Kubica86 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Stanley, wczoraj jak leciałem do dziewczyny i na wrocław to ledwo co 160 złapałem bo poprostu nie ma gdzie... A nie będę upalał się do 160/180 i hamował do 90 bo to głupiego robota. Dlatego ta moc to taki zapas heh. Na trasach np Balaton 600 km to tak jak mówisz autostrada 160 i jazda czasami do 180 ale to chwilowe. Nie spieszno mi żeby kwiatki od spodu wąchać. Kowi87 mocy nadto wielu tak powie, ale tak chcę i tak będzie. W trasy strach jak się jeździ z głową i dba o motorownie to chyba nic się nie stanie. I chyba dla żadnego silnika nie ma bezpiecznej granicy, jeden zrobi czipsa i blok mu się wysra, a drugi 200 z AFN i przeżyje nie jednego... Dejf porównanie A3 do A4 to coś nie tego i jeszcze w takich rocznikach Na setupie 160KM 0-100 mam koło 8 sec ale to nie jest ważne, mina gościa w BMW 3.0D jak go oblatuje to jest za***iście ważne hehe bezcenne że tak powiem
stanley Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Stanley, wczoraj jak leciałem do dziewczyny i na wrocław to ledwo co 160 złapałem bo poprostu nie ma gdzie... A nie będę upalał się do 160/180 i hamował do 90 bo to głupiego robota. Dlatego ta moc to taki zapas heh. Na trasach np Balaton 600 km to tak jak mówisz autostrada 160 i jazda czasami do 180 ale to chwilowe. Nie spieszno mi żeby kwiatki od spodu wąchać. Kowi87 mocy nadto wielu tak powie, ale tak chcę i tak będzie. W trasy strach jak się jeździ z głową i dba o motorownie to chyba nic się nie stanie. I chyba dla żadnego silnika nie ma bezpiecznej granicy, jeden zrobi czipsa i blok mu się wysra, a drugi 200 z AFN i przeżyje nie jednego... Dejf porównanie A3 do A4 to coś nie tego i jeszcze w takich rocznikach Na setupie 160KM 0-100 mam koło 8 sec ale to nie jest ważne, mina gościa w BMW 3.0D jak go oblatuje to jest za***iście ważne hehe bezcenne że tak powiem ja dzisiaj oddałem auto na wycięcia kata i wstawienie zamiennika od "tłumikgruchot" zobaczymy jak bedzie turbina gwizdać Może uda się wkrótce FMIC wyrezac i może jakaś mała korekta softu wpadnie Od 1,5 roku doładowanie cały czas w okolicach 1,5 bara
dejf Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Stanley, wczoraj jak leciałem do dziewczyny i na wrocław to ledwo co 160 złapałem bo poprostu nie ma gdzie... A nie będę upalał się do 160/180 i hamował do 90 bo to głupiego robota. Dlatego ta moc to taki zapas heh. Na trasach np Balaton 600 km to tak jak mówisz autostrada 160 i jazda czasami do 180 ale to chwilowe. Nie spieszno mi żeby kwiatki od spodu wąchać. Kowi87 mocy nadto wielu tak powie, ale tak chcę i tak będzie. W trasy strach jak się jeździ z głową i dba o motorownie to chyba nic się nie stanie. I chyba dla żadnego silnika nie ma bezpiecznej granicy, jeden zrobi czipsa i blok mu się wysra, a drugi 200 z AFN i przeżyje nie jednego... Dejf porównanie A3 do A4 to coś nie tego i jeszcze w takich rocznikach Na setupie 160KM 0-100 mam koło 8 sec ale to nie jest ważne, mina gościa w BMW 3.0D jak go oblatuje to jest za***iście ważne hehe bezcenne że tak powiem ja dzisiaj oddałem auto na wycięcia kata i wstawienie zamiennika od "tłumikgruchot" zobaczymy jak bedzie turbina gwizdać Może uda się wkrótce FMIC wyrezac i może jakaś mała korekta softu wpadnie Od 1,5 roku doładowanie cały czas w okolicach 1,5 bara Artur tyle ma zadane a ile w peaku dmuchnie to czort wie 1.6 bankowo
stanley Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Stanley, wczoraj jak leciałem do dziewczyny i na wrocław to ledwo co 160 złapałem bo poprostu nie ma gdzie... A nie będę upalał się do 160/180 i hamował do 90 bo to głupiego robota. Dlatego ta moc to taki zapas heh. Na trasach np Balaton 600 km to tak jak mówisz autostrada 160 i jazda czasami do 180 ale to chwilowe. Nie spieszno mi żeby kwiatki od spodu wąchać. Kowi87 mocy nadto wielu tak powie, ale tak chcę i tak będzie. W trasy strach jak się jeździ z głową i dba o motorownie to chyba nic się nie stanie. I chyba dla żadnego silnika nie ma bezpiecznej granicy, jeden zrobi czipsa i blok mu się wysra, a drugi 200 z AFN i przeżyje nie jednego... Dejf porównanie A3 do A4 to coś nie tego i jeszcze w takich rocznikach Na setupie 160KM 0-100 mam koło 8 sec ale to nie jest ważne, mina gościa w BMW 3.0D jak go oblatuje to jest za***iście ważne hehe bezcenne że tak powiem ja dzisiaj oddałem auto na wycięcia kata i wstawienie zamiennika od "tłumikgruchot" zobaczymy jak bedzie turbina gwizdać Może uda się wkrótce FMIC wyrezac i może jakaś mała korekta softu wpadnie Od 1,5 roku doładowanie cały czas w okolicach 1,5 bara Artur tyle ma zadane a ile w peaku dmuchnie to czort wie 1.6 bankowo w peaku było w granicach 1,5 z tego co pamiętam BTW dzwonił do mnie mechanior, że nie wywali mi kata, bo niby zamiennik nie teges przecież to jest P&P
CrocodileReggae Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 będzie to 11/260/BRD.. minimum jakie chciałbym to kole 190 jak 11 będzie ok to wyjdzie ponad 200...
dejf Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Stanley, wczoraj jak leciałem do dziewczyny i na wrocław to ledwo co 160 złapałem bo poprostu nie ma gdzie... A nie będę upalał się do 160/180 i hamował do 90 bo to głupiego robota. Dlatego ta moc to taki zapas heh. Na trasach np Balaton 600 km to tak jak mówisz autostrada 160 i jazda czasami do 180 ale to chwilowe. Nie spieszno mi żeby kwiatki od spodu wąchać. Kowi87 mocy nadto wielu tak powie, ale tak chcę i tak będzie. W trasy strach jak się jeździ z głową i dba o motorownie to chyba nic się nie stanie. I chyba dla żadnego silnika nie ma bezpiecznej granicy, jeden zrobi czipsa i blok mu się wysra, a drugi 200 z AFN i przeżyje nie jednego... Dejf porównanie A3 do A4 to coś nie tego i jeszcze w takich rocznikach Na setupie 160KM 0-100 mam koło 8 sec ale to nie jest ważne, mina gościa w BMW 3.0D jak go oblatuje to jest za***iście ważne hehe bezcenne że tak powiem ja dzisiaj oddałem auto na wycięcia kata i wstawienie zamiennika od "tłumikgruchot" zobaczymy jak bedzie turbina gwizdać Może uda się wkrótce FMIC wyrezac i może jakaś mała korekta softu wpadnie Od 1,5 roku doładowanie cały czas w okolicach 1,5 bara Artur tyle ma zadane a ile w peaku dmuchnie to czort wie 1.6 bankowo w peaku było w granicach 1,5 z tego co pamiętam BTW dzwonił do mnie mechanior, że nie wywali mi kata, bo niby zamiennik nie teges przecież to jest P&P Artur, dzwonil do mnie przed chwilą facet ktory kupil ode mnie całe ECU od mojego AFNa (program na max dawke 51mg i 1.55 doladowanie) i ma zamontowany wskaznik doladowania na slupku. Czlowiek powiedzial mi ze wg wskaznika przy pedale w podlodze na trojce doladowanie wynosi 2.2 bara przez ~2 sekundy, pozniej spada na ok. 1.55 i sie utrzymuje. Przystawil sie z nim passat B6 BRD i mowi ze 3 dlugosci auta został z rolki. Auto to Golf III kombi AFN 216+AWX+custom IC
stanley Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Stanley, wczoraj jak leciałem do dziewczyny i na wrocław to ledwo co 160 złapałem bo poprostu nie ma gdzie... A nie będę upalał się do 160/180 i hamował do 90 bo to głupiego robota. Dlatego ta moc to taki zapas heh. Na trasach np Balaton 600 km to tak jak mówisz autostrada 160 i jazda czasami do 180 ale to chwilowe. Nie spieszno mi żeby kwiatki od spodu wąchać. Kowi87 mocy nadto wielu tak powie, ale tak chcę i tak będzie. W trasy strach jak się jeździ z głową i dba o motorownie to chyba nic się nie stanie. I chyba dla żadnego silnika nie ma bezpiecznej granicy, jeden zrobi czipsa i blok mu się wysra, a drugi 200 z AFN i przeżyje nie jednego... Dejf porównanie A3 do A4 to coś nie tego i jeszcze w takich rocznikach Na setupie 160KM 0-100 mam koło 8 sec ale to nie jest ważne, mina gościa w BMW 3.0D jak go oblatuje to jest za***iście ważne hehe bezcenne że tak powiem ja dzisiaj oddałem auto na wycięcia kata i wstawienie zamiennika od "tłumikgruchot" zobaczymy jak bedzie turbina gwizdać Może uda się wkrótce FMIC wyrezac i może jakaś mała korekta softu wpadnie Od 1,5 roku doładowanie cały czas w okolicach 1,5 bara Artur tyle ma zadane a ile w peaku dmuchnie to czort wie 1.6 bankowo w peaku było w granicach 1,5 z tego co pamiętam BTW dzwonił do mnie mechanior, że nie wywali mi kata, bo niby zamiennik nie teges przecież to jest P&P Artur, dzwonil do mnie przed chwilą facet ktory kupil ode mnie całe ECU od mojego AFNa (program na max dawke 51mg i 1.55 doladowanie) i ma zamontowany wskaznik doladowania na slupku. Czlowiek powiedzial mi ze wg wskaznika przy pedale w podlodze na trojce doladowanie wynosi 2.2 bara przez ~2 sekundy, pozniej spada na ok. 1.55 i sie utrzymuje. Przystawil sie z nim passat B6 BRD i mowi ze 3 dlugosci auta został z rolki. Auto to Golf III kombi AFN 216+AWX+custom IC no to nieźle
Kowi87 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Ja mam też od ok 2lat doładowanie na poziomie 1,5 i powiem wam ze to i tak nie jeżdzi naped zabiera troche mocy :gwizdanie: a setke mysle że uda sie zrobic w 8,5s, ale szczerze mówiac jak bym dzisiaj miał zamiar dłubać w silniku to bym poprostu swap zrobił na AWX/AVF dał BRD i było by te 180-190km i kultura pracy silnika lepsza niz VP :gwizdanie:
stanley Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Ja mam też od ok 2lat doładowanie na poziomie 1,5 i powiem wam ze to i tak nie jeżdzi naped zabiera troche mocy :gwizdanie: a setke mysle że uda sie zrobic w 8,5s, ale szczerze mówiac jak bym dzisiaj miał zamiar dłubać w silniku to bym poprostu swap zrobił na AWX/AVF dał BRD i było by te 180-190km i kultura pracy silnika lepsza niz VP :gwizdanie: przy ośce i pompkach jest ciut lepiej
dejf Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Ja mam też od ok 2lat doładowanie na poziomie 1,5 i powiem wam ze to i tak nie jeżdzi naped zabiera troche mocy :gwizdanie: a setke mysle że uda sie zrobic w 8,5s, ale szczerze mówiac jak bym dzisiaj miał zamiar dłubać w silniku to bym poprostu swap zrobił na AWX/AVF dał BRD i było by te 180-190km i kultura pracy silnika lepsza niz VP :gwizdanie: DOKŁADNIE! Swap na AWX to najrozsądniejszy mod w vp.
Kubica86 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Wszyscy mówią o swapie a mało kto robi, mnie nie stać np na to żeby oddać auto komuś na 2/3 tyg żeby wszystko przełożył a tak to wszystko sam robię, zmiana turbo, wtrysków montaż i spawanie FIMC'a itd. I powiem wam że człowiek jak zrobi wszystko sam to w piórka obrasta jak kurczak, DUMA rozpiera hehe wielu będzie wiedzieć o co chodzi.
Kowi87 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Wszyscy mówią o swapie a mało kto robi, mnie nie stać np na to żeby oddać auto komuś na 2/3 tyg żeby wszystko przełożył a tak to wszystko sam robię, zmiana turbo, wtrysków montaż i spawanie FIMC'a itd. I powiem wam że człowiek jak zrobi wszystko sam to w piórka obrasta jak kurczak, DUMA rozpiera hehe wielu będzie wiedzieć o co chodzi. wiadomo, ale wbrew pozorom ile to by kunia nie miało nie dorówna PD tym bardziej że teraz jest juz rozpracowany temat 1,9TDI, wszystko ma sie opisane łącznie z przeszczepem silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się