Szewczenko7 Opublikowano 2 Września 2006 Opublikowano 2 Września 2006 Jak w temacie powyzej...jezdzilem rok czasu na minerale i teraz nie dlugo mam wymiane oleju i chcialbym zmienicna polsyntetyk tylko sie obawiam bo nie mozna za bardzo zmieniac i takie pytanie do Was jak mysliscie czy moglbym zalac polsyntetyk ??dzieki za podpowiedzi
Gość zdeniu Opublikowano 2 Września 2006 Opublikowano 2 Września 2006 Szewczenko7, ile kilometrów auto zrobiło na mineralnym :?: oraz jaki był zalany przed mineralem :?:
Szewczenko7 Opublikowano 2 Września 2006 Autor Opublikowano 2 Września 2006 przed mineralem byl zalewany pewnie polsyntetyk bo on jest sciagniety z niemiec takze za bardzo nie wiem jaki byl w nim ojel ale szwab pewnie polsyntetyk lał :wink:a kilometrow cos kolo 20tys.
Gość zdeniu Opublikowano 2 Września 2006 Opublikowano 2 Września 2006 to mysle ze spokojnie mozesz zalac polsytentyk na pelny raczej bym sie nie zdecydowal
Szewczenko7 Opublikowano 2 Września 2006 Autor Opublikowano 2 Września 2006 nie nie syntetyk nie wchodzi wogole w gre...takze zaleje teraz przy wymianie polsyntetyk a Ty zdeniu na jakim smigasz??
Flaha Opublikowano 2 Września 2006 Opublikowano 2 Września 2006 Myslę, że nawet jak najbardziej powinieneś zmienić. Ja jeżdżę na półsyntetyku Shel Helix Diesel Plus 10w40 i bardzo sobie go chwalę.
Radek321 Opublikowano 3 Września 2006 Opublikowano 3 Września 2006 Samochód naczątku jeździ na pełnym syntetyku później zmieni się go na półsyntetyk a gdy ma już duży przebieg zalewa się samochód olejem minerlnym. P.SSzewczenko7, chyba masz błąd w avatarku bo albo masz silniko mniejszej mocyalbo masz samochód z młodszego rocznika bo w 95 roku niebyło jeszcze 1.9 115 KM
Wihajster Opublikowano 3 Września 2006 Opublikowano 3 Września 2006 masz samochód z młodszego rocznika bo w 95 roku niebyło jeszcze 1.9 115 KM moze ma 90 z wiruskiem :razz:
Pikuś Opublikowano 3 Września 2006 Opublikowano 3 Września 2006 Koledzy on ma zmieniony silnik, jak sie nie myle dlatego tez przebieg taki jak napisal. Ja przy tym przebiegu zalalbym pelnym.
Gość zdeniu Opublikowano 3 Września 2006 Opublikowano 3 Września 2006 silnik ma 1Z mówił że ma zmieniony T, IC, wtryski od AFN-a oraz zmieniony soft
Pikuś Opublikowano 3 Września 2006 Opublikowano 3 Września 2006 zdeniu, oj chyba Ci sie pomylilo z innym klubowiczem albo mi. Poczekamy na wyjasnienie.
Gość zdeniu Opublikowano 3 Września 2006 Opublikowano 3 Września 2006 zdeniu, oj chyba Ci sie pomylilo z innym klubowiczem albo mi.Poczekamy na wyjasnienie. wybacz ale wiem z kim rozmawiałem wczoraj wieczorem odziwo w sobotni wieczór nie miałem ani 1 % :mrgreen: tak więc napisałęm to co mi powiedział
Pikuś Opublikowano 3 Września 2006 Opublikowano 3 Września 2006 No to mi sie cos pokielbasilo ale jak z nim kiedys gadalem to mi wlasnie gadal, ze ma wymieniony silnik, czy tam dlubniety w niemczech. Takze chyba sam Szewczenko nie dokonca wie co ma.
Gość zdeniu Opublikowano 3 Września 2006 Opublikowano 3 Września 2006 dlubniety w niemczech. dokladnie tez tak mi mowil ze wszystko bylo zrobione w germanii
Gość Murzyn Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 ehh chyba to jest nieistotne, ale ja tez pamietam ze mi pisal ze ma zmieniony na AJM...do TDI preferuje tylko pelny syntetyk i turbinka jest mi za to wdzieczna
Szewczenko7 Opublikowano 5 Września 2006 Autor Opublikowano 5 Września 2006 eheh koledzy jakies male nieporozumienie widze :mrgreen: takze trzeba to sprostowac zdeniowi napisalem co bylo wymieniane w Niemczech (poszczegolene podzspoly)a orginalnie mial 90KM no to juz wszyscy wiedza :mrgreen:a teraz ma ...napisane ponizj :razz: :mrgreen:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się