aju Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Znajomy zrobił 4tyś km po wymianie turbiny i prosił mnie o to czy mógł bym wkleić tu logi do analizy czy dalej wszytko w porządku. Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/aju2003_36723.html (3 i 4 bieg) BS Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/aju2003_36724.html
banshee Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Przeładowanie na wyższych obrotach. Jeśli przegoni trochę furę to wszystko wróci do normy i zaworek N75 nie będzie musiał się tak wysilać i turbinka nie dostanie po tyłku.
aju Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 przegoni furę powiadasz.... tylko że on ją gania zawsze
spanky Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 regulacja doladowania na wyzszych obrotach nie wyglada dobrze....
aju Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 od czego ma zacząć? wywalenie zaolejonego kata? czy to raczej coś z tym softem pod starą turbinę a może już coś z tą turbinką?
banshee Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Nowa turbina, czyli po regeneracji, czy używka? Grzebał ktoś przy sztandze? Zrób jeszcze ze 3 takie same logi 011 dla pewności i wówczas ocenimy.
aju Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 po regeneracji zrobiłem jeszcze 3 razy wczoraj mu logi, za każdym razem wychodzi prawie tak samo, co ciekawe jak przyspiesza płynnie to nie ma tego zjawiska, a jak depnie od razu do dechy to jest taki objaw właśnie że ok 150-250mbar jest więcej niż wartość zadana dodam że auto miało program robiony pod suszarkę AJM a teraz ma suszarkę AWX bez korekty (ale pierwsze logi były ok i mówiliście że może zostać, więc raczej to nie ma nic do rzeczy)[br]Dopisany: 28 Luty 2011, 14:30_________________________________________________dodam że auto nie łapie noutalfów [br]Dopisany: 28 Luty 2011, 14:53_________________________________________________panowie jakieś rady? bo znajomemu jest auto potrzebne a teraz się boi latać
banshee Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Podmień N75 z N18, sprawdź szczelność węzyków i gruszkę. Jeśli te opcje nie pomogą to niestety kierownice się przycierają. To normalne, że jak gwałtownie depniesz to pojawia się problem - zbyt wolny czas reakcji hardware.
aju Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 Podmień N75 z N18 podmienię N75 na moje N75 sprawdź szczelność węzyków nad jednym mam wątpliwość, akurat ten wchodzący w gruszkę i gruszkę. jak mam ją sprawdzić? Jeśli te opcje nie pomogą to niestety kierownice się przycierają reklamacja? czy niech lata tak z nadzieją że się rozruszają?
banshee Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Reklamacja na zabrudzenie turbiny?! To tak, jakby dostać gwarancję na tłumik, że podczas eksploatacji będzie wiecznie czysty wewnątrz Gruszka ma być szczelna i cięgno ma poruszać się bez oporów.
aju Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 Reklamacja na zabrudzenie turbiny?! nie sądzę żeby turbo mogło się zabrudzić po 4tyś km..... cięgno ma poruszać się bez oporów. złapać je łapą i ruszać góra dół?
banshee Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 To sprawdź najpierw te rzeczy, które nie wymagają nakładów finansowych. Przy gruszce sprawdź najpierw, czy nie przepuszcza podciśnienia, inaczej mówiąc czy jest szczelna. Wymień ten podejrzany wężyk. Od pisania nic samo się nie rozwiąże, więc do roboty kolego
aju Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 ok jutro poruszam sztangą, wymienię wężyk (sprawdzę też inne) podmienię N75 z mojego auta i zrobię parę razy log 011, no i zobaczę strzykawką czy grucha trzyma [br]Dopisany: 28 Luty 2011, 21:04_________________________________________________podmienili my n75 i wężyk idący od Nki do gruchy (nie wiem tylko czemu każdy wąż ma plastikową białą zwężkę, zostawiłem ją więc na nowym też, krótko mówiąc jest to plastikowy łącznik o mniejszej średnicy w środku, koloru białego, prawie na każdym wężyku to jest) Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/aju2003_37088.html
banshee Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Otwarcie zaworu stopniowo zmierza aż do maksa, ale spadku ciśnienia nie widać. Turbo na stół i wyczyścić.
aju Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Opublikowano 6 Marca 2011 turbo na gwarancji więc podjedziemy do gościa co to sprzedał [br]Dopisany: 01 Marzec 2011, 19:37_________________________________________________sprawa rozwiązała się sama, teraz nie występuje przeładowanie... (auto przegonił, w całych zakresach obrotów, na trasie 500km) Mam inne pytanie, u znajomego słychać takie syczenie, zasysanie czy nei wiem jak to nazwać przy przyspieszaniu, ktoś ma pojęcie co to może być? węże szczelne, podciśnienia też.
aju Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Opublikowano 6 Marca 2011 ale jak nieszczelność jak z tyłu mu nie kopci i doładowanie trzyma igła, a niedawno nawet ciut przeładowywała
Kowi87 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 ale jak nieszczelność jak z tyłu mu nie kopci i doładowanie trzyma igła, a niedawno nawet ciut przeładowywała Spoko nie musi kopcić sprawdźcie to wszystko na odpalonym silniku
aju Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Opublikowano 6 Marca 2011 no trzeba będzie jeszcze raz, ale syczy tylko przy przyspieszaniu efekt powalający
Kowi87 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 no trzeba będzie jeszcze raz, ale syczy tylko przy przyspieszaniu efekt powalający normalne zwieksza sie cisnienie i cos sie rozwarstwia i przepuszcza, pewnie któryś wąż zaraz za turbo, efekt jest konkretny też miałem z tym do czynienia, dziura na węzu za turbo na 2cm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się