bartona4 Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Witam mam pytanie co wybrać Koło zamachowe / Koło dwu-masowe niestety kończy mi się koło dwu masowe w mojej a4 2.0 tdi BLB mam niepokojące objawy rano jak odpalam zatelepie przez chwile całą budom dosyć mocno na ciepłym silniku też czuć przy odpalaniu takie bujnięcie , dodając lekko gazu szarpie silnikiem czuć takie wykręcanie , również jak dodaje gaz w zakresie od 1tyś obr. do 2 tyś czuć tak jak by przerywał czasami jak przyspieszam to nie ma takiej płynności czuć na pedale gazu /sprzęgł mrowienie. Poduszki odpadają ponieważ kupiłem wszystkie nowe w aso Wtryski mechanik sprawdzał pod komputerem i mówił że wszystko jest w normie i nie ma żadnych odchyłów autko naprawdę bardzo dobrze ciągnie i się zbiera tylko to co napisałem powyżej nie daje mi spać Znalazłem na allegro dwa zestawy i nie wiem co wybrać pomocy http://allegro.pl/sprzeglo-kolo-zamachowe-audi-a4-2-0-tdi-16v-140-km-i1465006502.html http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a4-a6-2-0-tdi-i1452333289.html
Skeeber Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 jak chcesz miec spokój i komfort to zakładaj dwumas
aju Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 przy tak małej różnicy w cenie też wybrał bym dwumas
jaro4444 Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Zacznij od dodania STP do czyszczenia wtryskiwaczy...
bartona4 Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 Dolałem ostatnio STP i w pewnym stopniu była różnica, lepiej odpalał na mrozie i zdecydowanie mniej podrygiwał na biegu jałowym pomyślałem że mam coś nie tak z wtryskiwaczami i zamierzałem dać do czyszczenia umówiłem się z mechanikiem i pierwsze co podpiął pod kompa i stwierdził że wykresy mam bardzo ładne ,lecz mam za duże obroty na jałowym i obniżył je trochę , oprócz tego zwiększył mi dawkę startową ( na jakieś Tandem pompie ) żeby lepiej palił , wrażenia takie że na jałowym równo pracuje i nie podryguje silnikiem ale za to jak odpalam po nocy silnikiem tak rzuca przez około 3s masakra i później się stabilizuje i ładnie chodzi na wolnych , ale przy każdym rozruchu na około 1.5s wali silnikiem , czasami jak się zatrzymam to wpada w taki rezonans wciskanie sprzęgła nic nie pomoże lekko przy gazuje i się ustabilizuje . pomocy nie wie co to może już być sprzęgło ??? pompo-wtryski???
wirusekx Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 po nocy? może świece? a ostanio miałem tak że na jednym pompowtrysku nie byłu styku i wlasnie były takie objawy że strasznie telepało przez chwile. Na vagu wykazało błąd: przerwa zwarcie pompowtrysku. Sciagnełem pokrywę zaworów przeczyściłem wszystkie styki. i od pol roku wszystko ok:)
sołtys85 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Kolego jak takie poważne zakupy robić to nie na allegro polecam kolegę z forum TOM_77 abędziesz miał pewność, że chciał kasy na podróbe nie wtopisz a nie zapłacisz raczej więcej.
bartona4 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 ostanio miałem tak że na jednym pompowtrysku nie byłu styku i wlasnie były takie objawy że strasznie telepało przez chwile. Na vagu wykazało błąd: przerwa zwarcie pompowtrysku. Sciagnełem pokrywę zaworów przeczyściłem wszystkie styki. i od pol roku wszystko ok:) kolego a jak długo telepało silnikiem (samo zanikało i wracało)?? , czy tylko raz przestało stykać?? i musiałeś rozpierać aby usunąć usterkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się