Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Jakiej firmy wałek rozrządu i popychacze?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam kolegów. Potrzebuję pilnie odpowiedzi na moje pytanie bo samochód stoi w warsztacie i czeka na zrobienie. wysypał się wałek rozrządu, popychacze i panewki. Mechanik podał mi koszty samych części wałek 860 zł, popychacze 740, panewki 220 zł. reszty nie liczę bo jeszcze jakieś śruby , uszczelki itd. Wydaje mi się że to trochę za drogo (chyba chce nieźle przyciąć na częściach). Chciałbym w takim razie kupić części samodzielnie ale nie wiem jakich firm? pomoże mi ktoś? z góry dziękuję za szybką pomoc

Opublikowano

witam kolegów. Potrzebuję pilnie odpowiedzi na moje pytanie bo samochód stoi w warsztacie i czeka na zrobienie. wysypał się wałek rozrządu, popychacze i panewki. Mechanik podał mi koszty samych części wałek 860 zł, popychacze 740, panewki 220 zł. reszty nie liczę bo jeszcze jakieś śruby , uszczelki itd. Wydaje mi się że to trochę za drogo (chyba chce nieźle przyciąć na częściach). Chciałbym w takim razie kupić części samodzielnie ale nie wiem jakich firm? pomoże mi ktoś? z góry dziękuję za szybką pomoc

Ceny popychaczy i panewek wskazują na oryginalne części i jeżeli planujesz jeździć autem to nie oszczędzaj na tym przy tych sprawach ważna jest tolerancja pasowania. Chyba, że są to zamienniki a cena jak za oryginał ale to musisz z panem ustalić. Co do wałka to nie wiem nowy oryginalny cena ok 2000 zł może chodzi o regenerowany. Jak chcesz kupić taniej to w dziale rabaty napisz do Rafal-L z getem może będziesz miał w oryginale taniej.

Opublikowano

wiem tylko tyle że szklanki to INA ( gadałem już z kilkoma sklepami i znalazłem u jednego 35zł/szt a u drugiego 59zł/szt) a z tego co się orientuję to INA robi fabrycznie. wałek mam do kupienia AE(660 zł) lub Ruville (490zł) panewki kupiłbym w serwisie (22 zł/szt)

a może regeneracja wałka będzie lepsza?[br]Dopisany: 16 Luty 2011, 15:02_________________________________________________czy jest ktoś w stanie mi doradzić????

Opublikowano

Kup uzywany walek,te zamienniki do do kitu.

Dobre szklanki są po około 60zl koloru czarnego.Ruvile ina czy febi to to samo.

Opublikowano

ale jak to używany? chodzi Ci o oryginał? to chyba strasznie niepewne kupować używany wałek. rozwiń trochę to stwierdzenie że te zamienniki wałków są do kitu?

Opublikowano

bartek85 sorki za ot pytanie.napisz mi jakie miałeś objawy??

Opublikowano

dudnienie z okolicy filtra powietrza, z filtra powietrza dmuchało powietrze i bardzo nieprzyjemny dźwięk podczas wchodzenia na obroty( taki jakby wydmuchało uszczelkę z kolektora wydechowego)

Opublikowano

myślałem troche o tym temacie,biorąc pod uwage nie małe koszty nowych części to można zakupić cały silnik w dobrym stanie, wymontować i przerzucić co trzeba.dodatkowo zostaje cała masa innych oryginalnych podzespołów.

Opublikowano

Kolego przerabiałem temat głowicy do PD. Oglądałem z człowiekiem od regeneracji używanej jednak większość miała wyklepane gniazda pompowtryskow. Tak wiec zdecydowaliśmy sie na kompletną regeneracje. Wałek założyłem używany, z trwałością zamienników nic nie wiadomo, znalazłem z przebiegiem podobno 100tys i jak na razie wszystko chodzi lux. Koszt naprawy w moim wypadku to jakieś 1200zł. Poza zaworami reszta wymieniona +nowa uszczelka i robota

Opublikowano

nie zainteresował się zbytnio nikt moim tematem więc musiałem zaufać mechanikowi.

wałek kupiłem firmy AE CUM, szklanki INA i panewki GLYCO. jedna rada szklanki muszą być wzmacniane i koniecznie mają mieć numer 420 0209 10

jutro montaż więc wszystko się okaże :confused4:

Opublikowano

no i już poskładane. naprawa wyszła mnie 2500 PLN :wallbash:

wszystko niby chodzi ok ale tak jakbym słyszał taki szum z okolicy silnika. może to jakaś rolka albo pasek tak szura :mysli:

mam pytanie. czy teraz mam nie przeciążać silnika bo jest na tzw. dotarciu? czy może nie ma to żadnego znaczenia?

Opublikowano

czysta qurwa z kosztami :kwasny:

co do szumów to pewnie jesteś jeszcze przewrażliwiony na tym punkcie i każde szarpnięcie silnika będzie Ci podnosić cisnienie w żyłach :naughty:

przejeździj chociaż z 3000km bez pałowania silnika,niech tam sie dotrze i ułoży.oczywiście wymiana oliwki sie kłania :gwizdanie:[br]Dopisany: 20 Luty 2011, 19:00_________________________________________________aha.... napisz co jakiej firmy i ile Cie to kosztowało

Opublikowano

no i już poskładane. naprawa wyszła mnie 2500 PLN :wallbash:

wszystko niby chodzi ok ale tak jakbym słyszał taki szum z okolicy silnika. może to jakaś rolka albo pasek tak szura :mysli:

mam pytanie. czy teraz mam nie przeciążać silnika bo jest na tzw. dotarciu? czy może nie ma to żadnego znaczenia?

Nie wykluczone, że dźwięk ten był również przed naprawą ale go wówczas nie słyszałeś. Wyciszeniu uległa praca silnika i musisz się do niej przyzwyczaić. Nowe części muszą się ułożyć więc przez jakieś 1500 km jeździł bym bez przeciążania silnika.

Opublikowano
aha.... napisz co jakiej firmy i ile Cie to kosztowało

wałek firmy AE 660 PLN, szklanki INA 570 PLN (koniecznie o nr 420 0209 10), panewki GLYCO 160 PLN, olej + filtry (250 PLN), śruby do wałka i dźwigienki zaworowej 300 PLN, uszczelka wałka 60 PLN, jakieś śruby do pompowtrysków 100 PLN + robocizna 400 PLN

wszystko podobno od jazdy na zbyt niskim stanie oleju. w jednej szklance była dziura na wylot :shocked:

dlatego Panowie przestrzegam. sprawdzajcie co kilka dni stan oleju. musi być co najmniej 3/4 stanu

Opublikowano

Toście mnie pocieszyli,u mnie tez jest to dudnienie,ale czy powtrze wali z filtra to raczej nie,jak to zdiagnozowałes w serwisie?vag raczej nic nie powie,mam tylko nadzieje ze chociaz wałek jest w porzadku.

Opublikowano

Toście mnie pocieszyli,u mnie tez jest to dudnienie,ale czy powtrze wali z filtra to raczej nie,jak to zdiagnozowałes w serwisie?vag raczej nic nie powie,mam tylko nadzieje ze chociaz wałek jest w porzadku.

mechanik rozebrał i zdiagnozował. może u Ciebie na razie tylko szklanki się wysypały. sprawdziłbym jak najszybciej na Twoim miejscu bo możesz wpaść w koszta tak jak ja

Opublikowano

No własnie te koszta sa spore a coraz bardziej zaczyna mnie to martwic,silnik chodzi równo,żadnych dziwnych objawow,tylko to dziwne dudnienie z filtra,najbardziej słyszalne na wolnych obrotach a zwłaszcza po zdjeciu tej plastikowej obudowy z filtra,musze to wszystko sprawdzic :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...