Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Jaką opcję wybrać -> TURBO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tam gdzie ja dzwoniłem wkładają normalnie środki z K04

a jaki koszt przeróbki ???

Opublikowano

tam gdzie ja dzwoniłem wkładają normalnie środki z K04

a jaki koszt przeróbki ???

pisałem wyżej :wink4:

Opublikowano

i tutaj jest własnie problem

tam gdzie ja dzwoniłem wkładają normalnie środki z K04

A czy ruszają również stronę gorącą ? Byłem w Reampoland i powiedzieli że mi rozwiercą tylko zimną, dlatego Karambola wybrałem.

Opublikowano

tylko zimna

Opublikowano

To moze jakieś konkrety żeby w temacie było...Kto za NOWYM k03s a kto za KARAMBOLEM?

1. Fly, Buba, domjenick, Thom4s - k03s

2. rozjemca, moskal - Karambol

czyli chyba bedzie to nowe k03s

Chyba że ktoś przekona mnie na karambola... :gwizdanie:

Opublikowano

1. Fly, Buba, domjenick, Thom4s

to są stare lamusy , nie bierz ich do bani , kto nie ryzykuje ten nie jedzie :naughty: :naughty: :naughty:

Opublikowano

:polew: :polew:

to przekonaj mnie na karambola :gwizdanie:

jeszcze jedne fakty:

1. Karambol - 1300zl ( no liczmy 1500)

1. K03s nowe - ??? ( słyszałem ze za 2100??)

Opublikowano

Karambol nie wkłada środków z K04 tylko jakieś inne wynalazki.

Słowo wynalazki jest tutaj kluczowe. :naughty: Ja bym nie chciał wkładać do swojego auta "wynalazków".

Opublikowano

dogasso, pytanie podstawowe to jakie masz plany co do auta ?

widzialem, ze wtryski masz juz wieksze, turbo wieksze... cooler? wydech? sprzeglo?

bo jesli zamierzasz zrobic cos wiecej, to szkoda kasy na k03s nowe, lepiej dolozyc wiecej i wsadzic cos wiekszego (tez nowego).

Opublikowano

ja nie powiedziałem ze karambol to lipa.

po prostu tak jak Fly słyszałem różne opinie co do jego turbin. z forum to tylko rozjemca jezdzi na jego turbinie wiec opinie masz.

Opublikowano

Dzo-Dzo jezdzil i byla totalna lipa podobno...

Opublikowano

Dzo-Dzo jezdzil i byla totalna lipa podobno...

chodzi o tą gt22 którą pocisł dalej w klub? jeżeli tak to te turbo nadawało się tylko do ponownej regeneracji

z własnego doświadczenia mogę tylko napisać że nie bawił bym się w jakieś k03s czy też inne wynalazki, albo robić raz i konkretnie, albo nie robić nic i zostać przy seryjnej k03, chyba że ktoś serio chce mieć te 10-20KM więcej

gra nie warta świeczki

Opublikowano

kiedyś podobno robił bardzo dobre turbiny ale jak coraz więcej ludzi zaczęło u niego robić to jakość zaczęła spadać.

teraz to już loteria. jednemu zrobi dobrze, drugiemu się zaraz posypie

[br]Dopisany: 23 Luty 2011, 20:05_________________________________________________Pucek podstawowe pytanie jak przy każdej modyfikacji: Czego oczekujemy po zmianach

Opublikowano

jak hybryda to do ReamPoland-u :good: :good: :good: :good:

to ja napisałem że K03-073 kosztuje 2150zł

ale niestety sie fatalnie pomyliłem bo nowa turbina kosztuje 3000zł

K04-015 3500zł ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Opublikowano

Jeśli już turbo się wysrało, to włożyć K03s jeśli nie chcesz grubszych modów. Wtryski, FMIC, TIP już masz. Zrób program, będziesz miał bezawaryjne 210KM, a to już 60KM więcej niż seria, więc na pewno poczujesz różnicę.

Opublikowano

no właśnie czego, bo takie 220KM i tak nie jedzie, więc jeżeli ktoś zrobi sobie 200KM na np. k03 to dużo się nie zmieni \

Devastation, no i popatrz, a tak się zapierałeś że możesz mieć to K03s za 2150 zł :rolleyes:

nawet podważałem Twoją kwestię, a Ty dalej swoje :)

Opublikowano

W Tomsonie jest GT28RS za 3700zł. :naughty:

Opublikowano

W Tomsonie jest GT28RS za 3700zł. :naughty:

no właśnie, bawić się w jakieś K03s za 3000zł a w GT28RS to jak daewoo a merc :)

dlatego piszę, albo iść grubo, albo zostać przy seryjnej

Opublikowano

qurwa zle spojrzałem w tabelkę :confused4: :confused4: :confused4: :confused4:

K03-029 kosztuje 2100zł

K03-073 --//-- 3000zł

K04-015 --//-- 3500zł

hybryda K03/04 wyglada mniej wiecej tak:

zewnetrznie jest taka sam jak K03, jak ktos słusznie zauwazył ma roztoczoną czesc zimną bo

wirnik jest od K04 i sie nie miesci

a jak ktos chce to wrzuca czesc zimna od forda transita tdi i ma pełne K04

Opublikowano

dlatego piszę, albo iść grubo, albo zostać przy seryjnej

Albo zmienić auto na seryjnie mocniejsze.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...