Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] BRAK MOCY PO WYMIANIE śWIEC


AdamDFO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam następujący problem- musiałem wymienić świece, a jako że ojciec i wujek zajmują się zawodowo mechaniką to zleciłem to im, niestety po wymianie zauważyłem brak mocy, silnik chodzi równo, odpala idealnie, niestety samochód się toczy zamiast jechać... Dziś przeglądaliśmy, czy coś się odłączyło, albo poluzowało, ale wszystko wydaje się OK, :( ale tak nie jest... Do tego wszystkiego ostatnio zaświeciła się kontrolka oleju (na FISie, czerwona) oczywiście od razu się zatrzymałem i wyłączyłem silnik(na szczęście było to pod domem). Co sie mogło stać, może przy "przesuwaniu" filtra paliwa, aby dostać sie do czwartej świecy, coś się mogło poluzować?? Czy możliwe żeby padła turbina, byłby to dziwny zbieg okoliczności. Ojciec tez wspominał coś o blaszce przykręconej na cztery śrubki i że nie dokręcił czwartej bo podejście było słabe... Co Wy na to wszystko?? Z góry dzięki za wszelką pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha moc już jest, problem przestał istnieć po podłączeniu wężyków, idących jeden cienki podłączony przy ściance do grubszego z serva, i drugi podlączony do tego cienkiego za pomocą czwórnika i idący dalej do silnika.. pojęcia nie mam do czego służą ale zauważyłem że są odłączone i postanowiłem poprawić, zadziałało... nadal się świeci czerwona kontrolka oleju, ale poczekam na interfejs do VAG, który sobie zamowiłem i sprawdze o co chodzi

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego są 2 czujniki poziomu oleju, jeśli jest za malo to sie świeci kontrolka i jeśli bedzie za dużo to też bedzie sieświeciła. sprawdzałeś jaki masz poziom??

Czujniki poziomu oleju? :shocked:

Wydawało mi się, że czujnik oleju odpowiada za ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno jeden (nie wiem czy dwa) odpowiada za poziom, ale to bylo pierwsze co zrobilem- sprawdzenie poziomu... podpinalem furke pod kompa i vwtool znalazl 3 nieznane bledy w silniku, jednak moj mechanik stwierdzil ze to problem elektroniczny, bo gdyby cisnienie bylo nieodpowiednie to silnik nie chodzilby tak rowno i by klekotal (w dieslu klekot to cos nowego :P)

jak dojda co bylo nie tak to napisze

wybaczcie brak polskich liter- pisze z palmtopa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego są 2 czujniki poziomu oleju, jeśli jest za malo to sie świeci kontrolka i jeśli bedzie za dużo to też bedzie sieświeciła. sprawdzałeś jaki masz poziom??

Znów dowiadujemy się ciekawych rzeczy.

2 czujniki umiesczone w podstawie filtra oleju odpowiadają za informowanie ECU o prawidłowych ciśnieniach oleju.

Pierwszy z nich - za niskie ciśnienie < 2500 rpm, a drugi za wysokie > 2500 rpm.

Proszę nie pisać na forum niesprawdzonych informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w misce olejowej jest wlasnie czujnik od poziomu.

Tylko, ze nie wszedzie on wystepuje :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem od czego on jest- to bylo pytanie retoryczne:P a schrzanił się właśnie czujnik ciśnienia oleju, mechanik dokładnie powiedział że komputer niewłaściwie odczytywał wskazania z niego, ale naprawili i FIS ładnie wyświetla OK :)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...