MrTea Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 Turbo juz wyciagneli z auta i rozkręcili, lacznie z obudowa i gruszką.
dante0018 Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Turbo juz wyciagneli z auta i rozkręcili, lacznie z obudowa i gruszką. i ? jakie uszkodzenia?
MrTea Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 stwierdzili że oni nie wiedzą, ze trzeba byloby oddac do kogoś kto się na tym "zna"
leo... Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 zbyt długie jeżdżenie na zabitym żaluzjach a tym samym ciągłe overboosty spowoduja zmianę wyważenia wirnika rozwiń swoją myśl ... bardzo śmiała teoria
MrTea Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 Jestem po rozmowe, gość nie poczuwa sie do winy, jego nowa linia obrony to to że motował mi kolektor AWX wraz z flanszą EGR , i z powodu braku klapy gaszącej w kolektoze, zrobilo sie podcisnienie przez ktore olej został wyssany z silnika. Dla mnie to totalna bzdura.
pastaldo Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Jestem po rozmowe, gość nie poczuwa sie do winy, jego nowa linia obrony to to że motował mi kolektor AWX wraz z flanszą EGR , i z powodu braku klapy gaszącej w kolektoze, zrobilo sie podcisnienie przez ktore olej został wyssany z silnika. Dla mnie to totalna bzdura. Przecierz to co ten idiota mówi nawet sie kupy nie trzyma. Przecierz w trakcie pracy klapa gaszaca jest cały czas otwarta wiec koledzy z silnikami AWX pożegnajcie sie z turbinami bo wg Pana mechanika pewnie wam zaraz padna. Współczuje użerania się z takim czowiekiem.
MrTea Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 Nie mówiąc już o kolegach co mają AJMy z kolektorem od awxa
dante0018 Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Co za palant z tego mechanika! No debil no :doh1:
Młody_drog Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 No wiec wyczyściłem turbinę i zonk... Odpaliłem, wszystko chdozi ale: 1. cały czas chodzi wiatrak od klimy (?) Nawet jak klima wyłączona 2. Przy ruszaniu puszcza takiego siwo/niebieskiego bąka ale jak np na 3 mu wcisnę do 3.5k obrotów to nie... Tylko przy ruszaniu i ew powolnej jeździe. Poza tym jeździ ok, nie sprawdziłem jeszcze na autostradzie, co może być przyczyną tych 2 rzeczy? Może zrobię logi, tylko jakie grupy?
Ronin72 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Ad.1 Odłączona kostka( lub nie do końca zatrzaśnięta) czujnika temperatury płynu chłodzącego silnika.
piotrus400 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Albo włożyłeś odwrotnie pierścień sterujący Łopatkami?
majster151 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Witam panowie. Chcialbym sie podpiac pod temat, z wlasnej tylko ciekawosci chce sie dowiedziec. Wymienialem sprzeglo w a6 z 2005r 2,0tdi BLB silnik z chipem na 170 niby. Po robocie poszedlem sie przejechac, na 3 biegu w granicach 3,7 tys rpm, turbo zrobilo pufff.... i rozlecialo sie na dwie czesci... Doslownie! Czesc robiaca cisnienie odleciala od reszty. 3 tyg przed calym zdarzeniem ori turbo zostalo zmienione na jakies po regeneracji. Teraz jest zalozone inne orginalne i autko elegancko smiga, ale nie daje mi spokoju co moglo byc przyczyna takiej kraksy? Mial ktos kiedys taki przypadek?
Musashi Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 nieprawidlowo wykonana regeneracja.
majster151 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Rozwazalem rozne przyczyny i tez stwierdzilem ze ktos poprostu spapral robote. Dziekowa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się