cichusz Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 lepije zrobic to co masz zrobrenia w widziec na czym stoisz a kupic drugie autko to nigdy nie wiadomo czy za jakisz czas sie nie okaze ze trzeba doinwestowac. a swoje ja zrobisz to bedziesz wiedizal ze masz zrobione jak trzeba. takie moje zdanie
ryzy259 Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Tak szczerze to szkoda byłoby mi go oddawać. Autko jest zadbane, wszystko sprawne, prócz opisywanego wcześniej problemu. Taniej chyba poszukać mostu i wału, tylko jakie oznaczenia mostu i wału będą odpowiednie??
Flyer Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Moim zdaniem wystarczy wymienic dyferencjal na taki z przelozeniem 37/9 i ta jedna poloske - zeby byly takie same. Jesli auto dobre, to ponegocjuj cene i tyle... Dyfer i poloska to nie jest jakis majatek. Wal pewnie masz przerobiony - jesli podpora jest OK i nie bije, to nie ruszac go. Mam nadzieje ze mnie omina takie nieprzyjemnosci bo pare dni temu tez kupilem A4 B5 2.5TDI Quattro i bedzie mnie czekala taka przekladka mojego silnika do budy z Q . Tyle ze ja zostawiam wszystko a montuje sam silnik wiece teoretycznie nie powinno byc problemow :gwizdanie: Nie bedzie problemow... bo masz naped ori, a nie kombinowany. Sprzeglo i dwumas tylko musi zostac z 2.5TDI.
dudi75 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Moim zdaniem wystarczy wymienic dyferencjal na taki z przelozeniem 37/9 i ta jedna poloske - zeby byly takie same. Jesli auto dobre, to ponegocjuj cene i tyle... Dyfer i poloska to nie jest jakis majatek. Wal pewnie masz przerobiony - jesli podpora jest OK i nie bije, to nie ruszac go. Mam nadzieje ze mnie omina takie nieprzyjemnosci bo pare dni temu tez kupilem A4 B5 2.5TDI Quattro i bedzie mnie czekala taka przekladka mojego silnika do budy z Q . Tyle ze ja zostawiam wszystko a montuje sam silnik wiece teoretycznie nie powinno byc problemow :gwizdanie: Nie bedzie problemow... bo masz naped ori, a nie kombinowany. Sprzeglo i dwumas tylko musi zostac z 2.5TDI. Flyer a widzisz bo ja myslalem zeby wlozyc moje sprzeglo z kolem dwumasowym bo napewno jest wytrzymalsze niz w 2.5 TDI . NIby jest 228mm ale jest wzmacniane u Radzikowskiego wiec wydaje mi sie ze chyba lepiej bedzie go wlozyc [br]Dopisany: 04 Marzec 2011, 15:28_________________________________________________Dzisiej z ciekawosci wpakowalem sie pod autko i rowniez na tej flanszy wychodzacej ze skrzyni zauwazylem ze mam dosyc spore luzy ciekawe czy wszystkie DQT tak maja u mnie delikatne wibracje sa tez wyczowalne przy przyspieszaniu z zakresie obrotow 1300-1900 ale nic nie puka ani nie stuka . Wie ktos jak sie pozbyc tych luzow za tej flanszy wychodzacej ze skrzyni . [br]Dopisany: 06 Marzec 2011, 13:32_________________________________________________Jak tam sie skonczyla twoja historia kupiles ta autko , ogarnoles ten temat
ryzy259 Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Opublikowano 15 Marca 2011 Witam ponownie. Zagadka rozwiązana. Flyer miał rację, różniły się przełożenia. Zmieniłem most i po temacie, wał pasował Dziękuję wszystkim za pomoc. Teraz został tylko temat z oszukującym licznikiem. Zawyża o jakieś 15-20km/h . Poza tym jak odpalę auto wskazówki obrotomierza, wskaźnika poziomu paliwa i temperatury silnika przez parę sekund nie reagują, dopiero po chwili zaczynają działać. Jeśli znów zgaszę auto wskazówka obrotomierza drga przez jakiś czas na pozycji 0.
Flyer Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Witam ponownie. Zagadka rozwiązana. Flyer miał rację, różniły się przełożenia. Zmieniłem most i po temacie, wał pasował Dziękuję wszystkim za pomoc. do uslug
Nosb Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 To moj dyfer dal rade? Dopiero teraz nadzialem sie na temat. Dudi u Ciebie bez problemu bedzie + sprzeglo musi zostac z 1.9 z 2,5 po prostu nie pasuje.
ryzy259 Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Opublikowano 25 Marca 2011 O witam Nie wiedziałem, że jesteś i na tym forum. Tak to Twój dyfer. Dzięki WIELKIE, auto śmiga jak ta lala Pozdro
Nosb Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Fajnie ciesze sie Zapomnialem o tym wale ale mam gdzies foto to podesle. Glownie na tym przebywam
ryzy259 Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Opublikowano 25 Marca 2011 Co do foty wału już nie potrzeba, mój pasował muszę tylko go wyważyć. Był wcześniej przerabiany, tyle że go nie wyważyli . Wie ktoś gdzie podjechać w okolicach Koszalina, lub gdzie podesłać wał do wyważenia??
Nosb Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Wiem ze w warszawie to wywazaja na aucie Mam nadzieje ze ta przerobka zrobiona z glowa a nie jakas prowizorka ( mam obawy bo ktos kto to skladal wiemy jak dobral skrzynie )
misek55 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Witam, mam ten sam problem na 1,2,3 biegu. Audi a6 allroad 2.7 biturbo. Wczesniej w samochodzie była skrzynia automatyczna. Ktoś przełożył ją na manualną. Ja kupiłem samochód to coś wyło, okazało się że w skrzyni wytarte są jakieś koła. Kupiłem używaną skrzynię. Po wymianie zaczęło się to szarpanie na 1,2,3 biegu. Wcześniej tego nie było, było wycie skrzyni. Skrzynia ma przełożenie 35/8 dyfer też. Dyfer sprawdzony jest sprawny. Wszystkie elementy zawieszenia również sprawne. Proszę o pomoc.
pioteros Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 napisz dokladnie jakie oznaczenia skrzyni i mostu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się