Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Lakier proszkowy jest wypalany w piecu,temperatura w piecu to 180-200 stopni.Twoj dekiel nigdy nie osiagnie takiej temperatury a dodatkowo masz lakier odporny na olej.

to zalezy od proszku, pieca, materiału itd itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i potem nie ma się co dziwić, żę jest 112 stron do czytania jak są poruszane tak istotne tematy jak farba na dekielki ...

Może lepiej nich ktoś się pochwali czy np. po zmianie seryjnej przepływki w B6 na tą od S3 o większej średnicy oraz odpowiednio większym TIPie uzyskał większy przepływ g/s czyli więcej koni u góry? Chodzi mi o zestawy z turbinami k03s i większymi.

Tak mnie to zaczęło zastanawiać czy przypadkiem nie jest to relatywnie tani sposób żeby zyskać te kilka KM mocy bo np. Rogal w swojej skodzie z 1.8T poprzecznym już miał taką przepływkę i k03s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wampir,,, no co ty ,,, dobry kolor na deklu i masz te kilka koni u góry . Z drugiej strony po co Ci konie na wysokich obrotach ,,,, az tak chcesz poganiac Panamere przy 250km/h

---------- Post dopisany at 20:29 ---------- Poprzedni post napisany at 20:25 ----------

Ja czekam na TIPa o Inkognito i na K04 z USA. Ale znalazlem ostatnio Eliminatora za 700$ po przebiegu 1000 mil.Na gwarancji i teraz trochce zaluje ze kupiem K04 bo podobno to tez turbo P&P :kwasny:

---------- Post dopisany at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ----------

Lakier proszkowy jest wypalany w piecu,temperatura w piecu to 180-200 stopni.Twoj dekiel nigdy nie osiagnie takiej temperatury a dodatkowo masz lakier odporny na olej.

to zalezy od proszku, pieca, materiału itd itp

Ja podalem przykladowe dartosci ktore mi podano w mojej lakierni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eliminator nie jest P&P

trzeba zmienic kolektor, kat, i zapodac wiekszy wlot w TIP-ie od strony turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i potem nie ma się co dziwić, żę jest 112 stron do czytania jak są poruszane tak istotne tematy jak farba na dekielki ...

Może lepiej nich ktoś się pochwali czy np. po zmianie seryjnej przepływki w B6 na tą od S3 o większej średnicy oraz odpowiednio większym TIPie uzyskał większy przepływ g/s czyli więcej koni u góry? Chodzi mi o zestawy z turbinami k03s i większymi.

Tak mnie to zaczęło zastanawiać czy przypadkiem nie jest to relatywnie tani sposób żeby zyskać te kilka KM mocy bo np. Rogal w swojej skodzie z 1.8T poprzecznym już miał taką przepływkę i k03s.

Oczywiście że na 3" przepływce można jeszcze trochę urwać, przy K03 nie będą to duże ilości ale przy K03s, K04 czy każdej większej suszarce większa przepływka jest obowiązkowa, seryjna 2,75" zamknie się przed 180g/s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie zamkneła przepływaka przy 163 a i tak jest około 230km:decayed: z tymi większymi przepływakmi to GTO powiedział że głupoty potrafią piasać, bo można wystroic dobrze auto pomimo tego że przepływaka zamkneła sie. GTO podał taki przykład że w swojej audi przepływka zamkneła mu sie przy 340km ale po dostrojeniu wytargał na niej 420km:decayed: co jak co ale ja GTO wierze bo to jeden z najlepszych tunerów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz, musisz tylko podmienić wkład, MAF od R32 ma inne wartości.

BTW: na większej przepływce lepiej nie jeździć bez korekty mapy paliwa

---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ----------

mi sie zamkneła przepływaka przy 163 a i tak jest około 230km:decayed: z tymi większymi przepływakmi to GTO powiedział że głupoty potrafią piasać, bo można wystroic dobrze auto pomimo tego że przepływaka zamkneła sie. GTO podał taki przykład że w swojej audi przepływka zamkneła mu sie przy 340km ale po dostrojeniu wytargał na niej 420km:decayed: co jak co ale ja GTO wierze bo to jeden z najlepszych tunerów

bo GTO do 1.8T ma łeb jak nikt inny:decayed:

afkors 1.8T można również wystroić bez przepływomierza na podstawie samego MAP sensora i podejrzewam że GTO właśnie tak zrobił, ale takie rzeczy potrafi robić tylko on i jeszcze kilka osób w PL których można policzyć na palcach jednej ręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czechowice - Dziedzice, Fałata 5

w czerwcu tez sie do niego wybieram, ale musze całą ojczyzne "przejechac" :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ze swojej strony dodam, że GTO zawsze odbiera telefon, odpisuje do kilku godzin na maila i nie ma problemu żeby się z nim dogadać.. nie jak w przypadku innych zarobionych tunerów.

Moim zdaniem ja jestem bardzo niewdzięcznym klientem bo zadaje mnóstwo pytań i zawracam du.e analizując setki wariantów, ale cenie sobie właśnie takich ludzi, którzy potrafią to wytrzymać. Potrafią pokazać, że zależy im na Kliencie. Doradzić aby zaoszczędzone pieniądze dobrze zostały wydane. W dzisiejszych czasach, gdzie jest duża konkurencja umiejętności to nie wszystko.

Tak samo muszę też pochwalić pod tym względem Bakusia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany w AJL jest ciśnienie paliwska 3bary czy 4 bary ?,bo dziś mierzyłem i .. wyebało ok.8 bara po odpięciu wężyka nic się nie zmienia na nic nie reaguje,czy jest możliwe że regulator się zaciął czy coś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...