sprawdzeniu czujników - temp. na jednym z nich wskazywała mu jakąś kosmiczną wartość! Może coś tolek odezwie się coś w temacie.
waldekkk Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Chodzi o porównanie temperatur pomiędzy w/w czujnikami.Jaj bedzie taka sama to czujniki będą raczej OK i wtedy pozostaje (brudna robota-)do wymiany czyli termostat.Radzę też zwrócić uwagę że termostat otwiera sie w okolicach 87- 92 stopni(zależy od typu silnika) i spadek temperatury jak jest zimno na dworze tak jak to opisał @Grisza79 -8 stopni na razie nie powinno niepokoić no chyba że temperatura nie chciała wzrosnąć powyżej 70 stopni to wtedy wymiana.Osobiście bym się wstrzymał z wymianą i poczekał bym jak będzie cieplej na zewnątrz i porównał objawy.
kubson Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Ale jeśli ktoś lubi jeździć ostrzej to ma problem hehe ;]
rakud29 Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 kto w moich okolicach mi to sprawdzi bo nie mam kompa
Grisza79 Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Grisza & rakud tak jak kolega wyżej napisał sprawdźcie pierw czujniki G62 i G2. tolek85 tak miał i wymienił termostat - okazało się, że niepotrzebnie bo po sprawdzeniu czujników - temp. na jednym z nich wskazywała mu jakąś kosmiczną wartość! Może coś tolek odezwie się coś w temacie. Chodzi o porównanie temperatur pomiędzy w/w czujnikami.Jaj bedzie taka sama to czujniki będą raczej OK i wtedy pozostaje (brudna robota-)do wymiany czyli termostat.Radzę też zwrócić uwagę że termostat otwiera sie w okolicach 87- 92 stopni(zależy od typu silnika) i spadek temperatury jak jest zimno na dworze tak jak to opisał @Grisza79 -8 stopni na razie nie powinno niepokoić no chyba że temperatura nie chciała wzrosnąć powyżej 70 stopni to wtedy wymiana.Osobiście bym się wstrzymał z wymianą i poczekał bym jak będzie cieplej na zewnątrz i porównał objawy. Dzięki Ogólnie jak temperatura na polu jest mniejsza to nie zauważyłem tego "problemu", wszystko wporządku. A jeżeli chodzi o wczoraj to dosłownie wskaźnik temp. delikatnie spadał. Przy najbliższej okazji podepne pod Vaga i zobaczy się co i jak. Ale jeśli ktoś lubi jeździć ostrzej to ma problem hehe ;] Co niby tym postem wniosłeś do wątku...
kubson Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Że lepiej już teraz wymieniac termostat a nie czekać do lata. Podjedz na miejscowego spota Kolego tam Ci autko pod Vaga podłaczą napewno
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się