Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[S4 B5 2.7T] nowy soft


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Poziu tylko nie mów,że to 119 stoi!!!!!!!!!!!!!!!???????????????

Jak tak to powiedz co i jak dobrze mam Ci zrobić żebyś mi to zanabył :polew:

Opublikowano

sam intercooler bez orurowania 119$

Opublikowano

sam intercooler bez orurowania 119$

145 talarów do naszej europy, tylo właśnie to j**ane orurowanie, oświeciłeś mnie troche co do skali skomplikowania(dzięki)
Opublikowano

Norbi a kalkulowałeś ile z orurowaniem wyjdzie? No i czy filtr zamieniasz na stożek?

Nie kalkulowałem, bo zdaje się poczekam do wiosny z tym, a stożek jest zbędny bo turbo i tak zadmucha tyle ile trzeba.
Opublikowano

Stozki sa do lansu.

Opublikowano

Norbi a kalkulowałeś ile z orurowaniem wyjdzie? No i czy filtr zamieniasz na stożek?

Nie kalkulowałem, bo zdaje się poczekam do wiosny z tym, a stożek jest zbędny bo turbo i tak zadmucha tyle ile trzeba.

Orurowanie da sie wykonać przecież, a stożek hmmm wiesz wiecej powietrza wpadnie do wiadra :-)

Opublikowano

Norbi, czyli idziesz w 4xx ? Ja też coś wreszcie muszę wykombinować....... :disgust:

Koniecznie, Rogal czeka z niecierpliwością :tongue4:[br]Dopisany: 23 Grudzień 2007, 11:10 _________________________________________________

Norbi a kalkulowałeś ile z orurowaniem wyjdzie? No i czy filtr zamieniasz na stożek?

Nie kalkulowałem, bo zdaje się poczekam do wiosny z tym, a stożek jest zbędny bo turbo i tak zadmucha tyle ile trzeba.

Orurowanie da sie wykonać przecież, a stożek hmmm wiesz wiecej powietrza wpadnie do wiadra :-)

Wiciu u Ciebie można orurowanie zrobić? [br]Dopisany: 23 Grudzień 2007, 11:11 _________________________________________________Digi 4 z przodu to kosmos straszny, masa przeróbek raczej nie palanowanych przeze mnie :mysli:
Opublikowano

Modyfikacje modów już skończone, więcej już wyrezać się nie da, teraz pora na inne rzeczy. :quattro:

Opublikowano

Adecneo z boku na zderzaku.

s44eo5.jpg

Opublikowano

Już wiem, FMIC i wydech to będą następne modyfikacje.

Tylko mam obawy co do dzwięku wydechu po jego kompletnej wymianie, obecnie nie mam dwóch z 4 katów i wydech brzmi rewelacyjnie.Jest głośny tylko i wyłącznie wtedy kiedy jest max. atak. Przy normalnej jeździe zachowuje sie jak wydech 1.6 :tongue4:

Chciałbym to zachować choć w przybliżonej formie. Macie pomysły jak to osiągnąć? U nas chyba jeszcze nie te czasy,że można usłyszeć , zobaczyć swój wydech po modyfikacji np, w jakiejś sumulacji na kompie. chyba że się myle, tu licze na Was :th:

Opublikowano

W moim 1.8T od turbiny jest prosta rurka i końcowy tłumik SuperSprint z dwururką i jest tak samo jak pisze Norbi .Normalnie jest cichy i go nie słychać za bardzo a jak jest pedał w podłodze to daje piękny dzwięk. Markowy tłumik i sprawa załatwiona. Tylko podróbki i jakies taniochy typu "KLM" -wyją non stop przy obojętnie jakich obrotach i obciążeniu. Fakt faktem, że ogólnie po wywaleniu kata zrobiło się głośniej pod maską, ale jest to do zaakceptowania i nie jest to aż tak upierdliwe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...