Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Turbo drugie już, to samo, sonda trzecia, przepływka druga i dużo innych rzeczy

Wystukane z Pegasusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kupiłem nawet sprawna używki taką samą, napięcia wzorowe, wymiana kata na dp nic nie dała, będę jeszcze raz szukać dziurska

Wystukane z Pegasusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ngk takie jakie powinny być, roczne, ale myślę nad boschami

Wystukane z Pegasusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bosch- nie beirz gowna jakic malo... Ngk musza byc platyny...

Ja mam u siebie od rs2

---------- Post dopisany at 13:36 ---------- Poprzedni post napisany at 13:35 ----------

Sprawdz jeszcze regulator cisnienia paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak go sprawdzić, na pewno jest szczelny, a bosche (chyba) F5DPOR są podobno najlepsze

Wystukane z Pegasusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompe paliwa tez zmienialem profilaktycznie na inna uzywke tak apropos

swiece PFR6Q V-Line 37

nie wiem co jeszcze

n75 nowka, dv nowka teraz jeszcze na BOVie tez to samo, sztange regulowalem nic nie dalo

po prostu cos dlawi turbine (komp na bank ale czemu) bo przy 3000 obrotow duty cycle n75 spada bardzo szybko i cisnienie spuszczane jest przez klapke wg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie stukowe jest minimalne bardzo na pb95, na pb98 wszystkie logi na 0 czysciutkie a problem i tak jest, obroty jalowe jak skala, odpala od strzala

mysle o:

nieszczelnosc na kolanku z kolektora do serwa lub na oringach wtryskiwaczy

lub jakis problem z zaworami ssacymi? przez nie moze uciekac cisnienie jak jest luz na prowadnicy? uszczelniacze mam do wymiany czasem raz na miesiac pusci dymka niebieskiego, ale kompresja rowna na garach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pochwałę sie ze na hybrydzie k03s fmic wydeszku Magnaflow i stozku KN wyplulo 158g/s z przeplywki a najwyższa wartość momentu to 278Nm:decayed:

Teraz tylko sztywny TIP plus wtryski od BAMa i ponowne strojenie. Moze jakieś 220-230Km wypluje i 300Nm+:whistling:

Co sądzicie :decayed:

---------- Post dopisany at 04:11 ---------- Poprzedni post napisany at 04:08 ----------

158gs x 1.25 to jakieś 197Km:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie realne na ori gratach moze masz dziurę w dolocie i Ci turbo przeladowuje

---------- Post dopisany at 09:34 ---------- Poprzedni post napisany at 09:33 ----------

To masz prawie 210 Km a jakie masz doladowanie? U mnie Max kolo 1bar

---------- Post dopisany at 09:38 ---------- Poprzedni post napisany at 09:34 ----------

Sprawdź ta dvke czy w ogóle trzyma doladowanie? A ile miałeś przed jej zmiana? Ja. Mam dv Forge 007 i moja nie daje tyle mocy:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie realne na ori gratach moze masz dziurę w dolocie i Ci turbo przeladowuje

---------- Post dopisany at 09:34 ---------- Poprzedni post napisany at 09:33 ----------

To masz prawie 210 Km a jakie masz doladowanie? U mnie Max kolo 1bar

---------- Post dopisany at 09:38 ---------- Poprzedni post napisany at 09:34 ----------

Sprawdź ta dvke czy w ogóle trzyma doladowanie? A ile miałeś przed jej zmiana? Ja. Mam dv Forge 007 i moja nie daje tyle mocy:grin:

:facepalm: Turbo dmucha dokładnie tyle ile ma zadane a co do dziury to wsio szczelne bo dmuchałem układ. No i jak by była dziura w dolocie to by był marny odczyt maf. Doładowanie mam 1,1Bara i coś tam jedzie... dzisiaj w nocy się kręcił :grin: A co do innego dv to napisałem o nim bo jak miałem seryjny to na wysokich obrotach boost opadał tak jak by coś niedomagało a tera przy 5000 mam 0,9 Bara :wink:

Pozdro :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda :)

Ja te logi widziałem i faktycznie jest tam 167g/s :)

Co smieszne to ja mam w tym momencie TIP, wycietego kata, FMIC, k03s, 320cc i tez mam 167g/s ale bez strojenia :D

Pomimo mocniejszych gratów dostałbym na kreske... :/

k03ik03s_zps3c11c873.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie realne na ori gratach moze masz dziurę w dolocie i Ci turbo przeladowuje

---------- Post dopisany at 09:34 ---------- Poprzedni post napisany at 09:33 ----------

To masz prawie 210 Km a jakie masz doladowanie? U mnie Max kolo 1bar

---------- Post dopisany at 09:38 ---------- Poprzedni post napisany at 09:34 ----------

Sprawdź ta dvke czy w ogóle trzyma doladowanie? A ile miałeś przed jej zmiana? Ja. Mam dv Forge 007 i moja nie daje tyle mocy:grin:

:facepalm: Turbo dmucha dokładnie tyle ile ma zadane a co do dziury to wsio szczelne bo dmuchałem układ. No i jak by była dziura w dolocie to by był marny odczyt maf. Doładowanie mam 1,1Bara i coś tam jedzie... dzisiaj w nocy się kręcił :grin: A co do innego dv to napisałem o nim bo jak miałem seryjny to na wysokich obrotach boost opadał tak jak by coś niedomagało a tera przy 5000 mam 0,9 Bara :wink:

Pozdro :wink:

Spoko skoro tak mowicie to tak jest ale poprostu trudno w to uwierzyc ze na seryjnych gratach tak to dmucha. Ciekawe co by wyszlo po zchamowaniu auta. A kto Ci robil program, jakie masz czasy otwarcia wtryskow? pewnie juz na maksa:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na K03 ile można tak realnie wyciągnąć? Bo zastanawiam się czy zmieniać na K04 czy zostać przy K03 tym bardziej że turbo ma nalatane jakieś 12k przebiegu dopiero :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...