Dajmon Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Więc zawór. Duża suma za nowy. Gdyby ktoś potrafił regenerować zawory, to ja swój mógłbym naprawić i sprzedać, a tak mam stary swój zawór w garażu. Czeka on na swój czas. Szkoda mi by było go komuś dawać za darmo lub sprzedawać za przysłowiowe 50zł, skoro mógłby później trafić do oszusta, który sprzedałby go za, np. 400zł, komuś z Was, np. na alledrogo. On zbije śmietankę, a Wy będziecie go sto razy odsyłać, aż trafi na kogoś komu nie będzie tak bardzo zależało. Edytowane 15 Grudnia 2014 przez Dajmon
daro84.pl Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Może warto poszukać firmy która regeneruje podobne rzeczy, może coś z tym zrobią
Dajmon Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Jak znajdziesz i opatentujesz, to będziesz bogaty. Praktycznie każdy ma problem zaworem, kto ma samochód z rocznika 2001/2. Może są tacy, którzy mają starsze maszyny lub młodsze i również oni mają problemy.
tracer123 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 (edytowane) auto zostało naprawione na częściach z ASO na koszt tego "specjalisty". niestety przez najbliższe 2-3 miesiące pozostanę za granicą i nie będę mógł sprawdzić czy silnik pracuje tak jak wcześniej. po 5 stycznia ojciec wraca do polski kupować auto (też a4 b6 ale avanta) i będzie testował moje audi w trasie. oby było wszystko dobrze bo mam już dość. a i jeszcze jedno. jest wymieniony wariator i zawór, a silnik nadal nie pracuje "gładko", nadal słychać lekkie cykanie w tylnej części silnika. przynajmniej tak twierdzi mój znajomy. Editttttt Brat wrócił do polski i posłuchał silnika, stwierdził ze gładko chodzi ale teraz dla odmiany cos w nim mieli jakby ktos do oleju dosypal piasku. Widocznie było trzeba od razu założyć sprawę w sądzie Teraz człowieku się martw jak to załatwić na odległość :x Edytowane 29 Grudnia 2014 przez tracer123
Strażak R1 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 U Mnie do wymiany okazała się pompa olejowa, którą udało mi się zakupić używaną, sprawdzimy czy działa, i czy charakterystyczny trykot po odpaleniu nadal występuje...
Kodzak Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Czy u Was też przy minusowych temperaturach po odpaleniu auta na zimnym silniku nie ma tego trykotu ?
enrike2 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Właśnie miałem o tym pisać u mnie tego nie ma teraz albo jest slabsze
plaster 76 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 do Benya4 Witam czy możesz podac cene za regenerację wariatora i cenę pierścieni? mam ten terkot 2sek na zimnym silniku i po przeczytaniu postów na forum i obejrzeniu filmików doszedłem do wniosku że to wariator i ten hamulec.
sławek 527 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Witam wszystkich na tym forum mam ten sam problem z terkotem auto jest po wymianie wszystkich elementów z tym związanych wszystko zakupione w aso i nadal to samo ma morze ktoś jakiś pomysł co to morze być uszkodzone ?
benyA4 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Napisz co dokladnie juz wymieniles ?? i kto ci to zdiagnozowal ???
sławek 527 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 a wiec wymieniłem warjator zawór wysokiego ciśnienia wałki rozrządu pąpe oleju napinacz łańcuszek czy coś jeszcze zostało?
mati95115 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Ło kurde prawie cały silnik To ktoś coś musiał źle złożyć bo jak wymieniłeś to co napisałeś na nowe to Alt powinien chodzić cichutko.
sławek 527 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 powinien chodzić cichutko.ale tak nie jest ma morze ktoś jakiś pomysł .Czy przy wymianie mogli żle ustawić łańcuszek rozrządu ?prosze o pomoc
benyA4 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Sprawdź czy masz wszystko dobrze poskladane http://workshop-manuals.com/audi/a4_cabriolet_mk2/power_unit/4-cylinder_engine_%282.0_ltr._5-valve%29_mechanics/engine_cylinder_head_valve_gear/servicing_valve_gear/removing_and_installing_camshafts_and_hydraulic_chain_tensioner/
DanielA4B618T Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 U mnie też problem wczoraj posypał się zawór wysokiego ciśnienia i wariator.
sławek 527 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Dziś sprawdziłem wszystko cały rozrząd i nadal nic mam tylko wyciek oleju pod zaworem wysokiego ciśnienia czy to morze mieć wpływ?
benyA4 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Jesli to tylko pocenie to nie ma zadnego wplywu. Skoro masz wszystko nowe i nadal ci tyrkocze to mozliwe ze któraś z nowych czesci jest wadliwa. Miałem klienta ktory kupił nowy wariator i okazalo sie ze byl zle skrecony. Trzpien nie blokowal go przez co tyrkotal. Oddal na reklamacje i ASO uwzglednilo.
zaldar Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Witam problem nie występuje przy minusowych temperaurach,ustawieniu auta nosem pod górę,odpaleniu po ok 2 godz. potem może stać nawet 2 dni i nic nie terkocze
benyA4 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 to normalne bo gesty olej zostaje w wariatorze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się