Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Innym slowem moge go zgniesc by podciagnac cisnienie i tez bedzie dobrze jak uda mi sie trafic w 4 bary ( podepne sobie manometr do szyny )

1.8T w B6 ( AVJ, BFB, AMB ) mają regulator w filtrze paliwa, ciśnienie na listwie jak i pompa mają stałe i wynosi 4 bary:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a czy BEX ma też 4bary?

może inaczej czy wtryski od BEX-a 320cc mają to wydajność przy 4 czy trzech barach,bo już kurna nie wiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy BEX ma też 4bary?

może inaczej czy wtryski od BEX-a 320cc mają to wydajność przy 4 czy trzech barach,bo już kurna nie wiem ?

zaglądnij sobie tutaj: http://www.usrallyteam.com/content/tech/18t_injectors.html :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Booster. Wlasnie sie zorientowalem kiedy dobralem sie do listwy . Dobrze wiedziec ,ze cisnienie jest 4 bary w standardzie.Trzeba sie kiedys nauczyc nowej marki pojazdów. I tak jest dobrze ze nie ma regulatora cisnienia w filtrze paliwa jak w Mercach.

---------- Post dopisany at 11:29 ---------- Poprzedni post napisany at 11:21 ----------

O, Dzieki Grzes1150,,, i teraz znowu konsternacja bo na stronie ktora umiesciles jest napisane ze AMB ma 3 bary ,,,a Booster napisal ze ma 4 bary,,,no nic musze podpiac manometr . Ja mam USA wiec teoretyczenie 3 bary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej tabelce jest kupę błędów, choćby to ze w AEB typ.wtryskow to ev 1 a nie 6 jak podano, nie mówiąc już o wydajności niektórych wtryskow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak jest dobrze ze nie ma regulatora ciśnienia w filtrze jak w Mercach.

1.8T w B6 ( AVJ, BFB, AMB ) mają regulator w filtrze paliwa, ciśnienie na listwie jak i pompa mają stałe i wynosi 4 bary:facepalm:

:whistling::whistling::whistling::whistling::whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy BEX ma też 4bary?

może inaczej czy wtryski od BEX-a 320cc mają to wydajność przy 4 czy trzech barach,bo już kurna nie wiem ?

BEX również ma regulator 4 barowy w filtrze,

wydajność jego seryjnych wtrysków 320cc jest właśnie przy 4

przy 3 barach to jakieś 286cc

wieczorem wrzucę fajną tabelę z wydajnością wtryskiwaczy Boscha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDQQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.usrallyteam.com%2Fcontent%2Fproducts%2Finjector%2FBosch_Injector_data.xls&ei=iq9aUZGrLIKxPNPtgJAI&usg=AFQjCNG5qAoimX9OgR0KdZQ9pWgvQLLdPw&sig2=9qPxSRNUDOtXd-xcZn8C7w&bvm=bv.44442042,d.ZWU

---------- Post dopisany at 12:31 ---------- Poprzedni post napisany at 12:14 ----------

mam tez inny fajniejszy z kalkulatorem wtryskow w pierwszej zakladce ale nie mam gdzie go wkleic obecnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BEX również ma regulator 4 barowy w filtrze,

wydajność jego seryjnych wtrysków 320cc jest właśnie przy 4

przy 3 barach to jakieś 286cc

wieczorem wrzucę fajną tabelę z wydajnością wtryskiwaczy Boscha

właśnie to mnie zastanawia, bo jak rezałem swojego AVJ-ta-też dowiedziałem się, ze jest w BEXie 4 bary na listwie, więc wrzuciłem z niego wtryski do siebie, myśląc, że ECU sam sobie wyreguluje-niestety tak się nie stało i trzeba było obniżyć ciśnienie, bez tego korekty na wtryskach dochodziły do 25%, więc teraz mi wytłumaczcie, bo albo ktoś tu sieje farmazon z tym samoustawieniem przez ECU, albo w B6 AVJ ECU tego nie robi, albo w BEXie nie ma 4 barów, niestety nie sprawdzałem tego na innych silnikach, tylko na swoim i na 100% AVJ nie zrobi takich korekt, żeby to normalnie jezdziło-bez checka na desce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domjenick....Z racji tego ze robie gazy przerabilaem pod wzgledem adaptacji wiele marek aut. I kazdy z nich sie adaptuje .Spotkalem nawet auto ,,,teraz to juz nie pamietam co to bylo ale chyba Mercedes A-KLASA ( ze sterownikiem MSM2 - jest ich bardzo malo, a dla dodania cos smiesznego ze auto potrafi przy usterce podac samo w nocy prad na rozrusznik i wypie....olic w sciane w garazu albo uciec na "rozruszniki komus z parkingu" :) ) potrafic adaptowac sie nawet 40%.Mysle ze byl jakis problem u Ciebie z autem.

Kupie wtryski z Saab i wrzuce je do swojego AMB i sprawdze czy bedzie walczyl z czasami czy tez stanie i bedzie zalewal auto.

A moze miales jakis problem z "lewym" powietrzem bo jak rozebralem swoj motor i zobaczylem ile tam moze byc miejsc gdzie moze sie dostawac powietrze to sie zlapalem za glowe :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno nie było lewego powietrza, a z laptopem przesiedziałem nie jedną noc w aucie:wink4: u mnie w aucie siedziały graty z BEXa, prócz K03s:wink: ciśnienie ustawione-jak w seryjnym BEXie-stałe 0,6 bara i dalej wywalało checka-nie robił samokorekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BEX również ma regulator 4 barowy w filtrze,

wydajność jego seryjnych wtrysków 320cc jest właśnie przy 4

przy 3 barach to jakieś 286cc

wieczorem wrzucę fajną tabelę z wydajnością wtryskiwaczy Boscha

właśnie to mnie zastanawia, bo jak rezałem swojego AVJ-ta-też dowiedziałem się, ze jest w BEXie 4 bary na listwie, więc wrzuciłem z niego wtryski do siebie, myśląc, że ECU sam sobie wyreguluje-niestety tak się nie stało i trzeba było obniżyć ciśnienie, bez tego korekty na wtryskach dochodziły do 25%, więc teraz mi wytłumaczcie, bo albo ktoś tu sieje farmazon z tym samoustawieniem przez ECU, albo w B6 AVJ ECU tego nie robi, albo w BEXie nie ma 4 barów, niestety nie sprawdzałem tego na innych silnikach, tylko na swoim i na 100% AVJ nie zrobi takich korekt, żeby to normalnie jezdziło-bez checka na desce...

Ja w swoim AVJ miałem wtryski z BEX-a na seryjnym sofcie i nie miałem żadnego problemu, komputer sobie sam dobrał dawkę, problem pojawił się dopiero przy wtryskach 440cc

dodam że na wtryskach BEX-a latałem około 3-4 miesiące

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to czyli jak mam auto po programie i zapodał bym 320cc z BEX-a to powinno teoretycznie być dobrze,znaczy się czasy wtrysków powinny się skrócić ? dobrze kumam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to czyli jak mam auto po programie i zapodał bym 320cc z BEX-a to powinno teoretycznie być dobrze,znaczy się czasy wtrysków powinny się skrócić ? dobrze kumam

Bardzo dobrze.... przerabiałem takie rozwiązania i nic się nie działo a czasy wtrysku zmniejszaly się z 23 do 17 ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno nie było lewego powietrza, a z laptopem przesiedziałem nie jedną noc w aucie:wink4: u mnie w aucie siedziały graty z BEXa, prócz K03s:wink: ciśnienie ustawione-jak w seryjnym BEXie-stałe 0,6 bara i dalej wywalało checka-nie robił samokorekty

Wedle przykazań po zmianie wtrysków powinno się zmienić "pare mapek" w sofcie, oczywiscie sterownik bedzie skracal czas wtrysku niemniej jednak ma swoje granice...A check wyskoczy dla korekt powyzej -10,10% w korektach dlugoterminowych. Pozniej wkleje mapki przebiegu momentu 150/163/170/190ps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...