Gienek79 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Witam, Proszę o analizę logów wykonywanych z kolegą Przemikiem z powodu utraty mocy (powolna reakcja na pedał gazu, max obroty 3600 na 3 biegu). Ogólnie o stanie silnika założyłem wątek: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=189958.new#new Logi umieściłem na stronie: Dynamiczne Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37089.html Statyczne Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37090.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37091.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37092.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37093.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37094.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37095.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37096.html BS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37097.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37098.html I jeszcze error: 2 Faults Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 35-10 - - - Intermittent Będę wdzięczny za pomoc i sugestie.
letallec Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Zrob brakujace dynamiczne. Turbo przeladowuje prawie w calym zakresie, wiec jak inne logi dynamiczne nie pokaza nic zlego, to turbo jest do czyszczenia. Poza tym jest jeszcze kat synchronizacji do korekty. No i silnik nie ma 90*, wiec termostat. Ogolnie sporo pracy do zrobienia w przywroceniu wszystkiego do ladu.
banshee Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Brakuje 003 i 008 Dynamicznego - żeby sprawdzić 2 błąd. 1. Podciśnienie do sprawdzenia, bo kierownice stoją. Na moje oko 100% zapowaida się czyszczenie turbiny. W dolnym zakresie obrotów doładowanie leży. 2. Termostat do wyrzucenia, jeśli w instruments i bloku 007 engine są zbliżone wartości temperatur. 3. Kąt synchronizacji do poprawy. 4. Egr do czyszczenia + pewnie kolektor Ooo!! Widzę, że kolega mnie wyprzedził :>
Gienek79 Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 Z robienia pozostałych dynamicznych zrezygnowaliśmy ze względu na notoryczne włączanie trybu awaryjnego. Termostat będzie wymieniony. Kąt synchronizacji - tu mam dylemat. Chyba powinienem wymienić rozrząd (nie mam 100% pewności przebiegu auta). Turbinę regenerować czy wymienić na nową?
banshee Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Turbinę regenerować czy wymienić na nową? Wyczyścić swoją!!!
letallec Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Ogarnij turbo i kat synchronizacji, to sie zobaczy rozrzad.
Gienek79 Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 Czy po wymontowaniu turbiny warto usunąć zawartość katalizatora? Jeśli decydować sie na taką operację to chyba najlepszy moment? Auto ma 250 tys. km.
spanky Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Proszę o analizę logów wykonywanych z kolegą Przemikiem z powodu utraty mocy (powolna reakcja na pedał gazu, max obroty 3600 na 3 biegu). Ogólnie o stanie silnika założyłem wątek: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=189958.new#new Logi umieściłem na stronie: Dynamiczne Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37089.html logi robiles z Przemkiem i nie zrobiliscie kompletu ... Przemek , popraw sie
przemik Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Zrobi sie pozostałe dynamiczne jak wyczysci turbine i zmieni rozrzad... kazde wcisniecie gazu wlaczalo tryb awaryjny.
spanky Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Zrobi sie pozostałe dynamiczne jak wyczysci turbine i zmieni rozrzad... kazde wcisniecie gazu wlaczalo tryb awaryjny. no jak ?
Gienek79 Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 Koledzy proszę napiszcie, czy wymieniać turbo już teraz czy najpierw jednak przemęczyć sie i zrobić logi dynamiczne pozostałych grup? Czy istnieje szansa, że turbo jednak jest sprawne, a przyczyna tkwi gdzie indziej? Proszę o pomoc, bo rozpoznaję temat regeneracji (koszt w polecanym warsztacie ok 1200 i wzwyż), zakupu nowej bez faktury (2100) zakupu nowej od moto-remo(2500 przy zwrocie starej) .i żadna z tych opcji nie wydaje mi się dobra
chopok. Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Dlaczego tak kombinujesz z tym turbo - przecież wystarczy ją wyczyścić i tyle
Gienek79 Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 Bo się naczytałem, że jest masa niby fachowców, którzy biorą kasę, a potem turbo niby chodzi. Jedni mówią, że naprawiają na oryginalnych częściach, innni, że do tych turbin (GT1749) nie ma oryginalnych części więc muszą bazować na zamiennikach. Gość brzmiący bardzo profesjonalnie szacuje koszt na 1200-2000. Jeszcze stówka i jest nówka. Nie wiem komu zaufać więc radzę się na forum.
chopok. Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 ale czyszczenie to nie regeneracja - rozebrać > wyczyścić > poskładać, no i to zupełnie inna kasa
letallec Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Jedz na Przasnyska i ją wyczyszcza. Nie pamietam dokladnie kwoty, ale najlepiej zadzwon i zapytaj 6637080
przemik Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Jedz na Przasnyska i ją wyczyszcza. Dobra opcja. Niech ktoś kumaty sprawdzi co i jak ...moze czyszczenie wystarczy...
Sztomel Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Jedz na Przasnyska i ją wyczyszcza. Dobra opcja. Niech ktoś kumaty sprawdzi co i jak ...moze czyszczenie wystarczy... Przemku, no nie wierzę własnym oczom czytając to co napisałeś Miałeś auto i nie stwierdziłeś co jest przyczyną takich odchyłek ciśnienia doładowania? Przecież wystarczyło podpinać podciśnienie na "krótko" do gruchy kawałkiem wężyka wpiętym zaraz za pompą tandem by sprawdzić jak pracuje sztanga aby wyeliminować wadliwe działanie N75 i sprawdzić wężyki podciśnienia bo z logu 011 BS widać, że sztanga wcale się nie podnosi. W logu dynamicznym turbo osiąga bardzo późno zadane ciśnienie a potem już tylko rośnie.
przemik Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 heh Tomek... uwierz... "Mialem auto" to duze słowo. Wykonalismy diagnostyke i kolega został poinstruowany co trzeba sprawdzic i zmienic. Przyczyną jest zawalona VTG. Aczkowlwiek przy tej robocie nalezy zweryfikowac stan ukladu podcisnienia. Wiesz ciezko jest grzebac w aucie na parkingu pod Lidlem o 22.00 bez latarki i przy -4* Pozdrawiam
letallec Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 ym logu nie widać aby auto miało wirusa? Auto nie ma wirusa, a raczej powiem tak: cisnienie doladowania jest na poziomie serii AWX.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się