moskal Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 tam gdzie ja dzwoniłem wkładają normalnie środki z K04 a jaki koszt przeróbki ???
Buba Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 tam gdzie ja dzwoniłem wkładają normalnie środki z K04 a jaki koszt przeróbki ??? pisałem wyżej
rozjemca Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 i tutaj jest własnie problem tam gdzie ja dzwoniłem wkładają normalnie środki z K04 A czy ruszają również stronę gorącą ? Byłem w Reampoland i powiedzieli że mi rozwiercą tylko zimną, dlatego Karambola wybrałem.
dogasso Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 To moze jakieś konkrety żeby w temacie było...Kto za NOWYM k03s a kto za KARAMBOLEM? 1. Fly, Buba, domjenick, Thom4s - k03s 2. rozjemca, moskal - Karambol czyli chyba bedzie to nowe k03s Chyba że ktoś przekona mnie na karambola... :gwizdanie:
moskal Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 1. Fly, Buba, domjenick, Thom4s to są stare lamusy , nie bierz ich do bani , kto nie ryzykuje ten nie jedzie :naughty:
dogasso Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 :polew: to przekonaj mnie na karambola :gwizdanie: jeszcze jedne fakty: 1. Karambol - 1300zl ( no liczmy 1500) 1. K03s nowe - ??? ( słyszałem ze za 2100??)
Thom4s Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Karambol nie wkłada środków z K04 tylko jakieś inne wynalazki. Słowo wynalazki jest tutaj kluczowe. Ja bym nie chciał wkładać do swojego auta "wynalazków".
Flyer Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 dogasso, pytanie podstawowe to jakie masz plany co do auta ? widzialem, ze wtryski masz juz wieksze, turbo wieksze... cooler? wydech? sprzeglo? bo jesli zamierzasz zrobic cos wiecej, to szkoda kasy na k03s nowe, lepiej dolozyc wiecej i wsadzic cos wiekszego (tez nowego).
Buba Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 ja nie powiedziałem ze karambol to lipa. po prostu tak jak Fly słyszałem różne opinie co do jego turbin. z forum to tylko rozjemca jezdzi na jego turbinie wiec opinie masz.
Flyer Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Dzo-Dzo jezdzil i byla totalna lipa podobno...
Pucek Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Dzo-Dzo jezdzil i byla totalna lipa podobno... chodzi o tą gt22 którą pocisł dalej w klub? jeżeli tak to te turbo nadawało się tylko do ponownej regeneracji z własnego doświadczenia mogę tylko napisać że nie bawił bym się w jakieś k03s czy też inne wynalazki, albo robić raz i konkretnie, albo nie robić nic i zostać przy seryjnej k03, chyba że ktoś serio chce mieć te 10-20KM więcej gra nie warta świeczki
Buba Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 kiedyś podobno robił bardzo dobre turbiny ale jak coraz więcej ludzi zaczęło u niego robić to jakość zaczęła spadać. teraz to już loteria. jednemu zrobi dobrze, drugiemu się zaraz posypie [br]Dopisany: 23 Luty 2011, 20:05_________________________________________________Pucek podstawowe pytanie jak przy każdej modyfikacji: Czego oczekujemy po zmianach
Dev Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 jak hybryda to do ReamPoland-u :good: :good: to ja napisałem że K03-073 kosztuje 2150zł ale niestety sie fatalnie pomyliłem bo nowa turbina kosztuje 3000zł K04-015 3500zł ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Thom4s Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Jeśli już turbo się wysrało, to włożyć K03s jeśli nie chcesz grubszych modów. Wtryski, FMIC, TIP już masz. Zrób program, będziesz miał bezawaryjne 210KM, a to już 60KM więcej niż seria, więc na pewno poczujesz różnicę.
Pucek Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 no właśnie czego, bo takie 220KM i tak nie jedzie, więc jeżeli ktoś zrobi sobie 200KM na np. k03 to dużo się nie zmieni \ Devastation, no i popatrz, a tak się zapierałeś że możesz mieć to K03s za 2150 zł nawet podważałem Twoją kwestię, a Ty dalej swoje
Pucek Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 W Tomsonie jest GT28RS za 3700zł. no właśnie, bawić się w jakieś K03s za 3000zł a w GT28RS to jak daewoo a merc dlatego piszę, albo iść grubo, albo zostać przy seryjnej
Dev Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 qurwa zle spojrzałem w tabelkę :confused4: :confused4: K03-029 kosztuje 2100zł K03-073 --//-- 3000zł K04-015 --//-- 3500zł hybryda K03/04 wyglada mniej wiecej tak: zewnetrznie jest taka sam jak K03, jak ktos słusznie zauwazył ma roztoczoną czesc zimną bo wirnik jest od K04 i sie nie miesci a jak ktos chce to wrzuca czesc zimna od forda transita tdi i ma pełne K04
Thom4s Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 dlatego piszę, albo iść grubo, albo zostać przy seryjnej Albo zmienić auto na seryjnie mocniejsze.
Rekomendowane odpowiedzi