AdamDFO Opublikowano 2 Grudnia 2007 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Witam, Mam następujący problem- musiałem wymienić świece, a jako że ojciec i wujek zajmują się zawodowo mechaniką to zleciłem to im, niestety po wymianie zauważyłem brak mocy, silnik chodzi równo, odpala idealnie, niestety samochód się toczy zamiast jechać... Dziś przeglądaliśmy, czy coś się odłączyło, albo poluzowało, ale wszystko wydaje się OK, ale tak nie jest... Do tego wszystkiego ostatnio zaświeciła się kontrolka oleju (na FISie, czerwona) oczywiście od razu się zatrzymałem i wyłączyłem silnik(na szczęście było to pod domem). Co sie mogło stać, może przy "przesuwaniu" filtra paliwa, aby dostać sie do czwartej świecy, coś się mogło poluzować?? Czy możliwe żeby padła turbina, byłby to dziwny zbieg okoliczności. Ojciec tez wspominał coś o blaszce przykręconej na cztery śrubki i że nie dokręcił czwartej bo podejście było słabe... Co Wy na to wszystko?? Z góry dzięki za wszelką pomoc
cayenne Opublikowano 2 Grudnia 2007 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Diagnozowałeś VAg'iem? Jeżeli nie,to zacznij przede wszystkim od tego.
AdamDFO Opublikowano 2 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2007 ha moc już jest, problem przestał istnieć po podłączeniu wężyków, idących jeden cienki podłączony przy ściance do grubszego z serva, i drugi podlączony do tego cienkiego za pomocą czwórnika i idący dalej do silnika.. pojęcia nie mam do czego służą ale zauważyłem że są odłączone i postanowiłem poprawić, zadziałało... nadal się świeci czerwona kontrolka oleju, ale poczekam na interfejs do VAG, który sobie zamowiłem i sprawdze o co chodzi pozdrawiam
habor Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 kolego są 2 czujniki poziomu oleju, jeśli jest za malo to sie świeci kontrolka i jeśli bedzie za dużo to też bedzie sieświeciła. sprawdzałeś jaki masz poziom??
grabalaba Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 kolego są 2 czujniki poziomu oleju, jeśli jest za malo to sie świeci kontrolka i jeśli bedzie za dużo to też bedzie sieświeciła. sprawdzałeś jaki masz poziom?? Czujniki poziomu oleju? Wydawało mi się, że czujnik oleju odpowiada za ciśnienie.
habor Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 ten czujnik pokazuje również poziom oleju.
AdamDFO Opublikowano 7 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2007 napewno jeden (nie wiem czy dwa) odpowiada za poziom, ale to bylo pierwsze co zrobilem- sprawdzenie poziomu... podpinalem furke pod kompa i vwtool znalazl 3 nieznane bledy w silniku, jednak moj mechanik stwierdzil ze to problem elektroniczny, bo gdyby cisnienie bylo nieodpowiednie to silnik nie chodzilby tak rowno i by klekotal (w dieslu klekot to cos nowego ) jak dojda co bylo nie tak to napisze wybaczcie brak polskich liter- pisze z palmtopa
baskecior Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 kolego są 2 czujniki poziomu oleju, jeśli jest za malo to sie świeci kontrolka i jeśli bedzie za dużo to też bedzie sieświeciła. sprawdzałeś jaki masz poziom?? Znów dowiadujemy się ciekawych rzeczy. 2 czujniki umiesczone w podstawie filtra oleju odpowiadają za informowanie ECU o prawidłowych ciśnieniach oleju. Pierwszy z nich - za niskie ciśnienie < 2500 rpm, a drugi za wysokie > 2500 rpm. Proszę nie pisać na forum niesprawdzonych informacji.
Pikuś Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 A w misce olejowej jest wlasnie czujnik od poziomu. Tylko, ze nie wszedzie on wystepuje
AdamDFO Opublikowano 8 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2007 wiem od czego on jest- to bylo pytanie retoryczne:P a schrzanił się właśnie czujnik ciśnienia oleju, mechanik dokładnie powiedział że komputer niewłaściwie odczytywał wskazania z niego, ale naprawili i FIS ładnie wyświetla OK pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się