Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

gdzie sprawdza sie korekty wtryskow i jakie sa maks bezpieczne wartosci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

gdzie sprawdza sie korekty wtryskow i jakie sa maks bezpieczne wartosci?
no jak to gdzie? 032

http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/030-049.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak wyglada tlok jak samochód dojdzie do granicy adaptacji i jest za ubogo :-)

MPS.jpg

---------- Post dopisany at 15:18 ---------- Poprzedni post napisany at 15:16 ----------

I teraz pytanie ,,, czy blokada EGR moze powodowac takie rzeczy ? ROMAN_TYK jak myslisz bo czytalem wlasnie Twojego bloga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR? moze chodzilo Ci o SAI?

Szybkie porównanie modeli 1.8T:

porownanie_150_163_170_190ps.jpg

tłoki płyną jak jest zbyt ubogo i temp rośnie masakrycznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak wyglada tlok jak samochód dojdzie do granicy adaptacji i jest za ubogo :-)

http://s24.postimg.org/ywrit0hep/MPS.jpg

musiał na nim jezdzic przynajmniej rok, pod warunkiem że jest to tłok od 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kiedy plyna tloki to ja wiem bo juz nie raz wyjmowalem z auta ktory jezdzil na niby dobrej instalcji gazowej.

Jak by nie bylo zablokowany EGR podnosi temp. bo sterownik zmienia zaplon i dlatego napisalem , Tym bardziej ze akurat w MAZDZIE 3 MPS (2.3 Turbo DISI) wlasnie to tego z tego tloka idzie kanal .

---------- Post dopisany at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:16 ----------

Nie ,,, to sie stalo w pare minut i nawet niewiedzial kiedy.Dobrze ze ma COBBA ( modol do mazdy do szybkiej korekty mieszanki i wgrywania map ) bo on jest podpiety pod OBD na stale i dziala tez jak czarna skrzynka . Wtryskiwacz zaczol prawdopodbnie sie zatykac i zaczol za malo podawac paliwa - sprawdzalem bo silnik zaczol wydluzac czas wtrysku, doszedl do granicy no i "kuku" , 2 i 3 gar tez zaczelo topic wiec musialo byc jakies gowno w paliwie. Przezyl tylko 1 cylinder

---------- Post dopisany at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

Nie ,,, to sie stalo w pare minut i nawet niewiedzial kiedy.Dobrze ze ma COBBA ( modol do mazdy do szybkiej korekty mieszanki i wgrywania map ) bo on jest podpiety pod OBD na stale i dziala tez jak czarna skrzynka . Wtryskiwacz zaczol prawdopodbnie sie zatykac i zaczol za malo podawac paliwa - sprawdzalem bo silnik zaczol wydluzac czas wtrysku, doszedl do granicy no i "kuku" , 2 i 3 gar tez zaczelo topic wiec musialo byc jakies gowno w paliwie. Przezyl tylko 1 cylinder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany jak i gdzie podłaczaliscie zasilanie wskaznika? gdzies pod stacyjke czy gdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz pod kratki jak masz podswietlane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pod przyciski na konsoli srodkowej, w nich jest podswietlenie przeciez, od grzanej szyby itd

---------- Post dopisany 03-04-2013 at 00:11 ---------- Poprzedni post napisany 02-04-2013 at 23:33 ----------

sprawdzilem sobie na kalkulatorze jesli chodzi o wtryski AGU i AEB

wtryski AGU 0280150464

wydajnosc nominalna 3bar - 258ccm, wydajnosc przy ori regulatorze 3bar z AGU i doladowaniu 0.9b to ok 294ccm

wtryski AEB 0280150447

nominał 3bar - 224ccm, wydajnosc przy ori regulatorze 4bar z AEB i doladowaniu 0.9b to ok 286ccm

wiec o 8ccm wtryski z agu przy mniejszym regulatorze są wydajniejsze, co daje nam niecałe 3% wiekszą wydajność

jeśli chodzi o wtryski AGU i regulator 4bar, to ich wydajnośc wzrasta do 330ccm przy booście 0.9b

obliczenia są wedlug danych z katalogu BOSCHa i kalkulatora jaki był załączony w jednym dokumencie do tego, więc w AGU wtryski są dosyć spore i gabarytowo chyba pasują do AEBa, wtyczka na bank jest ta sama, gniazdo EV1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłaczyłem pod radio i swiatła i teraz problem bo procedura startu działa normalnie a potem miga podswietlenie, co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłaczyłem pod radio i swiatła i teraz problem bo procedura startu działa normalnie a potem miga podswietlenie, co to moze byc?

Jak podpinałem swój wskaźnik to musiałem podpiąć masę, stały plus i plus po kluczyku, więc może zrobiłeś coś nie tak:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ogarnięte :wink:

---------- Post dopisany at 16:47 ---------- Poprzedni post napisany at 15:35 ----------

A kolektor ssacy moge malnąc zwykłym szprejem czy musi byc jakis wytrzymalszy na temp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie ostatnio w motoryzacyjnym pytałem i polecił mi jakąś farbe do zaciskow za 22zł ale nie pamiętam firmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...