Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analizę logów (powód: brak mocy)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Proszę o analizę logów wykonywanych z kolegą Przemikiem z powodu utraty mocy (powolna reakcja na pedał gazu, max obroty 3600 na 3 biegu).

Ogólnie o stanie silnika założyłem wątek:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=189958.new#new

Logi umieściłem na stronie:

Dynamiczne

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37089.html

Statyczne

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37090.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37091.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37092.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37093.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37094.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37095.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37096.html

BS

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37097.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37098.html

I jeszcze error:

2 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-10 - - - Intermittent

Będę wdzięczny za pomoc i sugestie.

Opublikowano

Zrob brakujace dynamiczne. Turbo przeladowuje prawie w calym zakresie, wiec jak inne logi dynamiczne nie pokaza nic zlego, to turbo jest do czyszczenia. Poza tym jest jeszcze kat synchronizacji do korekty. No i silnik nie ma 90*, wiec termostat. Ogolnie sporo pracy do zrobienia w przywroceniu wszystkiego do ladu.

Opublikowano

Brakuje 003 i 008 Dynamicznego - żeby sprawdzić 2 błąd.

1. Podciśnienie do sprawdzenia, bo kierownice stoją. Na moje oko 100% zapowaida się czyszczenie turbiny. W dolnym zakresie obrotów doładowanie leży.

2. Termostat do wyrzucenia, jeśli w instruments i bloku 007 engine są zbliżone wartości temperatur.

3. Kąt synchronizacji do poprawy.

4. Egr do czyszczenia + pewnie kolektor

Ooo!! Widzę, że kolega mnie wyprzedził :>

Opublikowano

Z robienia pozostałych dynamicznych zrezygnowaliśmy ze względu na notoryczne włączanie trybu awaryjnego.

Termostat będzie wymieniony.

Kąt synchronizacji - tu mam dylemat. Chyba powinienem wymienić rozrząd (nie mam 100% pewności przebiegu auta).

Turbinę regenerować czy wymienić na nową?

Opublikowano

Turbinę regenerować czy wymienić na nową?

Wyczyścić swoją!!!

Opublikowano

Ogarnij turbo i kat synchronizacji, to sie zobaczy rozrzad.

Opublikowano

Czy po wymontowaniu turbiny warto usunąć zawartość katalizatora? Jeśli decydować sie na taką operację to chyba najlepszy moment?

Auto ma 250 tys. km.

Opublikowano

Wywalaj.

Opublikowano

Proszę o analizę logów wykonywanych z kolegą Przemikiem z powodu utraty mocy (powolna reakcja na pedał gazu, max obroty 3600 na 3 biegu).

Ogólnie o stanie silnika założyłem wątek:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=189958.new#new

Logi umieściłem na stronie:

Dynamiczne

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/slawomir.miazek_37089.html

logi robiles z Przemkiem i nie zrobiliscie kompletu ... Przemek , popraw sie :cool1:

Opublikowano

Zrobi sie pozostałe dynamiczne jak wyczysci turbine i zmieni rozrzad... kazde wcisniecie gazu wlaczalo tryb awaryjny.

:)

Opublikowano

Zrobi sie pozostałe dynamiczne jak wyczysci turbine i zmieni rozrzad... kazde wcisniecie gazu wlaczalo tryb awaryjny.

:)

no jak ?

Opublikowano

Koledzy proszę napiszcie, czy wymieniać turbo już teraz czy najpierw jednak przemęczyć sie i zrobić logi dynamiczne pozostałych grup?

Czy istnieje szansa, że turbo jednak jest sprawne, a przyczyna tkwi gdzie indziej?

Proszę o pomoc, bo rozpoznaję temat regeneracji (koszt w polecanym warsztacie ok 1200 i wzwyż), zakupu nowej bez faktury (2100) zakupu nowej od moto-remo(2500 przy zwrocie starej) .i żadna z tych opcji nie wydaje mi się dobra

Opublikowano

Dlaczego tak kombinujesz z tym turbo - przecież wystarczy ją wyczyścić i tyle

Opublikowano

Bo się naczytałem, że jest masa niby fachowców, którzy biorą kasę, a potem turbo niby chodzi.

Jedni mówią, że naprawiają na oryginalnych częściach, innni, że do tych turbin (GT1749) nie ma oryginalnych części więc muszą bazować na zamiennikach.

Gość brzmiący bardzo profesjonalnie szacuje koszt na 1200-2000. Jeszcze stówka i jest nówka.

Nie wiem komu zaufać więc radzę się na forum.

Opublikowano

ale czyszczenie to nie regeneracja - rozebrać > wyczyścić > poskładać, no i to zupełnie inna kasa

Opublikowano

Jedz na Przasnyska i ją wyczyszcza. Nie pamietam dokladnie kwoty, ale najlepiej zadzwon i zapytaj 6637080

Opublikowano

Jedz na Przasnyska i ją wyczyszcza.

Dobra opcja.

Niech ktoś kumaty sprawdzi co i jak ...moze czyszczenie wystarczy...

Opublikowano

Jedz na Przasnyska i ją wyczyszcza.

Dobra opcja.

Niech ktoś kumaty sprawdzi co i jak ...moze czyszczenie wystarczy...

Przemku, no nie wierzę własnym oczom czytając to co napisałeś :shocked:

Miałeś auto i nie stwierdziłeś co jest przyczyną takich odchyłek ciśnienia doładowania? Przecież wystarczyło podpinać podciśnienie na "krótko" do gruchy kawałkiem wężyka wpiętym zaraz za pompą tandem by sprawdzić jak pracuje sztanga aby wyeliminować wadliwe działanie N75 i sprawdzić wężyki podciśnienia bo z logu 011 BS widać, że sztanga wcale się nie podnosi. W logu dynamicznym turbo osiąga bardzo późno zadane ciśnienie a potem już tylko rośnie.

Opublikowano

heh Tomek... uwierz...

"Mialem auto" to duze słowo.

Wykonalismy diagnostyke i kolega został poinstruowany co trzeba sprawdzic i zmienic.

Przyczyną jest zawalona VTG. Aczkowlwiek przy tej robocie nalezy zweryfikowac stan ukladu podcisnienia.

Wiesz ciezko jest grzebac w aucie na parkingu pod Lidlem o 22.00 bez latarki i przy -4*

Pozdrawiam

Opublikowano

ym logu nie widać aby auto miało wirusa?

Auto nie ma wirusa, a raczej powiem tak: cisnienie doladowania jest na poziomie serii AWX.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...